افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 20 May , 2024
1

معارفه و معارفه سرپرست تیم اجرایی فرمان امام برگزار شد

  • کد خبر : 118172
معارفه و معارفه سرپرست تیم اجرایی فرمان امام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز پنجشنبه 20 آبان ماه در مراسمی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، معاون اول رئیس جمهور، معاون اول قوه قضائیه، جمعی از وزرا، معاونین رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری ​​در ساختمان ستاد، معارفه سرپرست تیم اجرایی فرمان امام برگزار شد. رئیس دفتر مقام معظم […]


به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز پنجشنبه 20 آبان ماه در مراسمی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، معاون اول رئیس جمهور، معاون اول قوه قضائیه، جمعی از وزرا، معاونین رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری ​​در ساختمان ستاد، معارفه سرپرست تیم اجرایی فرمان امام برگزار شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم گفت: این ستاد از بقاع متبرکه امام راحل (ره) است. مشاهده کردیم که در این مدت افراد پاک، مخلص و پاکی در ستاد اجرایی فرمان امام خدمت کردند. این افراد دلبسته امام و رهبری و نظام بودند و قطعاً وضعیت خدمتگزاران ستاد اجرایی فرمان امام در آینده نیز همین گونه خواهد بود.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی افزود: در ایام کرونا روزانه شاهد مرگ بیش از ۷۰۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا بودیم، اما ستاد اجرایی برای تولید واکسن و ماسک تلاش زیادی کرد و دارایی‌های آن برای خدمت به مردم استفاده شد. “

وی ادامه داد: اعتمادی که رهبر انقلاب به مهندس فتاح داشتند باعث شد در کمیته امداد و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام سه حکم از مقام معظم رهبری دریافت کند.

آیت الله محمدی گلپایگانی افزود: ستاد اجرایی اقدامات بزرگی انجام داده است. به عنوان مثال رهبر انقلاب فرمودند ساخت هزار مدرسه خوب است اما ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون بیش از ۲۱۱۰ مدرسه ساخته است و این روند ادامه خواهد داشت.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

وی افزود: مقام معظم رهبری در ابتدا و در پایان قضاوت ستاد دو بار از آقای مخبر یاد کردند و من در هیچ قضاوتی چنین چیزی ندیده ام و یادم نیست در هیچ قضاوتی از چنین فردی یاد کرده باشد. .

معاون اول رئیس جمهور در ادامه این اقدام گفت: در طول 16 سالی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در ستاد اجرایی خدمت کردم، تقریباً هر سال در اسفند ماه گزارشی را به رهبر معظم انقلاب ارائه می کردم و ایشان به من می دادند. دستورالعمل ها. ، تذکرات و سیاست هایی که مسیر ما را تا پایان سال رهنمون می شود که بعداً مشخص می شود.

محمد مخبر با بیان اینکه هیئت مدیره ستاد از اقدامات ستاد اجرایی حمایت کامل می کند، ادامه داد: سرمایه ستاد دو چیز است; یکی نیروی انسانی ستاد و دیگری مشارکت گسترده مردم در بخش های اقتصادی است و زحمات زیادی می کشند.

وی افزود: یکی از برکات دیگر ما این است که یک شبکه عظیم مردمی از گروه ها و مردم جهادی در سراسر کشور ایجاد شده است؛ مثلاً در تمام حوادث ستادی جزو اولین دستگاه هایی بود که وارد شد و نیروهای مسلح جهادگران بودند. در خط مقدم این کمک رسانی ها.

وی با اشاره به تولید اولین واکسن ایرانی کرونا در داخل کشور افزود: دشمنان وقتی دیدند ما واکسن کرونا را در کشور تولید کردیم، مواد اولیه و تجهیزات ما را مصادره کردند و شرکت دانش بنیانی را تحریم کردند که قرار بود برعکس شود. مهندس .

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نقش رهبری در اقدامات مهم و موثر کشور نمود پیدا می کند و حتی در زمان کرونا که رهبری پیام دادند که می خواهند واکسن برکات را تزریق کنند واقعاً مخاطره آمیز بود. ، اما این واکسن را به ما تزریق کردند که دلیلی برای دلگرمی همه ما شد.

وی در خصوص به رسمیت شناختن سید پرویز فتاح سرپرست جدید تیم اجرایی فرمان امام، خاطرنشان کرد: وی دارای اعتماد به نفس و روحیه جهادی و رهبری در سه نهاد زیر نظر وی، کمیته امداد، بنیاد نیازمندان است. و کادر اجرایی به او اعتماد کردند که مایه مباهات است. .

