افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

عکس های بازیگران بهشت ​​تبکاران از فیلم جدید جوزانی + خلاصه داستان

  • کد خبر : 191757
عکس های بازیگران بهشت ​​تبکاران از فیلم جدید جوزانی + خلاصه داستان

بهشت جنایتکاران جوزانی با حضور بازیگران سرشناس. مسعود جعفری جوزانی پیشکسوت ترین فیلمساز جشنواره فجر امسال با فیلم «بهشت طبعکاران» با بازی امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، رضا یزدانی و… به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر می آید. پیش تولید این فیلم که دارای ژانر سیاسی و تاریخی است از خردادماه ۱۳۹۸ آغاز شد و […]

بهشت جنایتکاران جوزانی با حضور بازیگران سرشناس.

مسعود جعفری جوزانی پیشکسوت ترین فیلمساز جشنواره فجر امسال با فیلم «بهشت طبعکاران» با بازی امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، رضا یزدانی و… به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر می آید. پیش تولید این فیلم که دارای ژانر سیاسی و تاریخی است از خردادماه ۱۳۹۸ آغاز شد و به عنوان یک اثر سینمایی برای حضور در جشنواره چهلم در نظر گرفته شد اما مراحل پس از تولید آنقدر طولانی شد که هرگز ساخته نشد. به حزب

خلاصه داستان فیلم بهشت ​​جنایتکاران

بهشت طبعکاران یک فیلم ژانر سیاسی است، داستانی که در دوران ملی شدن صنعت نفت و بعد از سال 1329 روایت می شود. داستان این فیلم درباره حسن جعفری کارمند شرکت نفت آبادان است که به تهران می رسد و به طور تصادفی سقوط می کند. وارد ماجراهایی می شود و احمد دهقان، نماینده مجلس، روزنامه نگار و مدیر تئاتر نصر توسط او به قتل می رسد.

لادن مستوفی و ​​امیرحسین آرمان در بهشت ​​طبعکاران/عکس از علی نیک بهاورت

مدت زمان فیلم بهشت ​​تابعان.

بهشت طبعکاران جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی پس از کش و قوس های فراوان و مدت زمان این فیلم 90 دقیقه در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

تاریخ اکران فیلم بهشت ​​تابعان.

تاریخ اکران فیلم بهشت ​​طبعکاران مشخص نیست، این فیلم در جشنواره فیلم فجر و برای اولین بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

اسامی بازیگران فیلم بهشت ​​تبکاران.

لادن مستوفی، پژمان بازغی، امیرحسین آرمان، سحر جعفری جوزانی، بهنام تشکر، هومن برکنورد، حسام منظور، سهیل باخدری، حمید متقی، فتح الله جعفری جوزانی، مهدی مهریار، جواد طوسی، افشانا بایگان، رضافی، رضافی، افشانا بایگان، فرزافی. جم، فریبا تشمن، فخرالدین صدیق شریف، اسماعیل خلج، علیرضا جلالی تبار، محمدرضا هاشمی بازیگران این فیلم جدید هستند.

بازیگران فیلم بهشت ​​تابعان.

  • کارگردان: مسعود جعفری جوزانی
  • فیلمنامه: مسعود جعفری جوزانی
  • تهیه کنندگان: فتح الله جعفری جوزانی، علی قائم مگی
  • مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی
  • تدوین: مهدی حسینی وند
  • موسیقی: فردین خلعتبری
  • طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی
  • طراح گریم: مهین نویدی
  • طراحی و آهنگسازی: سید محمود موسوی، نژاد
  • صدابردار: آرش برومند
  • جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • جلوه های بصری: کامیار شفیع پور
  • مدیر تولید: بهزاد هاشمی
  • عکاس: علی نیک رفتار
  • دستیاران کارگردان: علی مهرآسا، مهدی حاجی یوسف، پارسا هاشمی

امیرحسین آرمان بهشت ​​جنایتکاران

امیرحسین آرمان در کنار خدمه بهشت ​​طبعکاران

بیوگرافی بازیگران فیلم بهشت ​​تبکاران.

در زیر به اختصار بیوگرافی بازیگران فیلم بهشت ​​جنایتکاران را برایتان آورده ایم:

زندگینامه امیرحسین آرمان بازیگر فیلم بهشت ​​تابعان.

امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۳ آبان ۱۳۹۰ در تهران مجرد و مجرد است. او در نمایش هایی چون کیمیا، پریا، برف روی پشت بام داغ، ممنوعه، مانکن، آن ها و دوباره با هم و … بازی کرده است.

امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر.

زندگینامه لادن مستوفی بازیگر فیلم بهشت ​​تابعان.

لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در سریال گنه فرشته در نقش یک وکیل کاملا معتبر ظاهر شد و شریک جدید شهاب حسینی بازیگر سینمای قادر ایران است در 29 اسفند 1351 به دنیا آمد. در تنکابن مازندران متاهل است. او در آثاری چون بهشت ​​جنایتکاران، عصر سرکش، نوبت لیلی، گناه فرشته، پریا، دزدی عاشقانه، زیبا و فرنگ، گلو، برخورد بسیار نزدیک، تسویه حساب، خواب زمستانی، باغ فردوس، پنج بعد از ظهر و خوب ظاهر شده است. . نایت فرمانده و … بازی کرده است

لادن مستوفی

بیوگرافی لادن مستوفی بازیگر.

زندگینامه سحر جعفری جوزانی بازیگر فیلم بهشت ​​تابعان.

سحر جعفری جوزانی، دختر مسعود جعفری جوزانی، نویسنده و کارگردان، از هنرمندان دورگه سینما و تلویزیون است که در سال 1357 در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، آمریکا به دنیا آمد. مادرش خانم ککل جیمز اهل کشور ایالات متحده آمریکا. او پس از جدایی پدر و مادرش به ایران بازگشت. و با مادربزرگ پدری اش بزرگ شده و مجرد و مجرد است. سحر در آثاری چون دچین چین، قهر و آشتی، باغ مظفر، در چشم باد، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ، شیر سنگی، ایران برگر، هفت ترانه، بلوغ، پشت دیوار سکوت و… به ایفای نقش پرداخته است. .

سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی بازیگر.

زندگینامه پژمان بازغی بازیگر فیلم بهشت ​​تابعان.

پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون متولد 28 مرداد 1353 در تهران است که از همسرش مستانه مهاجر جدا شده و دارای یک دختر به نام نفس است که در فیلم فرشته بازی کرده است. بازغی در نمایش هایی چون بهشت ​​تبکاران، خاتون، شماره 13، افرا، پرونده باز است، هشت و نیم دقیقه و… بازی کرده است.

پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی بازیگر/عکس درسا زنده دل

بیوگرافی حمید گودرزی بازیگر فیلم بهشت ​​تبکاران

حمید گودرزی بازیگر و مجری متولد 11 آذر 1356 در بروجرد و اصالتا اهل لر است. او ابتدا با سریال دونی و من وارد صحنه تلویزیون شد، این بازیگر در تیرماه 1397 در نوزدهمین جشن حافظ همسر دوم خود را اعلام کرد، او یک چهره هنری نیست.

حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی بازیگر.

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر فیلم بهشت ​​جنایتکاران

بهنام تشکر بازیگر، صداپیشه، صداپیشه و مجری ایرانی متولد 4 بهمن 1355 در انزلی است. او سال ها پیش با همسرش آیدا یزدانی ازدواج کرد و یک پسر به نام کاوه دارد. او سابقه بازی در آثاری چون Antena، Extradición، Celebración de la Nostalgia، Laca Roja، Capaz، Prisioneros و Hazando Iran را در کارنامه هنری خود دارد.

متشکرم

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر/عکس کیا موسوی

بیوگرافی هومن بارک نورد بازیگر فیلم بهشت ​​طبعکاران

هومن بارک نورد بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ دی ۱۳۶۷ در تهران است. وی در نمایش هایی چون شهرزاد، شب های مافیا، ساختمان پزشک، فاکتور هشت، جوجه تیغی، ایرانی شام، آچمز، دادستان، زیرکخی و … بازی کرده است. و چندین سال است که ازدواج کرده است.

مرد برق گرفته

بیوگرافی هومن برک نورد بازیگر.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر فیلم بهشت ​​تبکاران

حسام منظور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 27 آذر 1359 در تهران است. پدرش اهل خراسان از توابع شهرستان بجنورد و مادرش اهل ارومیه است، این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، در نمایش های زیادی مانند طلا خون، تلفن همراه رئیس جمهور، شماره 10، بانوی عمارت، روزهای بی قراری حضور داشته است. ، نجلا 1 و 2 و … حضور داشته است.

حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور بازیگر/عکس سروش منوچهری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.