افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

ضروری ترین وسایل دور ریختنی عید / امسال راه مملکت نگذاشتی دوست نداشتی خانم.

  • کد خبر : 226437
ضروری ترین وسایل دور ریختنی عید / امسال راه مملکت نگذاشتی دوست نداشتی خانم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در این ماه پایانی سال وضعیت بسیاری از خانه ها پیچیده است. چون خانه مجرد است! راستش را بخواهید الان خانه ما هم به هم ریخته است چون ما ایرانی ها عادت داریم آخر سال کل خانه را مرور کنیم و هر چه هست و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در این ماه پایانی سال وضعیت بسیاری از خانه ها پیچیده است. چون خانه مجرد است! راستش را بخواهید الان خانه ما هم به هم ریخته است چون ما ایرانی ها عادت داریم آخر سال کل خانه را مرور کنیم و هر چه هست و نیست را تمیز کنیم. اما در این میان، بسیاری از چیزها را باید دور انداخت. در هر خانه ای برخی از لوازم استفاده نشده وجود دارد که یا تاریخ مصرف آنها تمام شده یا ما آنها را دوست نداریم، اما نمی خواهیم آنها را دور بریزیم! زیرا؟

جدا از اینکه نگه داشتن وسایل قدیمی یا وسایلی که اصلا استفاده نمی کنیم باعث جذب انرژی منفی می شود، اگر آنها را دور نریزیم یا به دیگری ندهیم، خونمان به هم می ریزد!

آخر سال است و باید از این فرصت برای نظافت منزل خود استفاده کنید. در زیر مواردی را که باید هر چه زودتر از خانه خارج شوند و دیگر حضور نداشته باشند را با هم مرور می کنیم!

چوب لباسی های فلزی را به میدان بفرستید!

چوب لباسی هایی که هر بار که لباس های خود را برمی دارید در خشکشویی می گیرید در واقع کیفیت خوبی ندارند و نمی توانند از لباس های شما به خوبی مراقبت کنند.

به دلیل کیفیت پایینی که دارند بعد از مدت کوتاهی زنگ می زنند و می توانید به جای این سبک چوب از مواد بهتری استفاده کنید.

خانه تکانی اسولی

کفش های کهنه جایی در خانه ندارند

آیا در خانه کفشی دارید که پاره شده و دیگر آن را نمی پوشید؟ آیا بهتر نیست به جای پشت سر گذاشتن این اقلام به مراکزی که این اقلام را دریافت می کنند کمک مالی کنید؟ به این ترتیب یک عنصر قدیمی، شکسته و البته بی استفاده از خانه حذف شده و فضا برای عناصر دیگر باز شده است.

لباس هایی که برای همیشه خواهید پوشید

در اینجا هم بهتر است لباسی را که نمی پوشید به مهمان بدهید. البته لباس های خیلی قدیمی نپوشید! چون بالاخره اون آدم هم میخواد بپوشه و داغ بودن کار درستی نیست!

این حرکت مانند کفش است و با این کار شما فضایی را برای لباس یا اکسسوری های دیگر باقی می گذارید.

خانه تکانی اسولی

جوراب هایی که فقط می لنگند

آقای «یعقوب شمسیان» در رابطه با این موضوع می گوید که خودش یک سبد با آن جوراب ها داشت و در ماشین لباسشویی گذاشت تا آنها را هم پیدا کند. اما بالاخره یک روز به این بچه ها اهمیتی نداد و همه را در سطل انداخت!

لوازم آرایشی که دیگر تاریخ انقضا ندارند

در واقع نگهداری و استفاده از لوازم آرایشی که تاریخ انقضا آنها گذشته است می تواند آسیب جدی به شما وارد کند. بهتر است تمام لوازم آرایشی قدیمی و تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید و دوبار بخرید، به مراکز مورد اعتماد مراجعه کنید، نه به کسانی که تقلبی می فروشند و می توانند یکی بدتر از آن تاریخ تحویل دهند.

خانه تکانی اسولی

برس قلم مو

شما باید هر چند ماه یکبار مسواک خود را عوض کنید. بدون شک ظاهر مسواک شما بهترین نشانه استفاده یا عدم استفاده از آن است! حتما بهش توجه کن و نگو مسواک چیزی نیست، بذار باشه!

ظروف یا صافی های غذا در یخچال فریزر.

شما بهتر می دانید این غذاها یا غذاها چیست. در همه ی یخچال های ما غذاهایی هست که هزار سال هست اما مصرف نشده اند و از طرفی ظروفی هستند که مثلاً مقدار کمی از آن غذا داخلشان است و ما فراموش کرده ایم. آی تی! بهتر است مراقب این وسایل باشید تا هم یخچال و فریزر بوی نامطبوع ندهند و هم فضا باز شود و هم مواد غذایی مناسب و قابل استفاده در جای خود قرار گیرد.

خانه تکانی اسولی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.