افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

غذای سیر کننده ماه رمضان / دو سه روز از طلوع آفتاب تا افطار بخورید سیر نمی شود

  • کد خبر : 228361
غذای سیر کننده ماه رمضان / دو سه روز از طلوع آفتاب تا افطار بخورید سیر نمی شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امسال هم مثل پارسال ماه رمضان و عید نوروز با هم تداخل دارند. بسیاری از مردم در حال آماده سازی و آماده سازی برای هر دو مناسبت هستند. روزه ماه رمضان علاوه بر عبادت و در واقع از واجبات شرعی هر مسلمان، نباید به گونه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امسال هم مثل پارسال ماه رمضان و عید نوروز با هم تداخل دارند. بسیاری از مردم در حال آماده سازی و آماده سازی برای هر دو مناسبت هستند. روزه ماه رمضان علاوه بر عبادت و در واقع از واجبات شرعی هر مسلمان، نباید به گونه ای باشد که فرد بیش از حد تحت فشار و اذیت قرار گیرد. اگر می خواهید ساعت های زیادی را صرف انجام فعالیت های روزانه خود بدون نوشیدن یک قطره آب یا گذاشتن غذا در دهان خود کنید، کار سختی است!

به همین دلیل حتماً باید به فکر غذاهای متفاوت از حد معمول باشیم و اگرچه برای غذا خوردن زود از خواب بیدار می شویم، بهتر است از غذاهایی استفاده کنیم که ساعت های بیشتری ما را سیر نگه دارند. آیا می دانید غذاهایی وجود دارند که معده را تنها دو یا سه ساعت سیر نگه می دارند و سپس کم کم احساس گرسنگی ظاهر می شود که می تواند آزاردهنده باشد؟ احتمالا برای شما سوال شده است که چه غذاهایی؟ خب، در ادامه مقاله قصد داریم به شما بگوییم چه غذاهایی! پس با ما همراه باشید

ماهی بخورید

ما می دانیم که ماهی کالری کمتری نسبت به گوشت دارد، اما در واقع باعث می شود احساس سیری کنیم. می توانید ماهی را هر طور که می خواهید در برنامه غذایی خود قرار دهید و از سالاد به عنوان پیش غذا استفاده کنید یا با سبزی پلو میل کنید! اگر می خواهید تشنگی را کاهش دهید، می توانید ماهی کبابی بخورید.

غذای سیر کننده ماه رمضان

تخم مرغ را فراموش نکنید

آیا دقت کرده اید روزهایی که برای صبحانه تخم مرغ می خورید دیرتر گرسنه می شوید؟ خوب، باید بدانید که تخم مرغ بسیار مغذی است و می تواند گرسنگی شما را به روشی بسیار زیبا کنترل کند.

سیب زمینی همیشه خوب است! البته مدلش اینه

همه سیب زمینی را به عنوان یک غذای سیر کننده می شناسند. مخصوصاً اگر آن را پخته بخورید! پس خانم یا آقا عزیز شیطنت نکنید و بدانید سیب زمینی سرخ کرده سیر نمی کند! بلکه بهتر است موش را بجوشانید یا سیب زمینی را در فر بپزید. با این دو روش گرسنگی شما به تاخیر می افتد.

غذای سیر کننده ماه رمضان

حبوبات را نادیده بگیرید، ضرر خواهید کرد.

همه ما می دانیم که فیبر چقدر می تواند سیر کننده و قدرتمند باشد. همه انواع لوبیا همچنین دارای فیبر هستند و همچنین منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و پروتئین هستند. حتی اگر کم کالری باشند باعث چاقی نمی شوند! بنابراین می توانید با خیال راحت حبوبات سیر کننده بخورید و به وضعیت بدنی خود فکر کنید.

غذای سیر کننده ماه رمضان

پاستا پاستا!

پاستا غذای مورد علاقه بسیاری از ما ایرانی هاست و اگر با غلات کامل درست شود سبک و سیر کننده است. پس استفاده از ماکارونی را در ماه رمضان قطع نکنید و مطمئن باشید که این غذا ساعت های طولانی شما را از گرسنگی نجات می دهد. هنگام تهیه این غذا بهتر است از روغن زیاد استفاده نکنید.

غذای سیر کننده ماه رمضان

بلغور جو دوسر واقعا عالی و مفید است.

جو در تمام رژیم های لاغری و البته در غذاهای ورزشکاران وجود دارد و بسیار موثر است. دلیلش هم به خاطر سیری شدید آن است! پس بهتر است هر طور که دوست دارید آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید و مطمئن باشید که شما را راضی می کند. بلغور جو دوسر گرم یا سرد می تواند بسیار مفید باشد و ساعت های زیادی گرسنه نمانید و منابع لازم ویتامین ها و مواد مغذی برای بدن شما مفید خواهد بود.

غذای سیر کننده ماه رمضان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.