افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

مبل سبز با چه فرشی ست میشه؟ / ذاته این رنگ لوکسه و فقط خاصه فضاهای فاخر و لاکچریه

  • کد خبر : 102625

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A چیدمان اصولی و زیبا میتونه روی روحیه ی شما بسیار تاثیر مثبتی بذاره خصوصا که وقتی میخواهید در این چیدمان هارمونی و ترکیب رنگ ها رو رعایت کنید چرا که شاید شما در خصوص روانشناسی رنگی که که توی منزلتون استفاده کردید ندونید ولی به مرور زمان اون […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

چیدمان اصولی و زیبا میتونه روی روحیه ی شما بسیار تاثیر مثبتی بذاره خصوصا که وقتی میخواهید در این چیدمان هارمونی و ترکیب رنگ ها رو رعایت کنید چرا که شاید شما در خصوص روانشناسی رنگی که که توی منزلتون استفاده کردید ندونید ولی به مرور زمان اون حسی رو که رنگ مورد نظر القا میکنه رو دریافت خواهید کرد که در برخی از اوقات میتونه غم و افسردگی باشه بنابراین به نظرتون بهتر نیست که برای انتخاب رنگ ها در هر فضا آگاهانه و با چشم باز تصمیم بگیریم؟ پس به همین منظور ما هم سعی کردیم که که در طول این مقاله یه راهنمایی کنیم به اون هایی که میخوان بدونن مبل سبز با چه فرشی ست میشه؟

این روزا مبلمان به رنگ سبز بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته و خیلی ها میخوان که از این رنگ بینظیر توی آیتم ها مختلف خونه شون بهره بگیرن اما قبل از این که بریم سراغ دونستن این که مبل سبز با چه فرشی ست میشه، یکم با روانشناسی این رنگ آشنا بشیم؛ سبز رو میشه نماد سرزندگی، حیات و طبیعت دونست. این رنگ بینظیر از ترکیب شدن دو رنگ زرد و آبی به دست میاد و به همین خاطر القا کننده ی حس آرامش ناشی از آبی و خوش بینی ناشی از زرد هست. خیلی ها معتقد هستن که آرامش بخش ترین رنگ موجود توی طیف سبز هست. حالا در ادامه بریم سراغ دونستن این که مبل سبز با چه فرشی ست میشه؟

مبل سبز با چه فرشی ست میشه

مبل سبز با چه فرشی ست میشه؟ فرش به رنگ کرمی و طوسی

در صورتی که مبلمان شما به رنگ سبز درباری هست میتونید فرش رو با یه فرش به رنگ روشن مثل کرمی انتخاب کنید تا با مبل ست بشه. در صورتی که نمیدونید سبز درباری چه رنگی هست باید بگیم که چند درجه تیره تر از رنگ زمری رو سبز درباری میگن که بین طیف سبز متداول ترین رنگ هست و در صورت به کار گیری اون توی دکوراسیون و دیزاین منزلتون یه فضای بینظیر خلق میکنید.

در صورتی هم که از سبز زمردی روشن برای رنگ مبلمانتون بهره میگیرید که این هم یکی از سبزهای دلربا هست میتونید برای ایجاد هارمونی در کنار اون از فرشی به رنگ طوسی استفاده کنید تا مبلمانتون به زیبایی هر چه بیشتر به چشم بیاد و دیده بشه. البته که برای این رنگ میتونید از فرش کرم هم استفاده کنید ولی باید برخلاف سبز درباره ی کرمی تیره باشه.

مبل سبز با چه فرشی ست میشه

مبل سبز با چه فرشی ست میشه؟ فرش به رنگ قهوه ا ی و سفید

در صورتی که مبلمان منزلتون رو به رنگ زیبایی سبز پسته ای خردیداری کردید میتونید با یه ترکیب هوشمندانه اون رو به زیباترین Hیتم خونتون تبدیل کنید اون هم تنها با استفاده از یه فرش به رنگ قهوه ای. البته که باید به این نکته توجه کنید که از طیف های قهوه ای طبیعی برای این منظور بهره بگیرید چرا که باعث ایجاد هارمونی بهتر و شیک تری میشن. همچنین شما باید برای استفاده از این دو رنگ در کنار هم دیگر آیتم های خونه رو هم مدنظر قرار بدید و بهشون دقت کنید.

اما برسیم به اون دسته از دوستانی که برای انتخاب مبلمان سبز به سراغ رنگ زیتونی میرن که از اون دسته از رنگ هایی هست که برای ترکیب و ست شدن اونقدرا شما رو اذیت نمیکنه و میتونید اون رو در کنار یه فرش ساده که به رنگ سفید هست قرار بدید و یه هماهنگی زیبا و جالب ایجاد کنید. البته که در صورتی که یه فرش پیدا کردین که ترکیب رنگ های کرم، سبز، سفید و طوسی رو توی خودش داشت هم میتونید خلاقیت به خرج بدید و این فرش رو بخرید که البته نقطه ی کانونی فرشتون خواهد بود.

مبل سبز با چه فرشی ست میشه

مبل سبز با چه فرشی ست میشه؟ فرش به رنگ طلایی و قرمز

رسیدیم به یه رنگ جذاب دیگه که حسابی با سبز یه ترکیب شیک میسازه و کاملا مناسب فضاهای فاخر و لوکس هست یعنی طلایی که خب چشم های شما در صورت استفاده از اون برای رنگ فرش احتمالا اذیت بشه ولی میتونید از بین رنگ هایی که گفته شد با توجه به طیف سبز مبلتون یه رنگ فرش انتخاب کنید که توی اون رگه های طلایی وجود داره که خوشبختانه این مدل فرش ها توی بازار زیاد شده.

اما برسیم به Hخرین رنگ از لیست این مقاله که قرمز هست؛ این رنگ از دسته ی رنگ های گرم مpسوب میشه و شما با ترکیب اون با رنگ سبز میتونید فضا رو بی نهایت دلنشین کنید و یه حالت نوستالژیک و سنتی بهش بدید البته که در صورتی که این رنگ رو دوست ندارید و یا اذیتتون میکنه میتونید فرشی رو انتخاب کنید که به حالت ملایم و توی حاشیه هاش از این رنگ بهره گرفته شده باشه.

مبل سبز با چه فرشی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=102625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.