افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
2

معرفی بهترین ضد آفتاب روشن کننده و ضد لک / این باید طلایی باشه خیلی خوب سفید میکنه

  • کد خبر : 235324
معرفی بهترین ضد آفتاب روشن کننده و ضد لک / این باید طلایی باشه خیلی خوب سفید میکنه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شاید تا دو دهه پیش چندان به ضد آفتاب توجه نمی شد و بیشتر خانم ها زیبایی را فقط در کرم پودر و آرایش غلیظ می دیدند. در حالی که وقتی صورت شما صاف و به دور از کدر شدن است، حتی اگر کرم پودر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شاید تا دو دهه پیش چندان به ضد آفتاب توجه نمی شد و بیشتر خانم ها زیبایی را فقط در کرم پودر و آرایش غلیظ می دیدند. در حالی که وقتی صورت شما صاف و به دور از کدر شدن است، حتی اگر کرم پودر معمولی را انتخاب کنید یا مقدار کمی از آن استفاده کنید، چهره ای زیبا و زیبا دارید. واقعیت این است که وقتی ابتدا به پوست صورت خود می رسید و با یک روال پوستی مناسب، آن را نرم و زیبا نگه می دارید، با استفاده از مرطوب کننده ها و ضد آفتاب ها، نیازی به نگرانی های بی مورد و پر دردسر نیست. جوش های کمتری خواهید داشت و پیستون را از آسیب هایی مانند ابری ناشی از نور خورشید و آلودگی دور نگه می دارید.

ضدآفتاب همان چیزی است که سلامت پوست شما را تضمین می کند البته اگر درست و اختصاصی برای پوست شما انتخاب شود و از طرفی به خوبی و درستی استفاده شود. خانم های زیادی هستند که هم ضدآفتاب و هم کرم پودر می زنند و از صبح تا شب این کار را انجام می دهند، سپس امیدوارند پوستی عالی داشته باشند. در حالی که اصلا این موضوع صحت ندارد و اگر در زمان های مشخص و به مقدار مشخص از ضد آفتاب استفاده نکنید، استفاده و عدم استفاده از آن یکی است!

چه مقدار ضدآفتاب بزنیم تا موثر باشد؟ چند ساعت میشه تمدید کرد؟

مقدار مناسبی که برای هر بار استفاده از ضد آفتاب استفاده می شود به اندازه دو انگشت است. یعنی دوتایی خود را به مقدار در نظر بگیرید و کاملا ضد آفتاب بزنید.

برای تمدید باید کرم ضد آفتاب مخصوص خود را هر 3 ساعت یکبار تمدید کنید. اما گاهی پیش می آید که از صبح تا شب بیرون هستیم و آرایش می کنیم، پس چه کنیم؟ چگونه در کنار آرایش، ضد آفتاب را افزایش دهیم؟ برای دریافت این پاسخ می توانید به مقاله ” بهترین راه طولانی تر شدن آرایش با ضد آفتاب ” مراجعه کنید و به نتایج ایده آل برسید.

ضد آفتاب روشن کننده ضد لک

کرم ضد آفتاب و ضد لک سری مای فارما ملا فارما

در واقع این محصول یکی از بهترین ضدآفتاب های روشن کننده ایرانی محسوب می شود و حاوی نیاسینامید و ویتامین C می باشد که این دو ترکیب می توانند سنتز ملانین را در پوست کاهش داده و در نتیجه آن را روشن کنند.

ضد آفتاب ضد لک من برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب است و می توانند از این ضد آفتاب به عنوان یک محصول سفید کننده استفاده کنند. علاوه بر این، دارای فیلترهای ضد آفتاب قوی هستند و توانایی محافظت کافی از پوست را دارند.

ضد آفتاب روشن کننده ضد لک

ضدآفتاب Spot Solution Elaro نیز ضد لک است

در اینجا باید بگوییم که این ضد آفتاب سفید کننده خارجی حاوی عصاره گل مینای گیاهی نیز می باشد که می تواند لکه بر فوق العاده قوی باشد و همچنین پوست های خشک را به شدت مرطوب می کند.

این محصول هم برای پوست های چرب و هم برای پوست های خشک مناسب است و در فرمولاسیون آن از پارابن، خوشبو کننده و مواد مضر استفاده نشده است که بسیار خوب است. ناگفته نماند که پوست را ملتهب و قرمز نمی کند.

ضد آفتاب Elaro Spot Solution یکی از مدل های بی رنگ و دارای بافت نرم و سبک می باشد. این محصول دارای فیلترهای ضد آفتاب فیزیکی و فیلترهای شیمیایی می باشد. می توانید بعد از درمان های پوستی از این ضد آفتاب استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

ضد آفتاب روشن کننده ضد لک

ضد آفتاب ضد لک از برند محبوب Vitalair

ویتالایر برندی است که محصولات فوق العاده مناسب و قابل قبولی دارد. این برند همچنین یک ضد آفتاب باکیفیت مخصوص پوست های لک دار ارائه کرده است. کرم ضد آفتاب Vitalair می تواند به خوبی از پوست شما و پوست من محافظت کند و بیش از 98 درصد مراقبت از پوست است. به طوری که از اثرات مضر اشعه های UVA، UVB و IR جلوگیری می کند و به پوست آسیب نمی رساند. ضد آفتاب وایت ویتالایر وایت دارای رنگ بژ است که می تواند پوشش خوبی بر روی پوست ایجاد کند. علاوه بر این، این محصول می تواند از پوست صورت و دست ها در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت کند.

قدرت آبرسانی عالی این محصول توجه پیروان خود را به خود جلب کرده و از خشک شدن و کم آبی پوست در برابر آفتاب جلوگیری می کند.

ضد آفتاب روشن کننده ضد لک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.