افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

قتل شوهر سابق زن تهرانی توسط شوهر جدیدش / قاتل با ماشین دلتنگ مرد جوان شد

  • کد خبر : 215519
قتل شوهر سابق زن تهرانی توسط شوهر جدیدش / قاتل با ماشین دلتنگ مرد جوان شد

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: روز سه شنبه 10 اسفندماه سال جاری کارکنان حراست بیمارستان فیروزگر تهران با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند. مرگ مشکوک مرد جوانی را به اورژانس گزارش کردند. وی افزود: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی دهم […]

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: روز سه شنبه 10 اسفندماه سال جاری کارکنان حراست بیمارستان فیروزگر تهران با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند. مرگ مشکوک مرد جوانی را به اورژانس گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی دهم راهی محل حادثه شدند و تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

این افسر ارشد انتظامی بیان کرد: تیم جنایی پلیس در سردخانه بیمارستان حضور داشتند. جسد در یکی از خیابان های جنوب تهران با مرد جوانی برخورد کردند که بر اثر تصادف عمدی با خودروی مزدا بر اثر جراحات جان باخته بود.

سردار ولی پور گودرزی افزود: تحقیقات اولیه نشان داد همسر سابق مقتول هم اکنون همسر فعلی قاتل است و همین موضوع باعث شکل گیری ماجرای این جنایت شد.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان جنایی حاکی از آن بود که; مقتول که 3 سال پیش از همسرش طلاق گرفته بود، روز حادثه همسر سابق و متهم خود را دید که قصد رفتن سر کار را داشتند و به دلایل نامعلومی تعقیب و در خیابان با آنها درگیر شد و در این بین قاتل با خودروی مزدا خود مقتول را به قصد حمله عمدی زیر گرفت و باعث این حادثه دلخراش شد.

سردار گدرزی گفت: تیم جنایی با دریافت این مهم در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر می کنند. دستگیر شد و با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته اطراف محل جنایت به تحقیقات خود در رابطه با این پرونده محول شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با دستور قضایی از سوی مقام قضایی جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت. پلیس آگاهی تهران بزرگ برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.