افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

قالیباف: بدون شک رژیم صهیونیستی تاوان شهادت سیدرضا را خواهد داد

  • کد خبر : 162306
قالیباف: بدون شک رژیم صهیونیستی تاوان شهادت سیدرضا را خواهد داد

رئیس شورای اسلامی شهر با تسلیت شهادت سیدرضا موسوی در سوریه، تاکید کرد که رژیم سفاک صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت. به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر در پی شهادت یکی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شرح زیر است: « نام خدای مهربان در میان […]

رئیس شورای اسلامی شهر با تسلیت شهادت سیدرضا موسوی در سوریه، تاکید کرد که رژیم سفاک صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر در پی شهادت یکی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شرح زیر است:

« نام خدای مهربان

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری در آن نداده اند.

بار دیگر یکی از فرزندان ایران زمین و یاران خادمان ملت سردار دلاور و سردار سرفراز مدافع حرم سید رضی موسوی به کاروان شهدا پیوست.

سرلشکر رشید و فرمانده ارشد سپاه شهید سید رضا موسوی مسئولیت پشتیبانی از جبهه مقاومت در سوریه و از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که در راه دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب، شجاعانه و خستگی ناپذیر جنگیدند. و پاسداری از اهل بیت علیهم السلام در طول سالیان دراز و در مناطق استراتژیک.

این شهید والامقام به عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید و بی شک رژیم سفاک صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت.

ضمن عرض تبریاه حضرت بقیه الله الاعظم ر هبری، فرماندهان و رزمندگان. جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان، امیدوارم روح ب لند شهید سید رضی موسوی در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گ یرد “

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.