افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

فرش گردویی را با چه نوع مبل ترکیب کنیم؟ / با اینها چشمتان به دکوراسیون عادت نمی کند و خسته نمی شوید

  • کد خبر : 245795
فرش گردویی را با چه نوع مبل ترکیب کنیم؟  / با اینها چشمتان به دکوراسیون عادت نمی کند و خسته نمی شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به داشتن دکوراسیون خوب امروزه دیگر یک رویا نیست و هرکسی می تواند به راحتی به این هدف برسد، البته می توانید به خودتان بگویید تا زمانی که پول دارید، که باید گفت درست است که پول می تواند کمک کند، اما اگر دارید طعم خوبی دارد، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

داشتن دکوراسیون خوب امروزه دیگر یک رویا نیست و هرکسی می تواند به راحتی به این هدف برسد، البته می توانید به خودتان بگویید تا زمانی که پول دارید، که باید گفت درست است که پول می تواند کمک کند، اما اگر دارید طعم خوبی دارد، کار نمی کند. احتمال اینکه یک دکوراسیون خوب به دست بیاورید خیلی کم است، مثلاً در این صورت شما خانه ای دارید با چیزهای گران زیادی که هیچ ربطی به من ندارند. بنابراین، پول نباید تنها ملاک شما باشد، زیرا می توانید با چرخاندن مبلمان به چیدمانی زیبا و شیک دست پیدا کنید که هرکسی از دیدن آن شگفت زده شود.

البته در این بین باید حواستان به مدهای روز هم باشد و هنگام خرید اقلامی مانند فرش بدانید که چه مدل هایی را انتخاب کنید تا دکور شما خیلی کهنه به نظر نرسد. با انتخاب بین آنها دکوراسیون خود را خاص و شیک کنید. در میان آنها اکنون در این سری از مقالات ما در مورد فرش و هر آنچه که مربوط به آن است، مانند چیدمان، طرح و مدل های جدید آن صحبت می کنیم و در این مقاله می خواهیم به عنوان مثال در مورد گنجاندن آن در دکوراسیون با شما صحبت کنیم. برای مثال برای خیلی ها سوال است که چگونه فرش گردویی را با مبل ترکیب کنیم، اطلاعاتی در مورد آن به شما می دهیم، پس با ما همراه باشید.

فرش گردویی با چه نوع مبل ترکیب شده است؟ مبل کرم

یکی از بهترین رنگ های فرش برای افرادی که فرش گردویی دارند مبلمان کرم رنگ است. اگر از نور کم محیط شکایت دارید، باید به این رنگ تکیه کنید تا فضا را بزرگتر و همچنین روشن و مطبوع نشان دهید. فرش گردویی می تواند کاملا مناسب و زیبا باشد زیرا هر دو در یک طیف قرار دارند. از آنجایی که کرم رنگی خنثی است، می توانید از رنگ های دیگر در موارد دیگر استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که این رنگ روشن است و زودتر کثیف می شود بنابراین نسبت به رنگ های تیره نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

فرش گردویی را با کدام مبل ترکیب کنیم؟

فرش گردویی با چه نوع مبل ترکیب شده است؟ مبل قهوه ای سوخته

یکی دیگر از گزینه های عالی در قسمت مبل های با فرش گردویی مبلمان قهوه ای سوخته است. این رنگ با رنگ هایی که در طیف قهوه ای قرار می گیرند هماهنگی خاصی دارد و به همین دلیل می توان آن را به خوبی با فرش گردویی ترکیب کرد و در هر گوشه خانه فضای شما را تزئین کرد، البته برخی معتقدند استفاده از یک مبل این رنگ، چون فرش نیز گردویی است، می تواند خانه را تیره نشان دهد، در این صورت می توانید رنگ های اطراف مانند نسکافه ای را انتخاب کنید.

فرش گردویی را با کدام مبل ترکیب کنیم؟

فرش گردویی با چه نوع مبل ترکیب شده است؟ مبل خاکستری

اگر در خانواده خود فرزند کوچکی دارید یا می خواهید مبلمان و فرش های خود را در فواصل زمانی طولانی تمیز کنید، پیشنهاد ما برای رنگ مبل کنار فرش گردویی خاکستری است زیرا این دو رنگ در کنار هم ترکیبی را تشکیل می دهند. طراحی فوق العاده جذاب و خاصی ایجاد می کنند که نظر همه بینندگان را به خود جلب می کند و لکه ها و کثیفی ها روی این فرش و مبل بسیار کمتر دیده می شود.

البته باید توجه داشته باشید که اگر این رنگ را برای مبلمان خود انتخاب می کنید، فضایی که قصد استفاده از آن را دارید باید از نور کافی برخوردار باشد، زیرا ممکن است به دلیل رنگ های تیره، چشمان شما احساس خستگی و دکوراسیون کند. حتی بعد از مدتی یکنواخت به نظر می رسد، به شما احساس غرق شدن می دهد. به همین دلیل برای فضایی با دیوارهای سفید و فرش گردویی می توانید از مبل طوسی تیره با کوسن هایی که رنگ های ملایمی مانند صورتی دارند و اگر دیوارها تیره هستند و نور کمتری را جذب می کنند، می توانید از مبلمان خاکستری روشن استفاده کنید. .

فرش گردویی را با کدام مبل ترکیب کنیم؟

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.