افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

مبارزه برای بقا وعده ضعیف پتروشیمی آبادان در زمینه تحویل پی وی سی

  • کد خبر : 233458
مبارزه برای بقا وعده ضعیف پتروشیمی آبادان در زمینه تحویل پی وی سی

بازار؛ گروه آب و انرژی: علی حدادی، نایب رئیس انجمن پلیمرها و پلاستیک تهران در گفتگو با بازار، با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه در دو ماه اخیر، گفت: مواد اولیه طی دو ماه گذشته حدود 8 هزار تومان گران شده است. این دوره. مثلاً مواد اولیه ای که حدود 2 ماه پیش 32 […]

بازار؛ گروه آب و انرژی: علی حدادی، نایب رئیس انجمن پلیمرها و پلاستیک تهران در گفتگو با بازار، با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه در دو ماه اخیر، گفت: مواد اولیه طی دو ماه گذشته حدود 8 هزار تومان گران شده است. این دوره. مثلاً مواد اولیه ای که حدود 2 ماه پیش 32 هزار تومان خریدیم، الان باید 40 هزار تومان برای آنها بپردازیم.

وی ادامه داد: این افزایش قیمت در بازار آزاد نیز اتفاق افتاد و قیمت مواد اولیه مصرفی در این صنعت از حدود 38 هزار تومان در ابتدای پاییز به حدود 46 هزار تومان افزایش یافت.

نایب رئیس انجمن پلیمرها و پلاستیک تهران تصریح کرد: افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید در شرایطی رخ داده که تغییری در قیمت فروش محصولات ایجاد نشده و بازار در رکود است. این مشکل باعث شده تا دخل و خرج بسیاری از واحدهای تولیدی این صنعت به نقطه سر به سر برسد.

این فعال صنعتی با اشاره به کاهش سودآوری در بخش تولیدی تصریح کرد: واحدهای صنعتی برای بقای خود با چالش های اقتصادی زیادی مواجه هستند و برای بسیاری از آنها دیگر امیدی نیست. در این میان بسیاری ترجیح می دهند سرمایه خود را در بازارهای سودآوری سرمایه گذاری کنند که متاسفانه ربطی به تولید ندارند.

حدادی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره شرایط سخت پتروشیمی آبادان به عنوان تولیدکننده بزرگ پی وی سی بیان کرد: کیفیت محصولات نسبت به گذشته بهبود یافته است، اما همچنان با کمبود عرضه PVC S57 و PVC S60 مواجه هستیم و این در حالی است که خرید از آبادان انجام می شود. پتروشیمی به موقع تحویل نمی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.