افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

محسن خلیلی: استقلال تا پایان فصل بیشتر امتیاز می گیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 246514
محسن خلیلی: استقلال تا پایان فصل بیشتر امتیاز می گیرد – پرسپولیس نیوز

محسن خلیلی می گوید حذف پرسپولیس از جام حذفی به نفع این تیم در لیگ است. پرسپولیس با قبول شکست مقابل آلومینیوم در جام حذفی، حالا فقط شانس قهرمانی در لیگ را دارد، البته در 6 هفته اخیر رقابت سختی برای غلبه بر رقیب سنتی خود یعنی استقلال اما گلزن سابق به این تیم خواهد […]

محسن خلیلی می گوید حذف پرسپولیس از جام حذفی به نفع این تیم در لیگ است.

پرسپولیس با قبول شکست مقابل آلومینیوم در جام حذفی، حالا فقط شانس قهرمانی در لیگ را دارد، البته در 6 هفته اخیر رقابت سختی برای غلبه بر رقیب سنتی خود یعنی استقلال اما گلزن سابق به این تیم خواهد داشت. پرسپولیسی ها نگران این هستند که روی کاغذ احتمال از دست دادن امتیاز استقلال بیشتر باشد.

صحبت های محسن خلیلی درباره شانس قهرمانی در لیگ برتر را در ادامه بخوانید:

پرسپولیس در این هفته مقابل آلومینیوم شکست خورد، نظرت در مورد این دیدار چیست؟
بازی آلومینیومی یکی از شگفتی های جام حذفی است که تیم های بزرگ را مورد اصابت قرار می دهد. نظرها فرق می کند و همه در مورد تعویض ها صحبت می کنند و… به هر حال خوب نبود جام حذفی را از دست دادیم اما از یک طرف تیم هایی که در جام حذفی نیستند از نظر تمرکز و فشار تیم. بازی، سود خواهد برد و آن را انجام خواهند داد. تمرکز بر لیگ برتر پرسپولیس در بازی های اخیر خوب بازی می کند و این بار نیمه اول را خوب شروع کرد. تیم حریف انگیزه زیادی برای شکست مجدد پرسپولیس داشت و همین انگیزه به آنها کمک کرد تا پرسپولیس را ببرند. این را هم باید در نظر داشته باشید که 2-0 برای بسیاری از فوتبالدوستان بدترین برد است و باعث می شود فکر کنید بازی تمام شده است اما در عین حال اگر گل بزنید تمام شده است.

با وجود این باخت، به نظر می رسد پرسپولیس در نیم فصل هجوم بیشتری به خود گرفته است.
هر مربی سبک خاص خود را دارد. اسمار نیز از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفت، تغییراتی ایجاد کرده است، اما همچنین معتقد است که با آمدن آستون اورونوف و عبدالکریم حسن، تیم را تهاجمی تر کرده است. یعنی فقط فکر اسمار نیست بلکه تقویت تیم هم مهم است.

این هفته دیدار مقابل سپاهان است که در راه قهرمانی بسیار مهم خواهد بود.

تعیین کننده ترین نتیجه برای قهرمانی پرسپولیس بازی سپاهان است. اگر تیم بتواند در این بازی پیروز شود، شانس بردشان افزایش می یابد. روی کاغذ احتمال کسب امتیاز استقلال تا پایان فصل بیشتر است. البته من به سبک بازی استقلال احترام می گذارم و همانطور که دیدید رئال مادرید بازی نزدیک و استراتژی جنجالی مقابل منچسترسیتی داشت.

فکر نمی کنی از دست دادن جام حذفی روی بازی سپاهان تاثیر منفی بگذارد؟
با این حال نمی توانیم بگوییم تاثیری ندارد اما انتظار پرسپولیس و بازیکنانش این است که در چنین شرایطی گرفتار حاشیه نشوند و این اتفاقات و نتایج روی آنها تاثیری نداشته باشد. بازیکنان بزرگی در تیم پرسپولیس حضور دارند و تجربه بین المللی دارند.

عیسی آل کثیر نیز گلزنی کرد و به رکورد گلزنی خود نزدیک شد. البته زمان کمتری را در تیم صرف کردید.
یک فصل کامل در خدمت پرسپولیس بودم و بعد رباط صلیبی ام پاره شد و 80 درصد فصل بعد را از دست دادم و 20 درصد بازی کردم که بعد از مصدومیت بود. سال بعد فقط در نیم فصل دوم بازی کردم. البته گلزنی عیسی برای تیم بسیار خوب است. عیسی یا هر بازیکنی که در خط حمله پرسپولیس بازی می کند کار سختی دارد زیرا برآورده شدن انتظارات پرسپولیسی ها به این راحتی ها نیست.

