افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

عطر اروتوپاریسی مگاماره یا عطر دیور ساواج الکسیر؟ + جواب عطر فرید

  • کد خبر : 20311
عطر اروتوپاریسی مگاماره یا عطر دیور ساواج الکسیر؟ + جواب عطر فرید
اگر انتخاب بین این دو گزینه محبوب برایتان دشوار است و مایلید اطلاعات کامل تری درباره آنها داشته باشید، حتما تا انتها با عطر فرید، تخصصی ترین مرکز خرید اسانس عطر اورجینال کشور همراه باشید. در این مقاله قصد داریم نگاهی تخصصی به جزئیات این دو شاهکار اروپایی بیندازیم و در آخر یک مقایسه کلی از آنها داشته باشیم.

با رسیدن نیمه اول سال و گرم تر شدن هوا افراد زیادی که به عطر خود اهمیت میدهند، شروع به تغییر ادلکن خود مطابق فصل و آب و هوای جدید می کنند تا تاثیرگذاری خود روی افراد را حفظ کنند. عطر اورتوپاریسی مگاماره و عطر دیور ساواج الکسیر، دو محصول ایتالیایی و فرانسوی فوق العاده، مشهور و جذاب برای فصول پیش روست.

ادکلن اورتاپاریسی مگاماره یک عطر ایتالایی و یکی از برجسته ترین محصولات شرکت اورتوپاریسی می باشد، یک محصول خنک با رایحه دریایی که روایح مرکباتی به خوبی آن را تکمیل میکنند. شاید جالب باشد بدانید که صاحب برند اورتو پاریسی، الساندرو گوالتیری شناخته شده و یکی از برترین عطر سازان ایتالیا است که همچنین صاحب برند خوش نام و شناخته شده ناسوماتو، شرکت سازنده بلک افغان است.

از طرف دیگر پشت عطر دیور ساواج الکسیر یکی از بزرگترین برندهای مد و فشن فرانسوی، شرکت مطرح و شناخته شده Dior قرار دارد که با محصولات بی نظیر دیگر خود، به خوبی جایگاه خود را در دنیای عطر سازی بدست آورده است. دیور ساواج الکسیر یکی از جدید ترین محصولات شرکت دیور است که در سال 2021 معرفی شده است. این عطر، با نسخه قبلی کمی تفاوت دارد که در ادامه به تفاوت های آن میپردازیم.

اگر انتخاب بین این دو گزینه محبوب برایتان دشوار است و مایلید اطلاعات کامل تری درباره آنها داشته باشید، حتما تا انتها با عطر فرید، تخصصی ترین مرکز خرید اسانس عطر اورجینال کشور همراه باشید. در این مقاله قصد داریم نگاهی تخصصی به جزئیات این دو شاهکار اروپایی بیندازیم و در آخر یک مقایسه کلی از آنها داشته باشیم.

عطر اورتوپاریسی مگاماره

اورتو پاریسی مگاماره عطری است که این روزها نامش در بین طرفداران عطر و ادکلن زیاد به گوش میخورد؛ یک محصول ایتالیایی بی نظیر که در سال 2019 به بازار عرضه شد و همچنان یکی از محبوب ترین عطرهای دنیاست و اخیرا مجددا مورد توجهات بسیاری قرار گرفته است.

خود شرکت مگامار در سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرد و حدودا 8 عطر تولید کرده که هرکدام از آنها توانسته اند با توجه به هنر و بینی جادویی الساندرو گوالتیری، خالق سری عطرهای ناسوماتو، موفقیت بی نظیری در دنیا بدست بیاورند.

* حس و حال عطر اورتوپاریسی مگاماره

الساندرو برای ساخت این عطر از کشور غنا، نت ها و حس و حال دریایی الهام گرفته است و همین باعث شده تا این عطر به یکی از بهترین عطرهای اقیانوسی و دریایی تبدیل شود و کاملا حس قرار گرفتن در نزدیکی یک دریای آرام، آبی و پر از زندگی را به شما بدهد، برخلاف عطر دیور ساواج الکسیر که رایحه گیاهی و غلیظ تری دارد.

