افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

مجسمه میتونه خونه رو خیلی خوشگل و لوکس تر کنه اما به شرط اصولش؛ از سبک تا رنگ و سایز

  • کد خبر : 88646
مجسمه میتونه خونه رو خیلی خوشگل و لوکس تر کنه اما به شرط اصولش؛ از سبک تا رنگ و سایز

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- خیلی ها هستند که تنها به وسایل بزرگ و چشمگیر خونه توجه دارند و بر این حسن که اگه اون تیکه از لوازم اصلی اوکی باشه پس همه چی حله. اما چیدمان دکوراسیون خونه هم به مانند اجزای استایل میمونه و تنها پوشیدن مانتو […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- خیلی ها هستند که تنها به وسایل بزرگ و چشمگیر خونه توجه دارند و بر این حسن که اگه اون تیکه از لوازم اصلی اوکی باشه پس همه چی حله. اما چیدمان دکوراسیون خونه هم به مانند اجزای استایل میمونه و تنها پوشیدن مانتو و شلوار و کیف و کفش کافی نیست و شما برای زیبایی هرچه بیشتر و کامل کردن ظاهر خود باید از اکسسوری و تیکه های کوچیک هم استفاده داشته باشید چرا که به شدت تاثیر گذار و کامل کننده هستند.

تو خونه هم همینجوریه و فقط داشتن مبلمان و تلویزیون و گاز و … خونه رو به اون زیبایی و تکمیل بودنه نمیرسونه، بلکه اجزایی به مانند مجسمه و آباژور و تابلو و … به شدت موثر هستند و میتونن تو ظاهر و باطن خونه شما تاثیرگذار باشن. اما اینجا یک ابهام ایجاد میشه که باطن خونه چیه؟ که باید در پاسخ بگیم باطن خونه میشه روحیه ای که چیدمان خونه میتونن به شما القا کنند. همه چیز ظاهر نیست و انرژی که وسایل میدن هم به شدت مهمه. خب خونه ای که یه ریزه کاری های خوشگل نداشته باشه قطعا احساس خنثی و سرد ترین به نسبت یه خونه کامل داره.

در این مطلب قراره در رابطه با استفاده از مجسمه تو خونه صحبت کنیم اما اونچه که مشخصه اینه که استفاده از مجسمه تو هر سایز و جایگاهی درست نیست و تاین آیتم جذاب هم اصول خاص خودش رو داره که در ادامه اصولشو یاد میگیرم.

به سایز مجسمه دقت داشته باشید

مجسمه بر این معنا نیست که شما حتما از سازه های بزرگ استفاده کنید و اصلا تو بعضی از خونه ها گذاشتن مجسمه های بزرگ نشدنیه و به همین علت باید به فضای مورد نظر دقت داشت اما در عین حال میشه تو همه جای خونه مثل آشپزخونه، نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و حتی حمام و سرویس بهداشتی استفاده داشت و همه جا رو خوشگل تر کرد.

مجسمه های تو خونه معمولا باید به گونه ای باشن که نه خیلی بزرگ انتخاب بشن که باقی لوازم خونه به چشم نیان، نه باید اونقدری ریز سایز باشن که اصلا معلوم نشن چی به چیه! مجسمه های بزرگ معمولا برای خونه های بزرگ و اشرافی مورد استفاده قرار میگیرن.

Untitled

انتخاب مجسمه از روی سبک و رنگ

مجسمه ها نیز سبک های مختلفی دارند. شما میتونید از سبک های کلاسیک، رئال، مینیمال، مدرن و… استفاده داشته باشید که خب انتخاب این موضوع برمیگرده به سلیقه و چیدمان خونه شما که باید متناسب با دکوراسیون باشه.

اگر خونه شما از پر از لوازم هستش و یه خونه تقریبا شلوغ دارید بهتره که از مجسمه های رنگ خنثی استفاده داشته باشید و از سبک های مینیمال بهره گیری کنید و کلا طرح های کلاسیک رو به فراموشی بسپارید.  چرا که معمولا ظرافت و دقت در کار تو مجسمه های کلاسیک خیلی زیاده و مناسب فضاهای شلوغ نیست، بلکه این سبک مجسمه خودش آیتمی تاثیر گذار برای جلب توجه و شلوغیه.

اگر این چنین مجمسه هایی رو دوست دارید باید بدونید که خونه شما اونقدری باید بزرگ باشه که مثلا از چنین مجمسه ای برای ورودیش استفاده کنید، مجسمه ای پر از طرح ریز حکاکی شده.

 

مثلا اگر برای اتاق کارتون به دنبال مجسمه هستید بهتره که به دنبال طرح های طلایی باشید چرا که فضا رو لوکس تر نشون میده و علاوه بر اون حس رسمی بودن و ظرافت بیشتری رو القا میکنه.

یکی دیگر از سبک مجسمه ها سبک رئالیسم هستش که در واقع به زندگی روزمره و واقع گرانه موضوعات اشاره داره. مثلا در یک مجسمه با طرح کلاسیک اعضای بدن میتونه به اشکال عجیب و غریبی ساخته بشه اما در سبک رئالیسم یک انسان با اندام های طبیعی ساخته میشه!

خرید-مجسمه-دکوری

مجسمه بر روی میز تلویزیون

قطعا یکی از فضاهایی که میتونه برای گذاشتن مجسمه خوب باشه و نظرات رو به خودش جلب کنه بر روی میز تلویزیون هستش اما با دقت به این موضوع که مراقب باشید تا سایز و فرم مجسمه جوری نباشه که جلوی دید تلویزیون رو بگیره!

گلدان های کوچک هم ایده ای جالب وئ خوشگله برای این فضا.

Untitled

مجسمه های چوبی دکوری

قطعا یکی از محبوب ترین تزئینات مجسمه های چوبی دکوری هستند که میشه ازشون همه جا استفاده کرد. اتاق خواب ها، دستشویی و یا آشپزخانه میتونن با این مجسمه ها حس و حال بهتری پیدا کنند چرا که چوب از جنس طبیعت هستش و با قرار گیری در خونه میتونه یه انرژیه آروم و خوبی ایجاد کنه.

IMG_8584

مجسمه های فانتزی

مجسمه های فانتزی برای هدیه دادن هم خیلی استفاده میشن و میتونن ایده ای لوکس باشن. این مجسمه ها با توجه به سلیقه و معیار شما مدل های مختلفی دارند. خیلیا این جور مجسمه ها رو به باقی ترجیح میدن و شاید یکی از دلیلاش به صرفه تر بودن قیمت اونها باشه. 

کاربرد مجسمه های فانتزی برای اتاق خواب ها و یا نشیمن هایی با فضای فانتزی و رنگی مناسب هستند و تو سبک کلاسیک پیشنهاد نمیشن چرا که هارمونی لازمه رو ندارن.

ef32921171d433c7125c0d51fb493025




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=88646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.