افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

فرش جدید آشپزخانه/ به نظر شما هنوز مردم فرش هایی با طرح ادویه می خرند؟ نه، این یک مد است

  • کد خبر : 185864
فرش جدید آشپزخانه/ به نظر شما هنوز مردم فرش هایی با طرح ادویه می خرند؟  نه، این یک مد است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خیلی ها دوست دارند خون خود را بر اساس آخرین استانداردهای دکوراسیون خوب چیدمان کنند، اما گاهی کمبود بودجه مهم ترین دلیل آن می شود و البته مشکل یک مشکل جزئی نیست، بلکه داشتن سلیقه بسیار مهمتر از این است. ، اگر از سلیقه خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خیلی ها دوست دارند خون خود را بر اساس آخرین استانداردهای دکوراسیون خوب چیدمان کنند، اما گاهی کمبود بودجه مهم ترین دلیل آن می شود و البته مشکل یک مشکل جزئی نیست، بلکه داشتن سلیقه بسیار مهمتر از این است. ، اگر از سلیقه خود استفاده کنید و از طرفی مطالعاتی در این زمینه داشته باشید تا دکوراسیون خوبی داشته باشید، می توانید آشپزخانه خود را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنید، به عنوان مثال به نمونه های آشپزخانه فرش جدید نگاه کنید و با آن آشنا شوید تا اگر فرصت خرید دارید، بهترین ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا در این مقاله و مقاله های قبلی به طور انحصاری در مورد فرش صحبت می کنیم، زیرا فرش یکی از برجسته ترین عناصر در هر خانه ای است و می توان از آن برای ایجاد یک نقطه کانونی استفاده کرد. مانند فرش سه بعدی، فانتزی، شگی و … و در این مقاله می خواهیم چند نمونه از فرش های آشپزخانه جدید با تنوع بسیار زیاد را به شما نشان دهیم و اطلاعاتی در مورد آن ها در اختیار شما قرار دهیم که شاید برایتان جالب باشد. شاید هنگام خرید به کارتان بیاید، اما در موردی باید بگوییم که فرش های پرز بلند مانند فرش شنی برای این محیط مناسب نیستند، پس پرزهای کوتاه را انتخاب کنید، حالا وقت را تلف نکنیم و سراغ چیزهای دیگر برویم.

جنس تشک آشپزخانه جدید.

به نظر شما یک فرش آشپزخانه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ خب طبیعی و کاملاً واضح است که در حین پخت و پز و کار در آشپزخانه، مواد مختلفی مانند نمک، آرد، روغن و هر ماده غذایی دیگری روی فرش بریزد و آن را کثیف کند که با مواد شوینده زیادی مقابله می کند. پس بهتر است از الیاف پلی استر یا نایلون باشد زیرا تمیز کردن این مدل فرش راحت‌تر است و با خیس شدن نگران بازگشت رنگ آن نخواهید بود.

یا اگر فرش شما هنگام شستن ظروف خیس شد، دیگر نگران پوسیدگی آن نخواهید بود زیرا این الیاف رطوبت بسیار کمی را جذب می کنند. البته برای فرش آشپزخانه می توانید الیاف اکریلیک یا بکر را نیز انتخاب کنید که قیمت بالاتری نسبت به پلی استر دارند و از ویژگی های آن می توان به نرمی، دوام، مقاومت در برابر حرارت، رطوبت و لکه اشاره کرد که لطافت خود را برای سال ها حفظ می کنند. از دستش بده

تشک آشپزخانه نو

تشک آشپزخانه نو

ابعاد فرش جدید آشپزخانه.

فرشی که از نظر ابعاد و اندازه نه خیلی کوچک باشد و نه خیلی بزرگ می تواند بهترین انتخاب برای فرش آشپزخانه باشد و در این میان بهتر است با شکل هندسی آشپزخانه یعنی مربع همخوانی داشته باشد. در آشپزخانه، یک فرش مربع باید پهن باشد. برای دانستن سایز صحیح فرش آشپزخانه به نکات زیر توجه کنید:

نکته اول: اگر از میز ناهارخوری در قسمت آشپزخانه استفاده می کنید، باید سایز فرش را طوری انتخاب کنید که کل فرش زیر میز و صندلی قرار بگیرد تا وقتی صندلی ها را برای نشستن بردارید، همچنان روی آن باشید. زمین. فرش پاهای شما باید هنگام نشستن فرش را لمس کند. اگر از جزیره ای در مرکز آشپزخانه استفاده می کنید، می توانید سمتی که گاز و سینک وجود ندارد را کاملا فرش کنید و روی آن را با موکت بپوشانید.

تشک آشپزخانه نو

تشک آشپزخانه نو

نکته دوم: فرش آشپزخانه را باید با توجه به ابعاد این فضا انتخاب کنید، اما باید دقت کنید که فرش حدود 20 تا 50 سانتی متر و عرض آن از دیوار یا کابینت ها 5 تا 10 سانتی متر باشد تا فضا به این صورت باقی بماند. . زیباتر و حتی شادتر دیده شوید. برای جلوی سینک از حصیر جلوی ماشین ظرفشویی استفاده کنید زیرا این تشک نیاز به شست و شوی بسیار بیشتری دارد پس بهتر است از تشک اصلی جدا شود تا از مشکلات و زحمت شما کاسته شود و اصلی تشک سالم تر و تمیزتر باقی می ماند.

تشک آشپزخانه نو

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.