مگاماره یک عطر با کیفیت با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده زیاد است؛ با خرید عطر اورتوپاریسی مگاماره شک نکنید هرکسی که در اطراف شما باشد قطعا از بویی که از شما ساطع میشود به وجد می آید.

نکته جالبش اینجاست که عطرهای خنک معمولا ماندگاری کمتری دارند، اما این هارمونی بی نظیر تلخ و خنک میتواند طبق منابع موثق تا 20 ساعت روی پوست شما ماندگاری داشته باشد!

* هرم بویایی عطر اورتوپاریسی مگاماره

نت هایی که الساندرو برای ساخت این عطر استفاده کرده کاملا حول آب و هوای دریایی و آبی میچرخند. پرتقال، آب دریا، بنفشه و فلفل اولین نت های تشکیل دهنده این عطر یونیسکس جذاب هستند. نت های اولیه به خوبی شادی و طراوت ناشی از شکوفه های پرتقال را برایتان به وجود می آورند. روایح خنک، طبیعی و تازه این عطر آن را برای زمان ورزش هم مناسب کرده است.

پس از گذشت مدت نسبتا طولانی نت های ابتدایی جای خود را به نت های میانی میدهند که از آب دریا، اسطوخودوس، نت های سبز، چای، نمک و جلبک دریایی تشکیل شده اند که طولانی ترین نت های این عطر هستند و ساعت ها با شما همراهند.

پس از آن نوبت به نت های پایانی میرسد که شامل خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، عنبر و مشک هستند که ترکیبی از روایح تلخ و شیرین است.

عطر اورتو پاریسی مگاماره ORTO PARISI Megamare

خرید عطر اورتوپاریسی مگاماره

جالب است که در برخی منابع فارسی زبان این عطر به عنوان یک عطر مردانه شناخته میشود، درحالی که تقریبا تمامی منابع انگلیسی زبان بین المللی این عطر را یک محصول یونیسکس معرفی می کنند که هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب است.

عطر فرید یکی از شناخته شده ترین مراکز فروش عطر اورتوپاریسی مگاماره در ایران است که اسانس اورجینال و top grade آن را با قیمت استثنایی ارائه میدهد.

قیمت عطر اورتوپاریسی مگاماره

عطر اورتوپاریسی مگامار عطر گران قیمتی به حساب می آید و قیمت آن از 9 میلیون تا 12 میلیون تومان متغیر است. در وب سایت عطر فرید قیمت هر میل از این عطر 19 الی 35 هزار تومان، در 3 کیفیت زیر ارائه میشود:

  • کیفیت خوب
  • کیفیت پرفیوم خالص
  • کیفیت تاپ گرِید

با توجه به نزدیک بودن عید نوروز و افزایش حجم سفارش ها، جهت خرید اسانس عطر اورتوپاریسی مگاماره و دریافت سریعتر آن همین حالا از وب سایت atrefarid.com سفارش خود را ثبت کنید.

عطر دیور ساواج الکسیر

دیور ساواج الکسیر نسخه جدید تر سری عطر دیور ساواژ است که در سال 2021 توسط شرکت مطرح دیور به بازار ارائه شده است. دیور یکی از مطرح ترین کمپانی های عطر و مد و فشن است که محصولات خارق العاده ای در این حوزه عرضه میکند.

* تفاوت عطر دیور ساواج الکسیر با دیور ساواج قدیمی چیست؟

نسخه های قدیمی این عطر از نظر اقتصادی کمی به صرفه تر هستند چرا که از حجم بیش تر و قیمت پایین تری برخوردارند. با این حال، عطر جدید دیور ساواج یک رایحه تندتر به همراه پخش بو و ماندگاری بی نظیری پیدا کرده است، روایح آن غلیظ تر شده و همچنین ماندگاری بیش تری پیدا کرده است.

