افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
5

مجسمه سازی بدن بدون جراحی; با این دمنوش های گیاهی قاتل شکم و دور کمر باشید!

  • کد خبر : 20326
مجسمه سازی بدن بدون جراحی;  با این دمنوش های گیاهی قاتل شکم و دور کمر باشید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوزبسیاری از افراد به دنبال تناسب اندام هستند. چاقی شکم و پهلو نیز مشکلی است که بسیاری از افراد در سنین مختلف را درگیر کرده است. در ضمن جدا از ورزش و رعایت رژیم غذایی مناسب می توانید از انواع دمنوش های گیاهی نیز برای کاهش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوزبسیاری از افراد به دنبال تناسب اندام هستند. چاقی شکم و پهلو نیز مشکلی است که بسیاری از افراد در سنین مختلف را درگیر کرده است. در ضمن جدا از ورزش و رعایت رژیم غذایی مناسب می توانید از انواع دمنوش های گیاهی نیز برای کاهش چربی استفاده کنید. تناسب اندام زمانی اتفاق می افتد که چربی ها به طور مساوی در سراسر بدن توزیع شده و در یک مکان متمرکز نشده باشند. این در حالی است که در بسیاری از افراد بیشتر این چربی ها در شکم و پهلوها تجمع می یابند که این نوع چاقی نه تنها منجر به از دست دادن اندام های متناسب می شود، بلکه منجر به بسیاری از بیماری ها از جمله مشکلات در سیستم گوارش، کبد، بیماری های قلبی و … می شود. .. به همین دلیل بهتر است افراد با مشاهده مقداری چربی در این نواحی بدن خود به دنبال استفاده از داروهای گیاهی خانگی و آماده باشند تا کمی از تجمع چربی ها جلوگیری کنند. بسیاری از گیاهان دارویی به کاهش چربی شکم و پهلو و افزایش متابولیسم، کاهش اشتها و همچنین تحریک روده ها برای دفع بیشتر کمک می کنند. چای های مختلفی برای این گیاهان در بازار وجود دارد. بهتر است دمنوش هایی را که برای کاهش وزن استفاده می کنید در ساعات میان وعده مصرف کنید. بیشتر دمنوش های لاغری بر اشتها اثر می گذارند و با کاهش اشتها و میل به خوردن، کالری دریافتی را کاهش داده و در نهایت وزن را کاهش می دهند.

چای معجزه آسا برای کاهش وزن شکم و پهلو.

  • با شما مطابقت دارد

بسیاری از افراد چای لاغری ماچا را بهترین دمنوش لاغری می دانند و ادعا می کنند که تاثیر زیادی در کاهش وزن و چربی سوزی داشته است. در واقع تاثیر چای ماچا از چای سبز بیشتر است یعنی معادل 10 برابر; اما این بدان معنا نیست که شما می توانید معجزه یا جادو انجام دهید. در هر صورت چای ماچا یک نوشیدنی لاغری برای ران، شکم و پهلو محسوب می شود.

  • قهوه سبز

قهوه سبز قهوه خامی است که هنوز بو داده نشده است. قهوه سبز به دلیل داشتن کافئین بالا می تواند متابولیسم را تسریع کند و یک چربی سوز عالی باشد. البته استفاده از چای سبز برای کاهش وزن در کنار غذای رژیمی و ورزش می تواند عملکرد آن را نشان دهد. بهترین زمان برای مصرف چای لاغری قهوه سبز صبح یا قبل از ورزش است.

3

  • چای لاغری هل

هل میوه ای از خانواده زنجبیل است که در انواع مختلفی مانند هل سبز، سفید و سیاه موجود است. هل فیبر زیادی دارد. در نتیجه باعث می شود فرد احساس سیری کند و متابولیسم بدن را افزایش می دهد. همچنین ملاتونین یکی از عناصر مهم این چای برای لاغری شکم و پهلوها عالی است و باعث چربی سوزی طبیعی می شود. استفاده از هل در کنار یک برنامه غذایی سالم می تواند در کاهش وزن و لاغری بسیار مفید باشد.

