افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

غذاهای پرنگی; پارمیجیانا یک غذای کلاسیک ایتالیایی است که اگر آن را نپزید، نیمی از عمرتان به پایان می رسد

  • کد خبر : 163767
غذاهای پرنگی;  پارمیجیانا یک غذای کلاسیک ایتالیایی است که اگر آن را نپزید، نیمی از عمرتان به پایان می رسد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر از غذاهای سنتی و تکراری ایرانی برای ناهار و شام خسته شده اید و علاقه مند به پخت غذاهای فرنگی جدید، خوشمزه، ساده و مدرن هستید، پیشنهاد می کنیم معروف ترین غذاهای فرنگی دنیا و محبوب ترین غذاهای سراسر جهان را به این غذاها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر از غذاهای سنتی و تکراری ایرانی برای ناهار و شام خسته شده اید و علاقه مند به پخت غذاهای فرنگی جدید، خوشمزه، ساده و مدرن هستید، پیشنهاد می کنیم معروف ترین غذاهای فرنگی دنیا و محبوب ترین غذاهای سراسر جهان را به این غذاها اضافه کنید. فهرست غذای روزانه شما اکثر ایرانیان عاشق غذاهای بادمجان هستند، بنابراین ما این غذای کلاسیک ایتالیایی را انتخاب کردیم که روشی عالی برای سرو و استفاده از بادمجان است. Parmigiana این غذای جذاب با بادمجان سرخ شده در بشقاب با سس گوجه فرنگی، ریحان، پارمزان و پنیر موزارلا درست می شود که مخصوص جنوب ایتالیا است، البته در برخی مناطق ایتالیا با گوشت و مرغ و به جای بادمجان با کدو تنبل درست می شود. این کار را می کنند، طولی نمی کشد، بیا یاد بگیریم!

عناصر

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

3 حبه سیر، له شده

برگ آویشن و مریم به میزان لازم.

4 فنجان گوجه فرنگی خرد شده

3 قاشق غذاخوری سرکه

3 قاشق غذاخوری شکر

6 عدد بادمجان بزرگ، تا جایی که می توانید برش دهید

100 گرم پنیر گیاهی به سبک پارمزان، ریز رنده شده

85 گرم آرد نان سفید

50 گرم آجیل (در دستور اصلی از دانه های کاج و سویا استفاده شده است)

پنیر موزارلای سبزیجات به مزه

مراحل آماده سازی

غذا

مرحله 1

روغن را در یک ماهیتابه بزرگ (یا قابلمه پهن) گرم کنید، سیر، آویشن و مریم گلی را اضافه کنید و با حرارت ملایم چند دقیقه تفت دهید، سپس گوجه فرنگی، سرکه و شکر را اضافه کنید و 20 تا 25 دقیقه تفت دهید تا غلیظ شود. کمی.

مرحله 2

در همین حین یک ماهیتابه را گرم کنید. برش های بادمجان را از دو طرف با روغن زیتون کبابی کنید، مراقب باشید که حرارت زیاد نشود، اگر طرفدار غذاهای چرب هستید، می توانید از بادمجان های سرخ شده استفاده کنید.

مرحله 3

25 گرم پارمزان را با آرد سوخاری و دانه ها مخلوط کنید و کنار بگذارید و حالا مقداری سس گوجه فرنگی را در یک کاسه بزرگ بریزید و روی سس را با یک یا دو لایه برش های بادمجان بپوشانید سپس خوب مزه دار کنید. کمی دیگر سس روی آن بریزید سپس مقداری پارمزان و ریحان بپاشید و لایه به لایه مانند لازانیا تکرار کنید و در مرحله آخر با سس گوجه فرنگی تمام کنید. روی پنیری که درست کردید آرد سوخاری بپاشید و در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید و 30 الی 40 دقیقه بگذارید بپزد تا ترد و طلایی شود در نهایت بعد از خارج کردن از فر به مدت 10 دقیقه استراحت دهید سپس با برگ ها استراحت دهید. ریحان بپاشید و با سالاد بخورید!

غرفه مواد غذایی

اگر علاقه مند به پخت غذاهای جدید و خوشمزه هستید، سری به غرفه های غذاخوری شایانوز بزنید!



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.