* حس و حال عطر دیور ساواژ الکسیر

شرکت دیور در Dior Sauvage Elixir سعی کرده تا رایحه های معطر را برای نشان دادن ویژگی های ناب مردانه به کار بگیرد. خرید عطر دیور ساواج الکسیر یک انتخاب تضمینی برای مهمانی است که توجه همه را به شما جلب کند. کسانی که به ترکیب دارچین در کنار اسطوخودوس و چوب صندل علاقه دارند قطعا مدهوش این عطر خواهند شد.

فرانسوا دماچی سازنده این عطر میگوید در ساخت آن تلاش کرده تا یک رایحه عمیق و قوی اما در عین حال ساده ایجاد کند که عناصر را کمتر اما قدرتشان را بسیار پررنگ میکند.

* هرم بویایی عطر دیور ساواج الکسیر

دیور از عنصر اسطوخودوس برای تشکیل قلب این عطر استفاده کرده تا حسی آرامش بخش و قدرتمند را در آن ایجاد کند که رفته رفته به سمت بوی خس خس، عنبر، نعناع هندی، چوب صندل و چوب شیرین بیان متمایل میشود.

با خرید عطر دیور ساواج الکسیر و اولین پاف از این محصول خارق العاده، در هاله ای از دارچین، جوز هندی و عطر بی نظیر هل قرار می گیرید که در کنار آن رایحه ظریفی از گریپ فروت مشام شما را نوازش میدهد. این ترکیب تلخ و ترش اولین ضربه دیور برای توجه اطرافیان شماست.

بعد از گذشت مدت نسبتا طولانی رایحه میانی از راه میرسد که تماما از اسطوخودوس یا لوندر تشکیل شده است. این رایحه ماندگاری بسیار بالایی دارد و ساعاتی را با صاحب خود همراهی میکند.

در نهایت پس از گذشت چند ساعت عطر شما به رایحه پایه میرسد که دیور از چوب صندل، نعناع هندی، وتیور هائیتی، کهربا و شیرین بیان استفاده کرده است تا حس سرخوشی و شادابی پس از یک روز کامل را به شما هدیه کند.

عطر دیور ساواج الکسیر Dior Sauvage Elixir

خرید عطر دیور ساواج الکسیر

دیور ساواژ الکسیر یک عطر کاملا مردانه است که به تازگی و در سال 2021 توسط دیور معرفی شده است و برخلاف عطر اورتوپاریسی مگاماره، یک عطر کاملا مردانه با رایحه های غلیظ تر است. رایحه این عطر نسبت به نسخه قبلی خود غلیظ تر شده است و همین مسئله باعث شده تا برخلاف نسخه قدیمی ساواج، خانم های کمتری به سراغ تهیه سری جدید تر آن بروند.

قیمت عطر دیور ساواج الکسیر

محصولات دیور اکثرا از قیمت بالایی برخوردارند. حتی زمانی که نسخه قدیمی دیور ساواج عرضه شده بود بسیاری از افراد معتقد بودند که قیمت بالایی دارد. درحال حاضر متوسط قیمت این محصول از 8 میلیون تا 12 میلیون متغیر است.

درحالی که عطر فرید این محصول خارق العاده را با قیمت 19 هزار تومان برای هر میل ارائه میکند. محصولات عطر فرید در شیشه های 10 الی 100 میل ارائه میشوند و میتوانید با کمتر از یک سوم قیمت، اسانس دیور ساواج الکسیر را تهیه کنید.

مقایسه عطر اورتوپاریسی مگاماره و دیور ساواج الکسیر از زبان عطر فرید

عطر اورتوپاریسی مگاماره و عطر دیور ساواج الکسیر هردو محصولات جدیدی هستند که در سال 2021 عرضه شده اند. برای یک مقایسه کلی از این 2 عطر باید گفت که اورتوپاریسی دارای یک رایحه خنک، دریایی و شادی آور است هم برای آقایان و هم برای بانوان بسیار جذاب است. درحالی که دیور ساواج الکسیر یک عطر غلیظ تر با رایحه های معطر است و خبری از حس و حال دریایی در آن نیست، بلکه یک عطر جذاب کاملا مردانه است که تمامی آقایان باید حداقل یکبار آن را امتحان کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.