افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

مانتو کرم دوزی شیک; امسال او یک کت سفید کرمی پوشیده است، اما هیچ چیز با هیچ چیز.

  • کد خبر : 245301
مانتو کرم دوزی شیک;  امسال او یک کت سفید کرمی پوشیده است، اما هیچ چیز با هیچ چیز.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- رنگ سفید رنگی است که در هر زمانی از سال می تواند زیبا به نظر برسد. اما مشخصه این است که این رنگ قطعا در فصل بهار و تابستان جذابیت و پیروان بیشتری دارد و به راحتی می تواند زیبایی استایل را بارها نشان دهد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- رنگ سفید رنگی است که در هر زمانی از سال می تواند زیبا به نظر برسد. اما مشخصه این است که این رنگ قطعا در فصل بهار و تابستان جذابیت و پیروان بیشتری دارد و به راحتی می تواند زیبایی استایل را بارها نشان دهد. مانتو عنصر اصلی استایل هر خانمی است که بسته به سلیقه و هیکل فرد انتخاب و استفاده می شود. مانتوها از اجناس ست هستند که بقیه لباس ها روی آن چیده شده است و سایر لباس ها با توجه به رنگ و مدل آن ها انتخاب می شوند. اما پتوها نیز مانند سایر اقلام تحت تاثیر مد قرار می گیرند و هر سال تغییر می کنند.

به عنوان مثال در سال های اخیر مانتو با خامه دوزی در بین خانم ها بسیار محبوب شده است و آنچه مشخص است این است که بسیاری از خانم ها به خصوص خانم های جوان این طرح را پسندیده اند. مانتو کرم دوزی از جمله مانتوهایی است که در هر فصلی می تواند شکوه و زیبایی خود را حفظ کند و در صورت انتخاب رنگ سفید مطمئنا جلوه خاصی به ظاهر افراد می دهد. در واقع مانتو کرم دوزی شده لباسی است که در سال های اخیر همواره توانسته است قلب خانم ها را تسخیر کند و از آنجایی که ظاهری جوان پسند و شاد دارد برای هر محیط و مهمانی مناسب است. اگر شما زنی مدرن و شیک پوش هستید که می خواهید با مدل های مختلف این مانتو آشنا شوید، حتما با ما همراه باشید.

مانتو کرم دوزی سفید با سوراخ های بسیار زیبا!

خوب، سوراخ کردن روی کت خیلی خوب نیست، مگر اینکه با کرم گلدوزی سفید باشد. در واقع این سبک مانتو به قدری قابلیت سوراخ شدن دارد که اگر شنل را از سر تا پا با سوراخ های ریز پر کنید، نه تنها از زیبایی آن ها نمی کاهد، بلکه زیباتر هم می شوند. طرح هایی شامل چاپ و چاپ های مختلف مانند گل، گلبرگ و نقش های هندسی. در واقع به جز مدلی که این مانتو دارد، همین سوراخ هایی است که می تواند ظاهر آن مانتو را زیبا کند و الگوهای بیشتری به آن ببخشد.

مانتو کرم دوزی سفید

مانتو کرم دوزی بلند چه بپوشیم؟

مانتوهای کرم دوزی می توانند هم کوتاه و هم بلند باشند. این مدل از مانتوها با توجه به طرحی که دارد یک مدل دامن از کمر به پایین می گیرد، می تواند بلندتر باشد و مانند یک پیراهن بلند باشد. مانتوهای کرم دوزی بلند به رنگ سفید را می توان با شلوارهای ساق ترکیب کرد زیرا دارای طول و پشتیبانی مناسب تا مچ پا هستند و می توانند با شلوار اسکین آبی روشن استایلی منحصر به فرد به شما بدهند. البته برخی از خانم ها نیز با پوشیدن پیراهن های ساحلی زیر مانتو ظاهری مدرن و زیبا ایجاد می کنند.

مانتو کرم دوزی سفید

مانتو کرم دوزی سفید

این شلوار را با یک تی شرت آستین کوتاه سفید ست کنید.

در واقع مانتوهای کرم دوزی به غیر از ناحیه کمر می توانند روی قسمت های دیگر مانند آستین نیز طرح کرم دوزی را داشته باشند و زیبایی آن را کامل کنند. آستین‌های کرم‌دوزی شده طرحی پف‌کرده دارند، در حالی که قسمت بدن به سادگی و متعادل دوخته شده است. در اینجا می توانید با شلوار مامان ظاهر خود را بسازید و با شال و کفش نخی یا کالج کامل کنید و با شلوارهایی مانند صندل و کیف گشاد ظاهری منحصربفرد خلق کنید. مانتوهای این سبک معمولا کوتاهتر هستند بنابراین بسته به قد شما شلوار مورد نظر انتخاب می شود.

مانتو کرم دوزی سفید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.