افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 20 May , 2024
0

لباس مناسب برای خانم های چهار شانه / بالاتنه نسبت به پایین تنه بزرگ است، با این حالت متعادل می شود.

  • کد خبر : 235686
لباس مناسب برای خانم های چهار شانه / بالاتنه نسبت به پایین تنه بزرگ است، با این حالت متعادل می شود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروز خیلی راحت تر از گذشته به نظر می رسد، زیرا به راحتی می توانید با یک جست و جوی ساده به بسیاری از موارد مرتبط با مد و مد پی ببرید و از آنها برای پیدا کردن لباس هایی که بیشتر به شما می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروز خیلی راحت تر از گذشته به نظر می رسد، زیرا به راحتی می توانید با یک جست و جوی ساده به بسیاری از موارد مرتبط با مد و مد پی ببرید و از آنها برای پیدا کردن لباس هایی که بیشتر به شما می آید و مثلاً بدرخشید، استفاده کنید. ، می توانید در مورد سبک های مختلف در این فضا مانند استایل مینیمال، استایل ماکسیمال، استایل گلدار و … مطالعه کنید و سپس با توجه به ویژگی هایی که دارند یا اصلاً دوست ندارید برای آنها لباس انتخاب کنید. اگر می خواهید بروید آنها را امتحان کنید و برای آنها انرژی و پول خرج نکنید، پشیمان می شوید و لباس ها را در گوشه ای از کمد می اندازید.

علاوه بر این، شما قادر خواهید بود تا با مدهای روز همراه شوید و طبق آنها پیش بروید، حتی اگر فردی که به مد اهمیت نمی دهید، زیرا در نهایت مد برای شما مهم نیست، باید سعی کنید این کار را نکنید. مثلا الان طرفدار باشید چون عید نزدیکه و همه دارن لباساشونو عوض میکنن، به عنوان یه خانوم باید یه مانتو بهاری شیک برای خودت تهیه کنی. استایل خوب، قبل از همه این مواردی که گفتیم باید فرم اندام و ویژگی های ظاهری خود را در نظر بگیرید و سپس به سراغ انتخاب بروید، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم در مورد لباس های مناسب برای خانم های چهار شانه با شما صحبت کنیم. تا بتوانید به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید، پس با ما همراه باشید.

لباس هایی با خطوط مورب و رنگ های تیره گزینه خوبی است.

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که شانه های پهن و سایز بزرگ دارند، توصیه می کنیم لباس های چاپی و شلوغ را انتخاب کنید، البته اشتباه نکنید، منظور ما لباس های شلوغ با طرح های بزرگ نیست. طرح های بزرگ باعث می شود که شما چاق به نظر برسید و بالاتنه شما بزرگتر از قسمت پایین به نظر می رسد، اما لباس شما باید رنگ تیره و دارای یک سری خطوط مورب و عمودی باشد و رنگ های روشن باید بسیار متعادل بپوشید. تعادل در بدن شما برقرار می شود و شانه های شما ظریف تر به نظر می رسند.

لباس مناسب برای خانم های چهار شانه.

رنگ لباس مناسب خانم های چهار شانه.

بیشتر اوقات بسیاری از خانم های چهار شانه این ناراحتی را دارند که قسمت بالای بدنشان بزرگتر از قسمت پایین به نظر می رسد و این مشکل تعادل بدن آنها را به هم می زند و بد جلوه می دهد، یعنی باید به خود کمک کنند. از لباس در ضمن رنگش خیلی مهمه مثلا برای بالاتنه لباس تیره بپوشید تا شونه هاتون ظریف و باریک به نظر برسه و برای پایین تنه لباس های رنگ روشن انتخاب کنید. بدن و پایین تنه با هم هماهنگ هستند.

لباس مناسب برای خانم های چهار شانه.

مدل های یقه مناسب خانم های چهار شانه.

آن دسته از خانم هایی که شانه های پهن و پهنی دارند باید به الگوی یقه لباس هایشان توجه کنند زیرا برخی از یقه ها حتی می توانند شانه هایشان را گشادتر نشان دهند، اما از طرف دیگر یک سری یقه مانند یقه گرد، شانه هایشان را گشادتر نشان می دهد. گسترده تر ظریف و پهنای شانه ها کمتر دیده می شود. همچنین یکی از گردنبندهای مناسب یقه سنگین است که هر چه بلندتر باشد در قسمت بالایی بدن به نظر می رسد و به این ترتیب شانه ها را لاغرتر نشان می دهد.

لباس مناسب برای خانم های چهار شانه.

آویزهای بلند باعث کاهش عرض شانه های شما می شود.

برای اینکه عرض شانه های خود را کاهش دهید و آنها را با ظرافت بیشتر نشان دهید و همچنین برای منحرف کردن تمرکز از آنها، می توانید گردنبندهای بلند را انتخاب کنید. البته باید دقت کنید که مدل گردنبند با لباس شما همخوانی داشته باشد، مثلاً لباس های یقه دار گزینه خوبی هستند.

لباس مناسب برای خانم های چهار شانه.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.