معاون اول رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه سران قوای کشور به ویژه دستگاه قضایی ما را در این جاده سنگلاخ یاری کردند، تصریح کرد: صمیمانه از آنها تشکر می کنیم.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

سید پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: از رهبر انقلاب که به ما لطف کردند صمیمانه تشکر می کنم، ما سرباز ولایت، نظام و مردم هستیم و فقط سنگر عوض می کنیم. . .

وی تاکید کرد: به شما اطمینان می دهم پروژه های نیمه تمام ستاد به اتمام می رسد و قطعا تحقیقات بیشتری برای اجرای پروژه های جدید خواهیم داشت.

فتاحی با اشاره به اینکه تمام تسهیلات، منافع و اموالی که در قالب اجرای اصل 49 قانون اساسی به دست می‌آید صرف خواسته‌های رهبری می‌شود و تخلف نمی‌شود، ادامه داد: قطعاً سودآوری شرکت‌ها خواهد بود. تقویت شده است. ، اما جهت منفعت به سمت رفع محرومیت است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: ستاد دارای سه رکن اموال، املاک و حوزه اقتصادی و اجتماعی است که باید مکمل یکدیگر باشند و با هم پیشروی کنند و در نهایت حوزه اجتماعی بیشتر تقویت می شود.

وی با بیان اینکه از توان گروه های جهادی بیشتر استفاده می شود و رهبری ستاد در موضوعاتی مانند سیل، زلزله و حوادث غیر مترقبه ادامه می دهد، تصریح کرد: ما در کنار دولت و مردم هستیم و ستاد رقیب نیست. از دولت.”

وی با اشاره به اینکه ما یک نهاد حاکمیتی هستیم اما مرزها باید حفظ شود، گفت: در این دوره هماهنگی و همکاری های بین دستگاهی بیشتر می شود، همکاری بیشتری با مسئولان قوه قضائیه و ارتباط با وزارتخانه ها خواهیم داشت. مستحکم کردن

فتاح افزود: در دولت قبل تلاش کردیم با دولت همکاری کنیم و دولت قبل گلایه ای از همکاری دستگاه ها نداشت.

سرپرست تیم اجرایی فرمان امام تاکید کرد: در این دوره از ظرفیت دانش بنیان ها بیشتر استفاده می شود و این برخلاف تبلیغات مخالفان است.

سرپرست حوزه فرمان امام تاکید کرد: ما نباید عرصه جهادی و انقلابی را در اینجا رها کنیم و بدون تردید به وعده ها و صحبت های خود عمل می کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه خط قرمز ما این است که ستاد وارد مسائل جناحی و جناحی نشود، گفت: ما مدیر رهبر انقلاب شده ایم و امانت را به سر منزل مقصود می رسانیم. مقصد

ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

در این مراسم سرپرست سابق ستاد اجرایی فرمان امام با ارائه گزارشی از 16 سال فعالیت ستادی در دوران تصدی محمد مخبر اظهار داشت: با شروع سال 1385 در اولین گام برای اجرای ماموریت پرسنل ساختار دهی انجام شد و نهادها و صندوق های متعددی در دستور کار قرار گرفت و شکل گرفت و در نتیجه فعالیت های جدیدی در ستاد ساماندهی شد.

رئیس سابق ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: اصلاح ساختار داخلی ستاد با تکیه بر شبکه های مردمی و گروه های جهادی در سراسر کشور انجام شد.

با بیان اینکه در طرح ملی تحول تالاب ها 315 هزار کارآفرین روستایی، 410 هزار کشاورز، 20 هزار کارفرمای محلی و 60 هزار فعال اجتماعی آموزش دیدند.

نوروزی افزود: ایجاد 8 میلیون سهامدار در شرکت های سهامی STAD یکی از اقداماتی است که با شبکه های عمومی فعالیت های اجتماعی STAD شکل گرفته است.

نوروزی ادامه داد: 4 هزار و 100 مدرسه ساخته شده که از این تعداد 2 هزار و 100 مدرسه در قالب بنیاد برکت و 2 هزار مدرسه در قالب بنیاد 15 خرداد است و همچنین ساخت 1800 خانه علما و فرهنگسرا، 17 بیمارستان با بیش از 2 هزار مدرسه ساخته شده است. تخت. از دیگر اقدامات این دوره 16 ساله ساخت بیمارستان بود.

در نوروزی 34 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن ملی و 16 خوابگاه دانشجویی ساخته شده است. علاوه بر این توزیع 11 میلیون بسته معیشتی و پروتئینی نیز از دیگر فعالیت های این دوره از سوی ستاد ارائه شد.

رئیس سابق ستاد سرمایه گذاری 11 میلیارد تومانی در 686 طرح دانش بنیان و ایجاد 260 هزار فرصت اشتغال در حوزه دانش را از دیگر اقدامات این ستاد برشمرد.

در پایان این مراسم از خدمات 16 ساله محمد مخبر و عارف نوروزی در ستاد اجرایی تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.