افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
1

مرجانه گلچین/بزنگاه قبل و بعد بیست سال پیش بود اما الان بیست سال جوانتر است.

  • کد خبر : 243661
مرجانه گلچین/بزنگاه قبل و بعد بیست سال پیش بود اما الان بیست سال جوانتر است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مرجانه گلچین را همه می شناسیم. او یکی از هنرمندان زن دهه ۴۰ در عرصه بازیگری است که سال ها در این حرفه فعالیت دارد. مرجانه گلچین را در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی دیده‌ایم، او با بازی جذابش ما را به لبخند واداشت و تماشاگران […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مرجانه گلچین را همه می شناسیم. او یکی از هنرمندان زن دهه ۴۰ در عرصه بازیگری است که سال ها در این حرفه فعالیت دارد. مرجانه گلچین را در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی دیده‌ایم، او با بازی جذابش ما را به لبخند واداشت و تماشاگران را به وجد آورد. اما واقعیت این است که سه چهار سالی می شود که تلویزیون از پخش فیلم ها و سریال هایی که عموم مردم را مجذوب خود کرده است، دست برداشته است! به نظر می رسد نه بازیگران مهارت تفسیر این جعبه جادویی را دارند و نه کارگردانان می خواهند برای آن اثر تولید کنند. در آن زمان سریال هایی مانند «بزنگاه» تولید شد که هنرمندانی چون رضا عطاران، حمید لولایی و مرجانه گلچین در آن حضور داشتند.

یادت هست ساعت چند است؟ پخش این سریال به سال 1386 برمی گردد که در ماه مبارک رمضان انجام شد. اگر از بینندگان دهه ۷۰ هستید، مرجانه گلچین را همیشه در میانسالی دیده‌اید تا اینکه عکس‌ها و فیلم‌های جدیدی از این بازیگر وارد بازار بورس شد. همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم مرجانه بانو متولد دهه 40 و به طور مشخص در سال 1347 است، خانم باریگر که در حال حاضر 56 سال سن دارد باید 20 سال از دست بدهد و چهره فعلی خود را حفظ کند. مرجانه گلچین یکی از هنرمندانی است که با شبکه های اجتماعی از خودش پیشی گرفت و از ترندها عقب نماند. او با ظاهری جوان پسند و شیک ظاهر شد و از طرفی با مدلینگ در عرصه گریم به شهرت رسید. شما می گویید نه پس بیایید به یک قبل و بعد از او جالب نگاه کنیم.

مرجانه گلچین
مرجانه گلچین در سریال کلانتر

مرجانه + گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.