افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
4

فلافل ها سخت هستند؟ در روغن شناور سرخ کردید؟ چه کسی این کار را انجام می دهد؟ ترفندهایی برای سرخ کردن

  • کد خبر : 142174
فلافل ها سخت هستند؟  در روغن شناور سرخ کردید؟  چه کسی این کار را انجام می دهد؟  ترفندهایی برای سرخ کردن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- فلافل یکی از محبوب ترین غذاهای خیابانی است و نسبت به ساندویچ های دیگر ارزان تر است. فلافل را به عنوان غذای جنوبی می شناسیم، اما در اصل لبنانی است. اگر ساندویچ فلافل را از جای خوبی خورده باشید، مطمئناً طعم آن در دهانتان می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- فلافل یکی از محبوب ترین غذاهای خیابانی است و نسبت به ساندویچ های دیگر ارزان تر است. فلافل را به عنوان غذای جنوبی می شناسیم، اما در اصل لبنانی است. اگر ساندویچ فلافل را از جای خوبی خورده باشید، مطمئناً طعم آن در دهانتان می ماند و هر چقدر هم که تلاش کنید، نمی توانید آن طعم را در خانه تکرار کنید.

درست کردن فلافل کار سختی نیست، اما نکات ریز زیادی وجود دارد که باید رعایت کنید تا فلافل خوشمزه ای داشته باشید. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد یکی از مهم ترین نکات در تهیه فلافل یعنی سرخ کردن آن صحبت کنیم. اگر فلافل را در روغن زیاد سرخ کنید سخت در اشتباهید. اجازه دهید به شما بگویم که چگونه آن را سرخ کنید تا ترد و لطیف شود.

چگونه فلافل را سرخ کنیم تا سفت نشود؟

خیلی ها داخل فلافل سرخ کردنی به اندازه ای روغن می ریزند که در روغن شناور شود. خب این کار اشتباهی است چون باعث می شود روغن اضافی داخل فلافل بریزد و سفت شود. حتما از خود می پرسید که برای سرخ کردن فلافل از چه مقدار روغن استفاده کنید. می خواهید به اندازه ای روغن اضافه کنید که فلافل ها نصف روغن شوند.

نکته مهم دیگر این است که آتش باید متوسط ​​باشد. بسیاری از افراد به این فکر می کنند که فلافل ها پخته می شوند، حرارت را کم می کنند، غافل از اینکه این کار باعث می شود فلافل ها روغن جذب کنند و در نهایت سفت شوند.

اگر می خواهید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

pcvhcl53jipl3g1fhihgc3mkidhbktm2TkyfdWJSsGnnGjBl0





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.