افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

لباس مردانه ای که هر زنی باید داشته باشد / چه لباس مردانه ای بیشتر به زنان می آید؟

  • کد خبر : 228379
لباس مردانه ای که هر زنی باید داشته باشد / چه لباس مردانه ای بیشتر به زنان می آید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- وقتی صحبت از مد و لباس می شود، پوشیدن لباس های نامتعارف بیشتر به چشم می خورد. شما می توانید سبک خود را به روش های جدید و غیرمنتظره بیان کنید. پوشیدن لباس‌هایی که به‌طور سنتی برای مردان ساخته می‌شوند ایده جدیدی نیست، اما در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- وقتی صحبت از مد و لباس می شود، پوشیدن لباس های نامتعارف بیشتر به چشم می خورد. شما می توانید سبک خود را به روش های جدید و غیرمنتظره بیان کنید. پوشیدن لباس‌هایی که به‌طور سنتی برای مردان ساخته می‌شوند ایده جدیدی نیست، اما در سال‌های اخیر زنان بیش از هر زمان دیگری لباس مردانه می‌پوشند.

نافرمانی از پوشش زنان.

در واقع امروزه خانم هایی که شلوار یا پاپیون می پوشند نه تنها جذاب هستند، بلکه زیبا به نظر می رسند. اما همیشه اینطور نبود. قبل از اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، آداب و رسوم اجتماعی در مورد پوشش زنان بسیار سختگیرانه بود.

اما در دهه 1850، آملیا بلومر، فعال حقوق زنان، شروع به تغییر اوضاع کرد. او از زنان خواست تا از پوشیدن لباس زنانه خودداری کنند. یکی از تاثیرگذارترین نمادهای مد دهه 1920، کوکو شانل بود. او با سرکشی سبک زنانه زمان خود را رد کرد و حرکت رو به رشد به سمت توانمندسازی زنان را تسریع بخشید و راه را برای لباس های الهام گرفته از لباس های مردانه، طرح های کت و شلوار ظریف و لباس های ساده روزمره برای زنان هموار کرد.

koBmOYiT3y5Z5qizBFpd6jznI7v6muTRpOhVCe2Qv1pSIJMzzg.jpg_512X512X70

این روند سرکش پوشش زنان در دهه های مختلف ادامه یافت و زنان بسیاری در این مسیر تلاش کردند و به نتیجه رسیدند. در طول بیست سال گذشته، مد الهام گرفته از لباس مردانه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به حدی که استفاده از جلیقه دکمه دار، طرح چهارخانه، مانتو و کت و شلوار بسیار به چشم می خورد.

هنگام پوشیدن لباس های مردانه جدی بگیرید.

یکی از عواملی که می توان به این نکته نسبت داد این است که برخی تصور می کنند در پوشش مردانه بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و اعتبارشان افزایش می یابد. ویژگی لباس زنانه داشتن جیب های بی مصرف است و برخی تصور می کنند با پوشیدن لباس های مردانه علاوه بر افزایش جذابیت، جیب های بزرگ تری برای نگهداری وسایل خود دارند.

6

لباس مردانه که هر زنی باید داشته باشد

حالا که پوشیدن لباس های مردانه برای خانم ها بیشتر شده و لباس ها غیرجنسیتی است، بد نیست برای جذاب تر و جذاب تر به نظر رسیدن به برخی از لباس های مردانه توجه بیشتری داشته باشیم.

250

ژاکت بزرگ

کت های مردانه را می توان بسته به مناسبت با لباس های دیگر ترکیب کرد. با استفاده از یک کمربند و یک کت کتان سایز بزرگ، زیبایی خود را برجسته کنید. یک کت جین را روی دامن بپوشید یا آن را با کتی باریک تر ست کنید. پوشیدن یک ژاکت بزرگ روی لباس های زنانه ظاهری شیک ایجاد می کند.

3-13

پیراهن دکمه دار

پیراهن دکمه دار یک لباس مردانه همه کاره است که خانم ها هم می توانند آن را بپوشند. از آنجایی که برش پیراهن های دکمه دار مردانه با پیراهن های دکمه دار زنانه متفاوت است، خانم ها باید به دنبال پیراهن هایی باشند که نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ باشند.

روش های مختلفی برای پوشیدن پیراهن دکمه دار مردانه وجود دارد. پیراهن را داخل یک دامن یا شلوار با کمر بلند بپوشانید و یک کمربند یا مقداری جواهرات برای اضافه کردن رنگ و بافت به آن اضافه کنید. همچنین می توانید یک کت یا کت روی پیراهن دکمه دار بپوشید.

static1.squarespace-37_large

جلیقه

پوشیدن جلیقه مردانه یک ظاهر متمایز است که چیزهای زیادی در مورد استایل شخصی شما می گوید. جلیقه ها تقریباً با هر لباسی می توانند عالی به نظر برسند. یکی را با یک شلوار مناسب یا یک دامن چین دار ست کنید. دیگری را با شلوار و چکمه های بلند ران ست کنید. همچنین می توانید پیراهن های سفید یا پیراهن هایی بپوشید که با رنگ جلیقه متضاد هستند و با بستن پاپیون یا کراوات زیبایی آن را بیشتر می کنند.

کت جین

کت‌های جین مردانه بزرگ‌تر از زنانه هستند و ظاهری آرام و غیررسمی به آن‌ها می‌دهند. همچنین جیب ها و جزئیات بیشتری نسبت به کت های جین زنانه دارند. یک کت جین را با دامن ترکیب کنید تا ظاهری زنانه داشته باشید. یک کت جین را می‌توان با شلوار لی و کفش‌های کتانی نیز ست کرد تا ظاهری غیررسمی داشته باشد. با عینک آفتابی، کیف خنثی و جواهرات ساده ظاهر را نرم کنید.

static1.squarespace-36_large

کت و شلوار

اما جذاب ترین چیزی که امروزه پوشیده و دیده می شود، پوشیدن کت و شلوار و جلیقه است که با استفاده از پاپیون، کراوات یا کلاه، علاوه بر استفاده از اکسسوری های کلاسیک، آن را تقویت می کند. می توانید مدل کت و شلوار را با پیراهن سفید و همچنین کفش های کلاسیک و ساعت کامل کنید.

11zon_cropped-16-8



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.