افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه؟ / بذار سلیقت و دیزاین شکلاتیت به جات حرف بزنن جلو ملت

  • کد خبر : 101514
مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه؟ / بذار سلیقت و دیزاین شکلاتیت به جات حرف بزنن جلو ملت

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- مسلما هر کسی دوست داره که خونش در بهترین شکل و حالت دیزاین شده باشه تا وقتی یکی میاد فقط به به و چه چه بشنوه از سلیقش ولی خب مسلما میدونید که این روزا نمیتونید برای دیزاین کردن خونتون فقط به سلیقتون اعتماد […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- مسلما هر کسی دوست داره که خونش در بهترین شکل و حالت دیزاین شده باشه تا وقتی یکی میاد فقط به به و چه چه بشنوه از سلیقش ولی خب مسلما میدونید که این روزا نمیتونید برای دیزاین کردن خونتون فقط به سلیقتون اعتماد کنید و همه چیز رو بسپارید به اون البته که شاید خیلی هم خوش سلیقه باشید ولی در مورد دیزاین باید یه سری قواعد و اصول رو هم رعایت کنید تا به روز بودن رو هم بشه از دکوراسیونتون حس کرد، حالا در همین خصوص میخواهیم به اون دسته از افرادی که میپرسن مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه یه سری گزینه ها بگیم که میتونن با ست کردن اون ها با مبلشون حسابی سنگ تموم بذارن.

اما در ابتدای کار و در خصوص این که مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه بهتره که یه سری به خصوصیات و روانشناسی این رنگ بزنیم تا بتونیم انتخاب بهتری داشته باشیم؛ قهوه ای رو میشه یه رنگ از دل طبیعت و خاک دونست که توی هر فردی احساس اطمینان و قدرت رو ایجاد میکنه و به خاطره ین موضوع در بیشتر مواقع مثل زمین به شکل جامد دیده میشد و همراه با ایمنی و امنیت و انعطاف پذیریه البته که استفاده ی بیش از حد از اون در دیزاین میتونه باعث ایجاد احساس غم و تنهایی و انزوا بشه بنابراین دقت کنید! حالا بریم سراغ جواب های این که مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه؟

مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه؟ فرش هایی با رنگ های خنثی

یکی از راحت ترین روش هایی که میتونید ازش برای انتخاب ست رنگ فرش با مبل قهوه ای استفاده کنید بهره گیری و از رنگ های خنثی هست که اطمینان صد در صدی داره؛ به عنوان مثال رنگ هایی مثل کرم، بژ و یا خاکستری میتونن به زیبایی هر چه تمام تر با مبلمان به رنگ قهو ای ست بشن و هماهنگ و علت این موضوع این هست که با رنگ های موجود در مبل که میتونه تناژ های مختلفی از قهوه ای رو توی خودش جا داد باشه در تضاد و یا رقابت نیستن. فرش هایی با رنگ های خنثی میتونن در ایجاد یه محیط دنج و آروم بسیار تاثیر گذار باشن.

که از بین این رنگ ها پیشنهاد مخصوص ما استفاده از رنگ بژ هست که میتونه زیبایی رو کنار مبل قهوه ای معنا کنه چرا که میتونه در عین حال که فضا رو دلپذیر و دنج میکنه یه چاشنی ظرافت هم به اون اضافه کنه البته که شما میتونید از خاکستری روشن و کرم هم استفاده کنید و این دو مورد هم میتونن گزینه ی مناسبی باشن پس دستتون تقریبا بازه و بقیش به سلیقه و علاقتون بستگی داره.

مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه

مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه؟ فرش هایی با رنگ های خاکی

در صورتی که علاقمند هستید که یه مقدار رنگ به اتاق و فضای مورد نظرتون اضافه کنید توصیه میکنیم که برای این منظور کنار مبل قهوه ایتون از از رنگ های خاکی انتخاب کنید که برخی از اون ها عبارتند از زیتونی یا زنگار و سفالی که میتونن یه محیط فوق العاده گرم و دنج ایجاد کنن و به زیبایی هر چه تمام تر با قهوه ای ست بشن چرا که ای نرنگ ها هم مثل قهوه ای همه و همه از دل طبیعت الهام گرفته شدن و احساساتی مثل آرامش رو در افراد ایجاد میکنن.

بنابراین با انتخاب یه فرش به رنگ سفالی میتونید گرما رو به فضای مدنظرتون ببخشید و البته که این رنگ بخاطر وجودش به عنوان رنگ مکمل با قهوه ای در چرخه ی رنگ در حد عالی با قهو ای جفت میشه. با انتخاب یه فرش زیتونی رنگ هم میتونید یه فضای بینظیر که تداعی کننده ی زیبایی جنگل هست توی محیطتون ایجاد کنید.

مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه

مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه؟ فرش هایی با رنگ های سبز و آبی

سبز و آبی از جمله رنگ هایی هستن که میتونن یه انتخاب فوق العاده باشن چون در کنار قهوه ای میتونن یه فضای متعادل ایجاد کنن و خیلی خوب با اون مچ بشن و احساس خنکی از محیط رو به افراد القا کنن. این دو رنگ رو توی چرخه ی رنگ میشه از جمله رنگ های مخالف قهو ه ای بشمار آوورد و از همین رو میتونن یه مکمل فوق عالی برای این رنگ باشن و شما میتونید با خیال راحت گلچینشون کنید.

بنابراین در صورتی که اقدام به خرید یه فرش به رنگ آبی روشن کنید باید بگیم که به سمت ایجاد یه محیط آرامشبخش پیش رفتید و ظرافت رو به محیط هدیه کردید و در صورتی که اقدام به خرید یه فرش به رنگ سبز روشن کنید که دیگر گزینه ی پیش روی شماست کمک به ایجاد یه محیط الهام گرفته از طبیعت کردید. نکته ای در این خصوص مهم هست اینه که در این نوع ست کردن مبل با فرش و یا بالعکس شما با در نظر گرفتن تضادهای رنگی خواه نا خواه هارمونی و نقطه ی کانونی ایجاد میکنید که چشم رو مشتاق دیدن میکنه.

مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=101514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.