افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

مرد دلاری در آستینش مار بزرگ کرده بود.

  • کد خبر : 236585
مرد دلاری در آستینش مار بزرگ کرده بود.

به گزارش رکنا، سردار «علی ولی پور گدرزی» رئیس است پلیس آگاهی در پایتخت آمده است: اسفندماه سال جاری با وقوع یک فقره سرقت از داخل مغازه در یکی از پاساژهای بازار «مولوی» تهران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیم حراست قرار گرفت. کارآگاهان زبده پایگاه هفتم پلیس آگاهی. وی افزود: در تحقیقات […]

به گزارش رکنا، سردار «علی ولی پور گدرزی» رئیس است پلیس آگاهی در پایتخت آمده است: اسفندماه سال جاری با وقوع یک فقره سرقت از داخل مغازه در یکی از پاساژهای بازار «مولوی» تهران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیم حراست قرار گرفت. کارآگاهان زبده پایگاه هفتم پلیس آگاهی.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد دو سارق جوان با خلوت بودن پاساژ وارد مغازه شده و 2 میلیارد و 170 میلیون ریال وجه نقد از گاوصندوق سرقت کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در مرحله بعدی دوربین های مداربسته اطراف محل جنایت بازبینی شد و شاکی به دلیل پوشاندن صورت سارقان موفق به شناسایی آنها شد.

وی افزود: در این شعبه تحقیقات، کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که در همان روز یکی از صرافی های جنوب تهران قصد انتقال 2 میلیارد و 170 میلیون ریال به افغانستان را داشته که این موضوع مشکوک به صرافی های جنوب تهران بوده است. تیم پلیس

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با دریافت این مهم بلافاصله کارآگاهان هویت دو جوان را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ موفق به دستگیری آنها شدند. بعداً مشخص شد که یکی از سارقان شاگرد سابق فروشگاه بوده است.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت وجوه نقد از گاوصندوق اعتراف و اعلام کردند که از چه زمانی گاوصندوق باز بوده است. رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.