افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

قوانین خلق الساعه اجباری سازان | پشتیبانی از کارگاه های کوچک

  • کد خبر : 31636
قوانین خلق الساعه اجباری سازان |  پشتیبانی از کارگاه های کوچک

به گزارش خبرنگار بازار، کارگاه های تولیدی کوچک و متوسط ​​مشارکت 80 درصدی در اشتغال دارند. کارگاه هایی که تا چند دهه پیش نقش پررنگی داشتند اما اکنون به دلیل مشکلات نقدینگی که برایشان ایجاد شده به کما رفته اند. مسعود جمالی تاجر برتر از این حیث در گفت و گو با خبرنگار بازار، جهش […]

به گزارش خبرنگار بازار، کارگاه های تولیدی کوچک و متوسط ​​مشارکت 80 درصدی در اشتغال دارند. کارگاه هایی که تا چند دهه پیش نقش پررنگی داشتند اما اکنون به دلیل مشکلات نقدینگی که برایشان ایجاد شده به کما رفته اند.

مسعود جمالی تاجر برتر از این حیث در گفت و گو با خبرنگار بازار، جهش ناگهانی قیمت مواد اولیه را یکی از دلایل اصلی رکود این کارگاه های اقتصادی دانست و اظهار داشت: در این سال ها تولیدکنندگان با یک شوک قیمتی مواجه شد و باعث شد بسیاری از آنها راکد شوند و نتوانند مانند گذشته روی پای خود بایستند.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین مزیت های کارگاه ها و واحدهای تولیدی بهره وری زودهنگام و سهم بیشتر آنها در اشتغال است، در حالی که کارگاه های بزرگ به زمان بیشتری نیاز دارند تا بتوانند بر اقتصاد تولید اثر بگذارند.

این تاجر برجسته با اشاره به اینکه کارگاه های کوچک به سرمایه کمتری نیاز دارند، بنابراین می توان در مدت زمان کوتاهی راه اندازی و افراد کمی را مشغول به کار کرد، تصریح کرد: اگر دولت سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه داشته باشد و برای حمایت از این کارگاه ها و هدایت بانک ها تلاش کند. در این راستا می توان انتظار نتایج موثر آنها را داشت.

جمالی اضافه کرد: تولیدکنندگان ما نمی توانند با رقبای خود رقابت کنند زیرا در شرایط سختی قرار دارند و حمایت نمی شوند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر قوانین خلق الساعه در حوزه صادرات و قیمت گذاری و کمبود نقدینگی به این معناست که تولیدکننده نمی تواند آنطور که باید و شاید با شرایط خود را به روز کند و مجبور می شود. با همان امکاناتی که دارید بسازید. یا بستن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.