  • چای لاغری مریم گلی

مرزنجوش بهترین نوشیدنی لاغری برای یک ماه! مریم گلی طبیعتی گرم و خشک دارد. این گیاه به عنوان یک دمنوش قوی آرامبخش و لاغری معده توصیه می شود. برگ مریم گلی برای سوء هاضمه، نفخ و درد شکم بسیار موثر است. علاوه بر این، مریم گلی سرشار از آنتی اکسیدان برای پاکسازی بدن است. این چای می تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد، مصرف آن در طول روز توصیه می شود.

4

  • چای لاغری رزماری

رزماری گیاهی بسیار مفید و معطر است که خواص منحصر به فرد آن در کنار عطر خوبش باعث شده است که از آن به عنوان ادویه و چاشنی غذا استفاده شود. تحقیقات زیادی در مورد خواص دمنوش رزماری انجام شده است و این تحقیقات تاثیرات فراوان چای رزماری را در کاهش وزن نشان می دهد. چای رزماری سرعت چربی سوزی را در بدن افزایش می دهد و این چربی سوزی یکی از مهم ترین عوامل کاهش وزن است. در مورد ترکیبات رزماری بهتر است بدانید که چربی و پروتئین که دو عامل بسیار موثر در افزایش وزن هستند به مقدار کم در رزماری وجود دارد و خود این موضوع ارزش غذایی این گیاه ارزشمند را افزایش داده است. تاثیر رزماری در کاهش وزن تنها یکی از فواید این چای است

  • نوشیدنی لاغری چای اولانگ

یکی دیگر از انواع چای موجود که علاوه بر طعم و عطر بی نظیر، دارای خواص بی نظیری مانند کاهش وزن نیز می باشد، چای اولانگ نام دارد. اکثر مردم بر این باورند که چای اولانگ باعث چربی سوزی و کاهش وزن در هنگام خواب می شود. در این رابطه لازم به توضیح است که تحقیقاتی در مورد تاثیر چای اولانگ بر کاهش وزن انجام شده است و این تحقیق تاثیر چای اولانگ را بر کاهش وزن نشان می دهد.

5

  • چای لاغری برگ بو و دارچین

در فهرست دمنوش‌های قوی که باعث کاهش اشتها قبل از غذا می‌شوند، بهتر است به چای بوته دارچین اشاره کنیم. این چای اثرات شگفت انگیزی در کاهش وزن و لاغری دارد. فلفل دلمه ای و دارچین خواص بی نظیری دارند و ترکیب این دو ماده با ارزش خواص آنها را افزایش می دهد. یکی از مهمترین خواص برگ بو تاثیر آن در تقویت سیستم ایمنی بدن با از بین بردن اثرات رادیکال های آزاد است. برگ بو سرشار از ویتامین A است و به همین دلیل در تقویت بینایی موثر است. همچنین در پیشگیری از سرطان نیز موثر است. برای تهیه چای بو و برگ دارچین از دارچین معطر استفاده می شود که خواص بی نظیری دارد. دارچین منبع غنی آنتی اکسیدان است و اثرات رادیکال های آزاد را خنثی می کند. چای دارچین و برگ بو یک دمنوش بسیار موثر برای از بین بردن چربی های شکم است. برای تهیه این چای به یک لیوان آب، چوب دارچین و برگ بو نیاز دارید. تهیه این چای بسیار آسان است و کافی است چند برگ بو و چند تکه دارچین به آب در حال جوش اضافه کنید.

یازده

  • چای لاغری Rebus

آنتی اکسیدان های موجود در ریبوز بیشتر از چای سبز و سیاه است. رنگ قرمز به این دلیل معروف است که آنتی اکسیدان های موجود در آن باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد می شود. افرادی که دوست دارند بعد از غذا چای بنوشند می توانند از این چای برای جلوگیری از جذب آهن توسط بدن استفاده کنند. تا 22 درصد از تشکیل چربی در بدن جلوگیری می کند.

  • چای لاغری رازیانه

این چای متابولیسم بدن را افزایش می دهد و یک چای قوی چربی سوز است و در نتیجه کالری مصرفی زودتر مصرف می شود. زیره به چربی سوزی در بدن کمک می کند و احساس گرسنگی را کاهش می دهد. رازیانه در کنار برنامه کاهش وزن به هضم و جذب مواد مغذی کمک می کند.

پایان

برای زندگی بهتر صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.