افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

فقط باید بلد باشید با لوله شکن گاز را از مشکی به زرد تمیز کنید

  • کد خبر : 233631
فقط باید بلد باشید با لوله شکن گاز را از مشکی به زرد تمیز کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- فرصت کمی به عید زیبایمان باقی نمانده است. خانه ها در حال نظافت و برق رسانی هستند و خانه تکونی ها تمام شده است. اما بعضی فضاها مثل گاز و سینک و هود در چند روز اخیر تمیز می شوند و دقیقا الان وقتشه! تمیز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- فرصت کمی به عید زیبایمان باقی نمانده است. خانه ها در حال نظافت و برق رسانی هستند و خانه تکونی ها تمام شده است. اما بعضی فضاها مثل گاز و سینک و هود در چند روز اخیر تمیز می شوند و دقیقا الان وقتشه! تمیز کردن گاز و هود بسیار سخت است و معمولا خانم های خانه دار از این موضوع بسیار آزار می دهند. اما آیا می دانید چرا این آزار دهنده است؟ به این دلیل که شما خانم زیبای خانه نمی دانید با چه ترفندها و راهکارهایی می توان این وسایل را تمیز کرد.

در این مقاله با انواع روش های گازشویی آشنا می شویم. روش هایی که مطمئنا به کارتان می آید و کار شما را در این زمینه راحت می کند. تمیز کردن گاز استیل تفاوت چندانی با سایر گازها ندارد و می توان گفت همه آنها طاقت فرسا و سخت هستند. گاهی اوقات می توان گاز را با مواد شوینده تمیز کرد و آنها بسیار راحت به نظر می رسند، اما این در صورتی است که بدانید بهترین ترکیب ها برای گرفتن بهترین نتیجه چیست. اگر مشتاق هستید به فولاد تمیز، گاز و برف برسید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

رایج ترین روش های تمیز کردن فولاد گازی

یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین راه‌ها برای تمیز کردن گاز، استفاده از آمونیاک و آب برای از بین بردن لکه‌ها و کثیفی است. با مخلوط کردن این دو محصول و پاشیدن آنها بر روی سطوح، می توانید به راحتی محل مورد نظر را تمیز و تمیز کنید.

راه دیگر برای بدست آوردن گاز تمیز استفاده از ترکیب جوش شیرین، نمک و آب است. روش کار به این صورت است که یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با نمک و آب مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. سپس آن را روی قسمت های کثیف گاز قرار دهید و در نهایت سطح مورد نظر را با دستمال پاک کنید.

اگر لکه‌ها سطحی هستند اصلاً لازم نیست این کار را انجام دهید و می‌توانید با کمی مایع ظرفشویی و آب و اسکرابر گاز خیلی راحت آنها را تمیز کنید.

تمیز کردن گاز استیل

گاز فولاد برقی؛ تمیز کردن اجاق گاز چدنی و گازی.

برای تمیز کردن گاز و همچنین مشتعل کردن آن می توانید از روش های کاری استفاده کنید که بسیار ساده هستند. ابتدا گاز را خاموش کنید و بگذارید کاملا خنک شود. سپس بشقاب های چدنی را بیرون آورده و در قابلمه ای با آب و جوش شیرین بریزید. سپس شروع به تمیز کردن مشعل ها و توری های چدنی کنید که می توان آنها را با نوار چسب ثابت کرد.

از ترکیب جوش شیرین و سرکه نیز می توان برای تمیز کردن اجاق گاز استفاده کرد. یکی از این موارد را با هم مخلوط کنید و روی اجاق گاز اسپری کنید تا براق شود. سرکه می تواند یک شوینده بسیار حرفه ای باشد و به طور معجزه آسایی چربی ها را از بین ببرد.

تمیز کردن گاز استیل

سیاه شدن صفحه گاز فولادی.

در اینجا باید چندین نکته را در نظر بگیرید. این سیاه شدن می تواند به دلیل استفاده نادرست از مواد شوینده قوی باشد و در اینجا یک سری مواد مانند سرکه و جوش شیرین می توانند لکه ها را پاک کنند. همچنین فراموش نکنید که حتما باید از پارچه های نرم استفاده کنید و به شدت توصیه می شود از سوهان یا سیم استفاده نکنید. زیرا با این روش احتمال کثیف شدن گاز بیشتر است.

اگر لکه ها خیلی سرسخت هستند، می توانید از ترکیب نمک و جوش شیرین استفاده کنید. در اینجا ابتدا گاز را مرطوب کنید و سپس از این مخلوط کمک بگیرید و بعد از یک ربع محل را بشویید و تمیز کنید.

تمیز کردن گاز استیل

گاز زرد را اینگونه پاک کنید.

ابتدا مراقب باشید ظرف سنگینی را روی شعله قرار ندهید زیرا این حرکت باعث زرد شدن سطح گاز می شود. برای تمیز کردن آن ابتدا از پولیش و سنباده استفاده کنید و سپس آن را تمیز کنید. فراموش نکنید که نباید شیشه را با گاز جلا داده یا سمباده بزنید. راه حل دیگر استفاده از ترکیب سرکه سفید، آبلیمو و جوش شیرین است که مخلوط شده و گاز به خوبی صاف می شود.

تمیز کردن گاز استیل



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.