افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

مبل زرد با چه فرشی ست میشه؟ / این رنگ بمب انرژیه اگه روانشناسیشو بدونی طرفدارش میشی

  • کد خبر : 106641
مبل زرد با چه فرشی ست میشه؟ / این رنگ بمب انرژیه اگه روانشناسیشو بدونی طرفدارش میشی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- دکور و دیزاین خونه این روزا از مسائلی محسوب میشه که شاید ذهن خیلی ها رو به خودش مشغول کنه چرا که هر کسی دوست داره که خونش در بهترین شکل و حالت چیده بشه و بعد از یه روز شلوغ وقتی آخرش لم میده […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- دکور و دیزاین خونه این روزا از مسائلی محسوب میشه که شاید ذهن خیلی ها رو به خودش مشغول کنه چرا که هر کسی دوست داره که خونش در بهترین شکل و حالت چیده بشه و بعد از یه روز شلوغ وقتی آخرش لم میده روی مبل تا یه چایی بخوره یه نگاه به اطرافش بندازه و غرق لذت بشه از سلیقه ی خوبی که به خرج داده و از اون گذشته وقتی هر کسی میاد خونش ازش تعریف کنه و چشماش اکلیلی بشه، به همیk دلیل ما هم برای این که در این سلیقه ی خوب یه سهمی داشته باشیم قصد داریم در این راستا درباره ی این موضوع که مبل زرد با چه فرشی ست میشه براتون صحبت کنیم.

ولی زرد واقعا میتونه یکی از زیباترین ها باشه تو دل طبیعت، زرد مثل لیمو، گل آفتابگردون، زنبور و… یعنی خواه ناخواه هر جا این رنگ رو ببینید احساس قشنگی بهتون دست میده بنابراین قبل از این که بریم سراغ جواب این که مبل زرد با چه فرشی ست میشه یه سر به روانشناسی این رنگ بزنیم؛ زرد رو میشه از جمله رنگ هایی که نماد شادی، خوش بینی، سرگرمی، شور و شوق، اعتماد به نفس، خیرخواهی، خلاقیت، اصالت و خرد و منطق بشمار میره دونست. شاید براتون جالب باشه که احساسی که رنگ زرد روشن با زرد تیره در شما ایجاد میکنن متفاوته پس بهش دقت کنید. حالا بریم سراغ جواب این سوال که مبل زرد با چه فرشی ست میشه؟

مبل زرد با چه فرشی ست میشه؟

ست کردن و ایجاد هماهنگی بین مبلمان به رنگ زرد با فرش میتونه یه محیط و فضای بی نهایت شاnی آور و پر نشاط براتون بسازه بنابراین در صورتی انتخاب این رنگ برای مبلمان توصیه میکنیم که حتما در ست کردن اون وسواس لازم رو به خرج بدید تا بهترین نتیجه حاصل بشه و چشم هر کسی با دیدن خونتون چهارتا بشه، در همین راستا و برای ست کرن مبلمان به رنگ زرد با فرش میتونید با توجه به روش های زیر اقدام کنید.

مبل زرد با چه فرشی ست میشه

مبل زرد با چه فرشی ست میشه؟ با فرش هایی به رنگ تیره

در صورتی که به سراغ مبلمان زرد رفتید میتونید برای این که هر چی بیشتر مبل رو به چشم بیارید برای انتخاب فرش سراغ رنگ های ست با زرد در حالت تیره برید مثلا مشکی، خاکستری تیره و یا نارنجی و… برید چرا که تمامی این رنگ ها در کنار زرد یه هارومونی بی نظیر ایجاد ممیکنن و میتونن به زیبایی هر چه تمام فضا رو برای شما به تعادل رنگی برسونن و یه خوبی هم که دارن اینه که هم تو فرش هایی با طرح های کلاسیک و هم در فرش های مدرن میتونید اون ها رو پیدا کنید.

مبل زرد با چه فرشی ست میشه

مبل زرد با چه فرشی ست میشه؟ با فرش هایی که طرح دارن

فرش های طرح دار در صورتی که مبلتون ساده هست میتونن جذابیت بینظیری ایجاد کنن و اول چشم ها رو به سمت مبل بکشونن و بعدش ناخودآگاه چشم میره به سمت فرش و طرح و رنگ اون که میتونه به رنگ های قرمز، آبی و سبز روشن باشه. البته که دقت کنید بیشترین کاربرد مبل زرد توی دکوراسیون مدرن هست بنابراین سعی کنید فرشتون طرح و نقش و نگار مدرن داشته باشه تا سنتی و کلاسیک.

مبل زرد با چه فرشی ست میشه

نحوه ی ست کردن مبلمان زرد با پرده

برای این که بتونید یکی دیگه از آیتم های حساس و تعیین کننده در منزل رو که پرده هست با مبلمان به رنگ زرد ست کنید باید نکات زیر رو در نظر بگیرید:

ایجاد هماهنگی در رنگ پرده و مبل: این موضوع خیلی واضح هست که ایجاد هارمونی بین رنگ مبل و پرده از واجباته دیزاین شما خواهید بود چرا که میتونه به تنهایی کلاس خونه ی شما رو از این رو به اون رو کنه. برای این منظور هم که ایجاد هارمونی هست میتونید یه رنگ کلی برای فضای موردنظرتون انتخاب کنید و بعد توی رنگ پرده اون رو لحاظ کنید دقت کنید که زرد مثلا میتونید یه پرده طرحدار با رنگ بنفش داشته باشید در صورتی که اندازه ی خونتون بزرگ باشه.

توجه به اندازه ی پرده: وقتی که حرف از ست کردن پرده با مبل به میان میاد شما باید به اندازه ی پرده هم توجه کنید چرا که در صورتی که پرده بلندتر و یا کوتاه تر از اندازه ی پنجره باشه فضار و بهم ریخته نشون میده. بنابراین برای تعیین اندازه ی نرمال برای پرده پنجره رو اندازه گیری کنید.

مبل زرد با چه فرشی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=106641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.