افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 18 May , 2024
0

طرز تهیه شیرینی برای پای عروس / سفره پذیرایی عید نوروز خود را با این شیرینی کامل کنید

  • کد خبر : 220533
طرز تهیه شیرینی برای پای عروس / سفره پذیرایی عید نوروز خود را با این شیرینی کامل کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شیرینی دنیا بی نهایتی دارد که خیلی ها آن را با عشق می سازند و هر روز با خلاقیت خود آن را بهبود می بخشند. بسیاری از انواع شیرینی ها را می توان برای مراسم ها و اعیاد مختلف برای مهمانان تهیه و سرو کرد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شیرینی دنیا بی نهایتی دارد که خیلی ها آن را با عشق می سازند و هر روز با خلاقیت خود آن را بهبود می بخشند. بسیاری از انواع شیرینی ها را می توان برای مراسم ها و اعیاد مختلف برای مهمانان تهیه و سرو کرد. نوروز مهم ترین عید ما ایرانیان است که می توانید با انواع شیرینی ها و خوراکی ها به استقبال بهار طبیعت بروید. در این عید باستانی شیرینی مربا، شیرینی بادام، شیرینی نان برنجی و… و غذاهای لذیذی مانند باسلوق طبخ می شود. شیرینی پای عروس یکی دیگر از این شیرینی هاست که می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید و نوش جان کنید. در این مقاله طرز تهیه آب نبات ساق عروس را به شما آموزش می دهیم. تا آخر با ما همراه باشید…

مواد لازم برای تهیه شیرینی پای عروس.

نیم لیتر روغن جامد (یا کره).

2 فنجان ارد

پودر قند 3 قاشق غذاخوری

یک قاشق چایخوری پودر هل

یک قاشق غذاخوری گلاب

آجیل به میزان لازم

ساغاروس4

طرز تهیه شیرینی برای پاهای عروس.

مرحله اول

روغن جامد و پودر قند را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی هم بزنید تا کرم رنگ شوند. سپس پودر هل و گلاب را اضافه کرده و کمی هم بزنید.

مرحله دوم

آرد را ۲ تا ۳ بار الک کنید و کم کم به مخلوط روغن و پودر قند اضافه کنید. آرد را با نوک انگشت مخلوط می کنیم تا خمیر کم کم بافت نرمی به خود بگیرد.

سطح سوم

خمیر را در کیسه فریزر قرار دهید و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا استراحت کند.

sagharus7

مرحله چهارم

بعد از زمان استراحت خمیر را از یخچال خارج کرده و به اندازه یک گردو از خمیر برداشته و با کف دست باز کنید. نصف گردو را داخل خمیر می ریزیم و جمع می کنیم. به همین ترتیب تمام خمیر را درست می کنیم و در قالبی که روی کاغذ روغنی پهن کرده ایم می گذاریم.

مرحله پنجم

قالب را به مدت 20 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 170 درجه سانتیگراد قرار می دهیم. شیرینی ما بعد از این مدت آماده می شود و با پودر قند و پودر پسته تزیین می شود. حالا می توانیم شیرینی پای عروس را در شب یا بعد از غذا به عنوان دسر با چای بخوریم. شیرینی پای عروس نیز برای پذیرایی عید نوروز مناسب است و سفره شما را زیبا می کند.

ساغاروس5

در این مطلب طرز تهیه شیرینی برای ساق عروس را به شما آموزش داده ایم که امیدواریم برای شما مفید باشد. اگر به شیرینی پزی علاقه دارید در اینجا طرز تهیه کلوچه کشمشی و در صورت تمایل برای عید نوروز درست کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.