افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

قطعی برق بین 10000 تا 11000 مگاوات در تابستان پیش بینی می شود

  • کد خبر : 247063
قطعی برق بین 10000 تا 11000 مگاوات در تابستان پیش بینی می شود

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در حاشیه مراسم راه اندازی کمپین انرژی که با حضور مسئولان صنعت برق و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در پردیس برق برگزار شد، اظهار داشت: سینما ملت: یکی از شاخص های مصرف برق; شدت مصرف انرژی در کشور به این صورت است که این شاخص […]

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در حاشیه مراسم راه اندازی کمپین انرژی که با حضور مسئولان صنعت برق و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در پردیس برق برگزار شد، اظهار داشت: سینما ملت: یکی از شاخص های مصرف برق; شدت مصرف انرژی در کشور به این صورت است که این شاخص در کشور ما دو برابر میانگین جهانی است.

وی افزود: همواره نیاز به مصرف بهینه داریم تا بتوانیم نیازهای جدید و بخش تولید کشور را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه هدف از این کمپین تشویق مشترکان تجاری و ملی که 80 درصد از تعداد مشترکان و 50 درصد پیک مصرف کشور را تشکیل می دهند برای کاهش مصرف است، گفت: به همین دلیل است. ، جایزه و پاداش پس انداز نیز در دستور کار است.

وی ادامه داد: بیش از 80 میلیون جایزه به کسانی که مصرف برق را کاهش دهند و این کار را تکرار کنند تعلق می گیرد. با این اقدام این مشترکین برق پایدار دریافت می کنند و بخش تولیدی کشور از انرژی بیشتری برخوردار می شود و ما امکان ارسال را خواهیم داشت. برق لازم برای نقاط بسیار داغ و همچنین بیمارستان ها، مراکز خدماتی و آموزشی.

رجبی مشهدی درباره تامین برق ارزهای دیجیتال گفت: برای کسانی که مجوز استخراج ارزهای دیجیتال را دارند، پیش بینی می شود از ساعت 2 صبح تا 9 صبح که حداقل زمان شارژ است، بتوانند از برق استفاده کنند اما برای کسانی که از برق استفاده می کنند. شبکه به صورت غیرقانونی، در صورت شناسایی دستگاه های شما، توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده می شود و طبق قوانین جدید معدوم می شود و جرایم سنگین قطعاً از لحظه کشف اعمال خواهد شد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: از هموطنان می‌خواهیم ارزهای دیجیتال غیرقانونی را از طریق سامانه برق من گزارش کنند. علاوه بر اینکه این گزارش محرمانه خواهد بود، می توانند از پاداش و بسته به ماینرهایی که کشف می شوند، از تعداد آنها بهره مند شوند. پاداش افزایش می یابد و به تامین برق پایدار کمک می کند.

وی در خصوص جایزه کاهش مصرف تصریح کرد: بیش از 42 مشترک از صنعت برق داریم که از این تعداد حدود 32 میلیون مشترک خانگی و تجاری هستند که اگر این تعداد مشترک در مدت 21 هفته مصرف برق را کاهش دهد به عنوان یک مشترک محسوب می شود. امتیاز جایزه ای که انتظار می رفت برای بهره مندی، مشترکین می توانند بیش از دو بار یا بیشتر از این پاداش ها بهره مند شوند و محدودیتی برای این پاداش ها وجود ندارد.

رجبی مشهدی بیان کرد: مشترکین داخلی و تجاری که مصرف را 15 درصد کاهش دهند به قید قرعه جوایزی از جمله خودرو تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس کاهش مصرف اوراق پس انداز، در سال گذشته 40 درصد از خانوارهای مشترک در این طرح مشارکت داشتند. نیاز کشور از طریق صنعت انرژی تامین می شود و اعطای اعتبار مشکلی ندارد.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه کمپین با انرژی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ادامه دارد، اظهار داشت: اگر امسال مشارکت مردمی صورت نگیرد، عدم تعادل برق بالا خواهد بود اما پیش بینی ما آیا با کمپین پرانرژی و مشارکت مردم، عدم تعادل به حداقل ممکن خواهد رسید؟»

وی ادامه داد: در ابتدای دولت رقم نترازی حدود 14 هزار مگاوات بود که پیش بینی می شود امسال با اقداماتی که در حال انجام است به حدود 10 تا 11 هزار مگاوات برسیم.

مدیر کل توانیر درباره صادرات برق به عراق در تابستان امسال گفت: برنامه ما این است که در فصل گرم سال بیشترین واردات را داشته باشیم و حداقل صادرات ممکن با توجه به شرایط اقلیمی منطقه انجام شود. کشور.

وی در خصوص خاموشی تابستان گفت: قطعا با مشارکت مردم نیازی به خاموشی نخواهد بود.

سخنگوی صنعت برق درباره شارژ خودروهای برقی گفت: برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در جایگاه های شارژ خودروهای برقی را دارند مشکلی وجود ندارد و با درخواستی که به نفع شرکت های توزیع داده، نرخ برق جایگاه های شارژ است، برق آن ها تامین می شود. نرخ تجاری هستند یعنی کیلووات ساعت 547 تومان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.