افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

متفاوت ترین بازیکن شهرورد 102: شهاب زاهدی

  • کد خبر : 155579
متفاوت ترین بازیکن شهرورد 102: شهاب زاهدی

آفتاب نیوز: شهاب زاهدی مهمترین بازیکن دیدار پرسپولیس و استقلال بود و اولین تصمیم برای بررسی ویدیویی و استفاده از واقعیت مجازی در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران با ضربه زدن آرمین سهرابیان، مدافع آبی ها به او و البته پس از آن اتفاق افتاد. ، صحنه های مشکوک داوری دیگری نیز برای این بازیکن […]

آفتاب نیوز:

شهاب زاهدی مهمترین بازیکن دیدار پرسپولیس و استقلال بود و اولین تصمیم برای بررسی ویدیویی و استفاده از واقعیت مجازی در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران با ضربه زدن آرمین سهرابیان، مدافع آبی ها به او و البته پس از آن اتفاق افتاد. ، صحنه های مشکوک داوری دیگری نیز برای این بازیکن وجود داشت.

مهاجم پرسپولیس که روحیه بالایی داشت و انگیزه خاصی برای درخشش در دربی داشت، قصد داشت با ضربه سر گلزنی کند که در دقیقه 11 دانیال اسماعیلی فر یک کرنر ارسال کرد که برخورد آرمین سهرابیان با او در محوطه استقلال به نتیجه رسید. صحنه مشکوک پنالتی قرمزها اما در همان لحظه مدنی فر تصمیمی برای زدن پنالتی نداشت و جالب اینجاست که مهاجم قرمزها هم اعتراضی نکرد اما داوران ویدیویی این صحنه را در نظر گرفتند. مشکوک شد و از فنادی فر درخواست بررسی کرد.

لحظاتی بعد شهاب زاهدی بار دیگر در صحنه ویژه داوری دیگری حضور یافت. او این بار از پشت مدافعان استقلال فرار کرد و با سیدحسین حسینی تک به تک شد و در برخورد با دروازه بان استقلال توپ جلوی پایش افتاد و در دقیقه 16 به گل رسید. اما مهاجم قرمز باز هم به داور اعتراضی نکرد.

اما مهمترین صحنه نسبت به دو بازی قبلی در دقیقه 60 رخ داد. زمانی که امید حمیدی فر، هافبک دفاعی استقلال با ضربه محکمی به بالای مچ پا به او برخورد کرد، مهاجم پرسپولیس با وجود احساس مصدومیت و افتادن روی زمین، رسوایی به پا نکرد و رفتاری حرفه ای با مواد فدی فر داشت تا بتواند از VIR تجهیزات استفاده کند. صحنه در صورت لزوم بازبینی؛ اگرچه این اتفاق نیفتاد!

در بازی‌ای که برخی مربیان و بازیکنان برای هر صحنه درخواست واقعیت مجازی می‌کردند، زاهدی با برخوردی حرفه‌ای صحنه‌ها را به دوانی‌فر و دستیاران ویدیویی‌اش واگذار کرد تا در مورد اعلام خطا، گل یا کارت قرمز تصمیم بگیرند. انجام نداد. من شخصا با داوری مخالفم. جالب بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.