نظر شما در مورد بهترین گلزن لیگ، شهریار مغانلو چیست؟
شهریار مغانلو یک مهاجم خوب و یک تمام کننده توانا است و در یکی از قدرتمندترین باشگاه های لیگ بازی می کند و در آن تیم موقعیت های گلزنی زیادی دارد. اما از روند گلزنی در لیگ چندان راضی نیستم و در فقر به سر می بریم. شاید تفکر تدافعی تیم ها و مربیان باعث این مشکل شده باشد و البته اکنون تیم ها کم کم به سمت فوتبال هجومی پیش می روند و می دانند برای جذب هواداران باید فوتبال تهاجمی و گلزنی به نمایش بگذارند. هواداران نیز باید به این نتیجه برسند که تیم ها برای گلزنی باید ریسک بالایی داشته باشند و این احتمال گلزنی را افزایش می دهد.

در مجموع نظر شخصی شما در مورد مهاجمان لیگ چیست؟
بسیاری از بازیکنان جوان در این فصل گل زده اند و برجسته شده اند و بسیاری در مورد آن صحبت می کنند، اما آنها باید ادامه دهند. باید به تیم های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان بروند و در آنجا گل بزنند چون شرایط آنجا کاملا متفاوت است و گلزنی سخت تر می شود.

زیرا؟
چون فشار هواداران بیشتر است و تیم های حریف نزدیکتر بازی می کنند.

در مورد سرمربیان لیگ پرسپولیس صحبت کنیم. یحیی گل محمدی در آستانه قبولی با تراکتورسازی است.
بازی در تراکتور یا کار در تراکتور یکی از جالب ترین اتفاقاتی است که ممکن است برای یک فرد بیفتد. من بعد از پرسپولیس پیشنهاد تراکتور را رد کردم و فکر می کنم یکی از تصمیماتی بود که نباید می گرفتم، چون تراکتور هواداران پرشوری دارد و می تواند جو خوبی ایجاد کند. به نظر من الان هم یحیی گل محمدی باید به آنجا برود و واقعا جایش در لیگ خالی است و برایش آرزوی موفقیت دارم. برای حمید مطهری هم که مربی خوب و سالمی است آرزوی موفقیت دارم.

مهدی تارتار سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر است.
مهدی تارتار یکی از پرتلاش ترین سرمربیان لیگ برتر فوتبال ایران است و به نظر من شایسته جایگزینی با تیمی مدعی است که بودجه خوبی دارد. تیم های او هرگز بودجه خوبی نداشتند و او هرگز فرصتی برای کار در تیم مدعی نداشت، اما فکر می کنم او توانایی حضور در یک تیم بزرگ را در فصل آینده نشان داده است. او همیشه تیمی پرتلاش ساخته و هدایت تیم های غیر ستاره ای را بر عهده داشته است که همیشه عملکرد بهتری نسبت به رتبه خود در فصل گذشته داشتند و به نیمه بالای جدول رسیدند و ملاوان که در این فصل شاهکاری کردند.

چرا تعداد سرمربیان پرسپولیس در لیگ کم است؟
سرمربیان پرسپولیس معمولا کم هستند و جای علی دایی خالی است. من چند روز پیش با او صحبت کردم و او چندان علاقه ای به بازگشت ندارد اما ما فوتبالیست ها باید به او کمک کنیم تا برگردد و کار کند.

دلیل دوری علی دایی از فوتبال چیست؟
علی یکی دیگر از دایی های زندگی شخصی است و به کار و تجارت مشغول است و در جمع خانواده حضور دارد. اما اگر پیشنهاد جذابی دریافت کند و شرایط تیم خوب باشد، به بازگشتش خوشبین هستم.

اخیرا شایعه حضور افشین قطبی در تیم ملی شنیده می شود.
من زیاد با افشین کوتاهی در ارتباط نیستم و فقط در پیام نوروزی با هم ارتباط داریم. او یکی از مربیان با شخصیت و دانش بین المللی است و حضور در تیم ملی بسیار خوب است. این نشان دهنده عظمت امیر قلعه نویی است که دوست دارد به توصیه های مربیان بزرگ عمل کند. من هم خیلی دلم برایش تنگ شده و فکر نمی کنم ده سال است او را ندیده باشم.

آیا واقعاً ده سال است که او را ندیده اید؟
بله، چطور

اگر یادتان باشد وقتی برانکو رفت، عده ای گفتند تصویر مذاکره حضوری شما با قطبی را دارند؟
من خودم مشتاقم که باندی که آن شایعه را ایجاد کرده بود عکس را نشان دهد. هدفشان این بود که جلوی پرسپولیسی ها بدنام را بدنام کنند و این دروغ را زدند و مدتی هم موفق شدند اما ماه پشت ابرها نمی ماند و الان هم می بینید که پرسپولیسی ها واقعیت همه چیز را کشف کردند. هواداران پرسپولیس همیشه با من مهربان هستند و من واقعاً هواداران را دوست دارم و با آنها زندگی می کنم و هیچ چیز نمی تواند ما را از هم جدا کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.