افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

فقط چیدمان کمد مهم نیست، این کار را نکنید، همه به شما می گویند که بوی بدی می دهد.

  • کد خبر : 198334
فقط چیدمان کمد مهم نیست، این کار را نکنید، همه به شما می گویند که بوی بدی می دهد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، کمدها معمولاً درهایی برای نگهداری دارند و هر چیزی را که نمی خواهیم جلوی چشممان باشد و در معرض دیدمان قرار بگیرد پنهان می کند. مثلا یکی از مهم ترین وسایلی که دوست داریم در کمد و کشو بگذاریم تا جمع و جور باشد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، کمدها معمولاً درهایی برای نگهداری دارند و هر چیزی را که نمی خواهیم جلوی چشممان باشد و در معرض دیدمان قرار بگیرد پنهان می کند. مثلا یکی از مهم ترین وسایلی که دوست داریم در کمد و کشو بگذاریم تا جمع و جور باشد و فضا را شلوغ نکند، لباس هایمان است! همه ما چندین لباس داریم که هر روز می پوشیم و بعد در کمد می گذاریم. خب این لباس ها بوی بدن ما را از بین می برند و حتی گاهی وقت نمی کردیم لباس ها را بشوییم و بعد از درآوردن آن ها را در کمد بگذاریم.

خب بدون شک به این ترتیب مخصوصا بعد از بسته شدن در کمد، داخل کمد بو می گیرد و بوی معمولی بدن ما به بوی نامطبوع و نامطبوعی تبدیل می شود. اما راه حل چیست؟ هر بار که می شویید نمی توانید آن را داخل ماشین لباسشویی بگذارید! پس باید راه دیگری پیدا کنیم که نه سیخ بسوزد و نه کباب. مثلا بیاییم برای کمدمان خوشبو کننده درست کنیم. چگونه بگوییم در مقاله بعدی با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه.

یک توپ پنبه ای معطر درست کنید.

برای رسیدن به بوی خوب با این روش باید گلوله های پنبه ای بزرگ بردارید و روش عطر مورد علاقه خود را اسپری کنید. یا مثلا 5 قطره اسانس بریزید. البته بهتر است دو یا سه گلوله پنبه بردارید. آنها را در کاسه قرار دهید و سپس در کمد یا کشو نگهداری کنید. آن وقت است که همه چیز بوی خوبی می دهد.

قهوه را خشک کنید تا همه چیز را جذب کند.

همه ما قهوه را به عنوان یک عامل خنثی کننده و با عطر قوی می شناسیم. برای این روش بهتر است قهوه دم کرده را دم کرده و سپس روی سینی فر ریخته و پهن کنید. صبر کنید تا خوب خشک شود و سپس در ظرفی بریزید. ظرف را در جایی از کمد خود قرار دهید که بتواند بوها را از بین ببرد و جذب کند.

گل ها و گیاهان طبیعی و معطر را خشک کنید.

بیایید و این بار گیاهان معطری را که به دست می آورید دور نریزید و آنها را خشک کنید. سپس آن را در یک لیوان بریزید و در کمد خود جایی که دیده نمی شود نگهداری کنید. در مقایسه با راه حل های دیگر، این ترفند بسیار آسان و ارزان است و تنها به یک گیاه معطر نیاز دارد. گیاهی که بیشتر دوست دارید و عطری که بیشتر دوست دارید.

N2bbDq9TbyBw4szjQUyalgkYv9v3qEzbWWYuhPmW4AyjvDL9XI.jpg_512X512X70

از چه زمانی جوش شیرین به یک کد فرانسوی تبدیل شد؟

جوش شیرین لامسابری یک آچار چند منظوره است که می تواند انواع مشکلات را حل کند. به عنوان مثال، در اینجا می توانید از جوش شیرین استفاده کنید زیرا یک جاذب قوی است که برای رسیدن به هدف مورد نظر به خوبی عمل می کند. بسته جدیدی از جوش شیرین را باز کنید و آن را روی قفسه یا کف کمد خود قرار دهید. اگر فرش اتاق خواب شما بوی بدی می دهد، روی فرش جوش شیرین بپاشید، 24 ساعت صبر کنید و سپس جارو بکشید. هر یک تا دو ماه یکبار بسته جوش شیرین را در کمد تعویض کنید.

سازماندهی-کمد

سدر می تواند بوها را بخورد!

برای خوشبو شدن کمد می توانید چوب لباسی های سرو را انتخاب کنید. یا اگر چوب لباسی شما از سدر است و ممکن است کیسه های پر از سرو داشته باشید، آن ها را در کمد نگه دارید. سرو به طور طبیعی می تواند بوهای لباس را از بین ببرد و رطوبت را در هر فضایی جذب کند.

65421321



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.