افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

قیمت این خودرو 140 میلیون تومان است.

  • کد خبر : 206166
قیمت این خودرو 140 میلیون تومان است.

به گزارش رکنا، رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو وی گفت: کاهش قیمت در هفته های اخیر برای ماشین های ایرانی و رقم چین همچنان پابرجا بود، با این حال، بازار راکد و با حداقل معاملات باقی مانده است. سعید موتمانی، رئیس سابق اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو در گفتگو با ایلانا […]

به گزارش رکنا، رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو وی گفت: کاهش قیمت در هفته های اخیر برای ماشین های ایرانی و رقم چین همچنان پابرجا بود، با این حال، بازار راکد و با حداقل معاملات باقی مانده است.

سعید موتمانی، رئیس سابق اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو در گفتگو با ایلانا آخرین وضعیت بازار خودرو را تشریح کرد و گفت: بازار همچنان دوران رکودی را پشت سر می گذارد و نمی توان چیز جدیدی را گزارش کرد. قیمت انواع خودرو در مجموع بالاست، با این حال گردش مالی برخی خودروها در هفته های اخیر باعث کاهش جزئی قیمت شد اما پس از آن شاهد تغییری نبودیم.

موتمانی ادامه داد: فاکتورینگ چند خودرو مونتاژی در هفته های اخیر توسط کارخانه ها باعث کاهش قیمت این اقلام شد اما این خودروها در گروه خودروهای پرتقاضای ایرانی قرار نمی گیرند و حتی گاهی برای واسطه گری و فروش مجدد خریداری می شوند که چنین نیست. تقاضای واقعی، اما نادرست.

وی در تشریح قیمت فعلی خودروهای چینی گفت: لاماری که دو هفته پیش از 2 میلیارد تومان به 1.8 میلیارد تومان کاهش یافته بود، در همان قیمت باقی ماند و هایما از 1.7 میلیارد تومان به 1.56 میلیارد تومان رسید. قیمت تیگو 7 از مرز دو میلیارد تومان گذشته و به حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان کاهش یافته است.

رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو همچنین در خصوص قیمت خودروهای ایرانی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قیمت کوئیک از 90 میلیون تومان به 85 میلیون تومان و قیمت دانا از 990 میلیون تومان به 990 میلیون تومان کاهش یافته است. 950 میلیون تومان. همه این کاهش ها پس از فاکتور شدن خودروها و تقویت این پیشنهاد رخ داده است. حقیقت این گفته این است که قیمت خودرویی مانند پژو پارس که عرضه آن متوقف شده و قیمت آن از 610 میلیون تومان در یک ماه گذشته کاهش نیافته است، تغییری نکرده است.

موتمانی خاطرنشان کرد: محصولات سایپا همان کاهش قیمت 5 تا 6 میلیون تومانی را که در هفته های اخیر تجربه کرده بودند، حفظ کردند. سورن نیز حدود 15 میلیون تومان کاهش قیمت داشته و سورن از 695 میلیون تومان به 680 میلیون تومان رسیده است. دنا اتومات فول 30 میلیون دنا اتومات معمولی 23 توم و رانا پلاس 30 میلیون تومان ارزان تر. در بین خودروهای وارداتی النترا نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت را تجربه کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل واکنش اتحادیه به خرید و فروش کد ملی در بحث واردات و ثبت نام خودرو چیست، تصریح کرد: این موضوع صرفاً به این معناست که دارنده کد ملی حساب بانکی خود را به دیگری می دهد و امکان مبادلات تامین مالی برای آن شخص فراهم می کند. این کار جرم محسوب می شود و فردی که دانسته یا ندانسته حساب خود را به دیگری داده در واقع شریک جرم است.

رئیس سابق اتحادیه فروشندگان و فروشندگان خودرو گفت: صاحب حساب بانکی موظف است بابت تراکنش های مالی که از طریق حساب بانکی خود انجام می شود مالیات پرداخت کند و در واقع شخصی که قصد دارد کارت ملی و حساب خود را واریز کند. بانک به دیگری در این راه برنده می شود، اگر برنده شود بیش از آن که منفعتش را ببرد متضرر می شود و در این بین وظیفه اتحادیه ارائه راهکار و تذکر است.

اخبار آنلاین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.