افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

قتل مرموز مردی ناشناس در تاریکی شب

  • کد خبر : 157672
قتل مرموز مردی ناشناس در تاریکی شب

آفتاب نیوز: کارآگاهان جنایی در تلاش هستند تا راز قتل مرد ناشناسی را که جسدش در یکی از خیابان های تهران پیدا شد، کشف کنند. ماموران شهرک 153 ولیعصر ساعت 20 روز دوشنبه از کشف جسد خونین مردی به بازپرس قتل خبر دادند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. در بررسی اولیه کارشناسان پزشکی […]

آفتاب نیوز:

کارآگاهان جنایی در تلاش هستند تا راز قتل مرد ناشناسی را که جسدش در یکی از خیابان های تهران پیدا شد، کشف کنند.

ماموران شهرک 153 ولیعصر ساعت 20 روز دوشنبه از کشف جسد خونین مردی به بازپرس قتل خبر دادند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

در بررسی اولیه کارشناسان پزشکی قانونی حاکی از وجود 16 ضربه چاقو بر روی بدن بی جان این مرد بود، اما کارشناسان در بازرسی از جیب مقتول، شناسنامه یا کیف پولی که نشان دهنده هویت او باشد، پیدا نکردند.

این در حالی است که در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی مشخص شد که رهگذری با پیدا کردن جسد خون آلود از ساکنان محل خواست تا با اورژانس و پلیس تماس بگیرند. اما با رسیدن اورژانس، مرد مجروح دیگر نفس نمی کشید.

در ادامه تحقیقات، به دلیل اینکه مقتول لباس خیابانی به تن داشت و هدفون در گوش داشت، احتمال حمله سارق یا سارقان به وی و پس از مقاومت چند ضربه چاقو به یکی از فرضیه ها تبدیل شد. . در فرضیه دیگری که دور از ذهن به نظر نمی رسد، این احتمال وجود دارد که مرد جوان در محل دیگری مجروح شده و سپس به محل کشف منتقل شده است.

در نهایت با توجه به پایان تحقیقات در محل پیدا شدن جسد، جسد بی جان به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های دقیق تری انجام شود و کارشناسان نظر خود را اعلام کنند. تحقیقات شاهدان و همسایگان محل به دلیل اینکه کسی چیزی ندید و صدای جیغ و دعوا شنیده نشد سرنخی به کارآگاهان نداد. به همین دلیل تحقیقات با بازبینی دوربین های مدار بسته تلویزیونی خیابان های منتهی به محل کشف جسد برای شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این قتل ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.