افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

عملیات «عوده صادق» گواه این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود.

  • کد خبر : 242198
عملیات «عوده صادق» گواه این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، یعقوبعلی نظری در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش (9 فروردین) با بیان اینکه صهیونیست ها نباید به حمایت آمریکا وابسته باشند، این را خودشان می دانند، افزود: اگر از روی جهل و روحیه شیطانی عمل کنند، از نیروهای مسلح ما سختی می گیرند. وی تصریح […]

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، یعقوبعلی نظری در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش (9 فروردین) با بیان اینکه صهیونیست ها نباید به حمایت آمریکا وابسته باشند، این را خودشان می دانند، افزود: اگر از روی جهل و روحیه شیطانی عمل کنند، از نیروهای مسلح ما سختی می گیرند.

وی تصریح کرد: نگرش های معنوی و اهداف ویژه باعث شده است که نیروهای مسلح ما در بین تمامی نیروهای مسلح جهان جایگاه ویژه ای داشته باشند که جای تبریک به نیروهای مسلح و مردم را دارد.

استاندار خراسان رضوی عملیات وعده صادق را دلیلی بر اقتدار و عظمت نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: این عملیات تقابل نیست، بلکه مجازات کوچکی برای این رژیم جعلی محسوب می شود.

به گفته وی، نظام مقدس باید با رهبری رهبر معظم انقلاب مشخص شود، بدیهی است که این قدرت وارد صحنه شده و تعیین کننده خواهد بود و افزود: اقتدار نیروهای مسلح و مردم آن است. در جمهوری اسلامی مایه مباهات است و دوست و دشمن به این اقتدار افتخار می کنند.

نظری گفت: امروز رژیم دروغین و غاصب اسرائیل نمی داند در مقابل حماس و مردم غزه چه کند و در این باتلاق گرفتار شده است. آنها از قدرت این کشور و این نظام آگاه هستند.

وی گفت: کسانی که وابسته به انقلاب اسلامی هستند در همه جای دنیا آماده هستند. اگر رژیم صهیونیستی بخواهد شرارت کند قطعا با شدت و دقت و تخریب بیشتری با آن برخورد خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آنها بسیار آسیب پذیر هستند، تصریح کرد: رژیم دروغین اسرائیل چیزی که همیشه در دست داشت قدرت نظامی آن بود اما با عملیات وعده صادق و همچنین طوفان الاقصی سقوط کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: همه تلاش می کنیم مشکلات را کاهش دهیم و بدیهی است که این امر در فضای وحدت و انسجام محقق خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.