افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه / برا این که از هر کی میاد خونت حرف بکشی این رنگ عالیه

  • کد خبر : 104043
فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه / برا این که از هر کی میاد خونت حرف بکشی این رنگ عالیه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A دیزاین و دکوراسیون خونه در هر دوره ای مهم بوده چرا که این مکان جایی هست که هر آدمی حق داره که بعد از مشغله های روزمره با برگشتن بهش احساس آرامش کنه. احتمالا انسان های اولیه ای هم که توی غارها زندگی میکردن برای زیبایی و […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

دیزاین و دکوراسیون خونه در هر دوره ای مهم بوده چرا که این مکان جایی هست که هر آدمی حق داره که بعد از مشغله های روزمره با برگشتن بهش احساس آرامش کنه. احتمالا انسان های اولیه ای هم که توی غارها زندگی میکردن برای زیبایی و دیزاین خونه ی خودشون هم حتی یه کارایی میکردن! اما واقعا دیزاین درست توی روحیه ی شما تاثیر بسزایی میتونه داشته باشه خصوصا اگر در انتخاب رنگ ها آگاهی نداشته باشید و رنگ هایی رو که احساس سرما و یاس به آدم منتقل میکنن رو کنار هم قرار بدیدممکن هست که دچار حالت غم و افسردگی بشید پس به همین دلیل و در این راستا میخواهیم بگیم که فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه.

قبل از هر چیزی باید در خصوص سرمه ای بگیم که یکی از بهترین رنگ ها برای فرش هست چرا که کثیفی روی اون زیاد نمود پیدا نمیکنه و حالا قبل از این که بریم سوال جواب این سوال که فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه در خصوص روانشناسی این رنگ بگیم که سرمه ای جزء رنگ های سرد محسوب میشه و میتونه احساس صمیمیت و اعتماد رو در شما به وجود بیاره و اصلا به همین دلیل هست که در ارگان های زیادی از این رنگ برای لباس فرم استفاده میشه و در صورتی که مهمون بیاد خونتون هم میتونید از زیره زبونش با این رنگ حرف بکشید! همچنین این رنگ باعث افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت شما میشه. حالا دیگه بریم سراغ این که فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه.

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه؟ با مبلی به رنگ طوسی

به جرئت میشه گفت که بهتریت رنگی که برای ست کردن مبل با فرش سرمه ای میشه سراغش رفت مبلمان به رنگ طوسی هست. این دو رنگ فوق العاده با قرارگیری در کنار هم یه دیزاین به روز و مدرن خلق میکنن و شما میتونید از ترکیب این دو رنگ حتی در مکان های دیگه مثل دیزاین شرکت و دفتر کارتون هم استفاده کنید. این موضوع رو هم بگیم که در حالتی که این دو رنگ باهم ست میشن دیزاین شما در بالانس مطلق قرار میگیرن که البته برای این منظور باید سرمه ای تیره رو کنار طوسی روشن قرار بدید و بالعکسش هم هست یعنی باید سرمه ای روشن رو با طوسی تیره ست کنید و بعد به سراغ انتخاب رنگ پرده ها و کوسن ها برید.

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه؟ با مبلمان به رنگ سفید و کرم

رنگ کرم و سفید از اون دسته از رنگ ها هستن که به راحتی هر چه تمام تر با هر رنگی میتونن ست بشن و دست دوستی بدن. با این حساب این دو رنگ رو میتونید ر کنار فرش سرمه ای هم استفاده کنید و یه زیبایی بی حد و حصر خلق کنید بنابراین در صورتی که فرشتون سرمه ای بود و مونده بودید که چه رنگ مبلمانی براش بخرید بدون مکث و درنگ میتونید سراغ سفید و کرم برید چرا که سفید با نمای شیک و مدرنش و کرم با صمیمیت و گرمایی که داره باعث خلق یه اثر هنری میشن.

بنابراین شک نکنید که مبلمانی به رنگ کرم و سفید در کنار یه فرش سرمه ای رنگ باعث گرم تر به نظر اومدن فضا خواهند شد و همچنین توازن در رنگ ها رو هم برقرار میکنن و برای رسیدن به این هارمونی هم میتونید بنا بر سلیقتون از مبل های راحتی و یا استیل بهره بگیرید. از طرف دیگه هم این موضوع رو هم روشن کنیم که کرم و سفید بودن مبلمانتون باعث میشن که نقطه ی کانونی شما فرش بشه و رنگ و طرح اون بیشتر به چشم بیاد.

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه؟ با مبلمان به رنگ سرمه ای 

لزوما برای رسیدن به یه هارمونی زیبا از رنگ نباید فرش و مبل شما متفاوت باشه میتونید برای این منظور یکی از قابل اعتماد ترین راه ها رو برای ست کردن امتحان کنید که اون هم انتخاب مبلمان سرمه ای در کنار فرش سرمه ای هست چرا که در برخی از اوقات زیبایی رو میشه توی یکسانی رنگ ها پیدا کرد. این روش برای اون دسته از افرادی که از چند رنگی در دیزاین خوششون نمیاد بسیار مناسب هست و منعی هم نداره و توجه هر کسی رو هم به خودش جلب میکنه.

پس در صورتی که تصمیم خودتون رو گرفتید و خواستید که از سرمه ای بیشتر توی لوازم خونتون بهره بگیرید و سراغ خریدن مبلمان سرمه ای کنار فرشاتون رفتید بهتره که برای ایجاد بالانس و تعادل در رنگ ها کوسن ها و پرده ها دارای رنگ های روشن باشن و البته که بهتره یه رنگ متفاوت هم که به سرمه ای بیاد داشته باشن این موضوع میتونه توی خونه های کوچیک خیلی کاربرد داشته باشه چرا که استفاده زیاد از سرمه ای میتونه خونتون رو کوچیک تر نشون بده بنابراین رنگ های اجزای دیگه باید روشن باشه و نور پردازی خوبی هم باید توی خونه صورت بگیره تا این اتفاق نیفته.

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=104043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.