افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
6

صورت خود را مانند آب آشامیدنی بدون جراحی بلند کنید. شوو با این 5 ترفند گیاهی جالب!

  • کد خبر : 20207
صورت خود را مانند آب آشامیدنی بدون جراحی بلند کنید.  شوو با این 5 ترفند گیاهی جالب!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز برخی از افراد با وجود لاغر بودن همچنان صورت پری دارند و این باعث می شود پیرتر به نظر برسند و حتی بدنشان پرتر از حد معمول به نظر برسد. محصولات شیمیایی لاغری صورت موجود در بازار حاوی مواد افزودنی محرک بیشتری هستند و می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز برخی از افراد با وجود لاغر بودن همچنان صورت پری دارند و این باعث می شود پیرتر به نظر برسند و حتی بدنشان پرتر از حد معمول به نظر برسد. محصولات شیمیایی لاغری صورت موجود در بازار حاوی مواد افزودنی محرک بیشتری هستند و می توانند پوست را شکننده و حساس کنند. از این رو امروزه استفاده از داروهای گیاهی برای لاغری صورت به دلیل عوارض کم و تاثیر زیاد مورد توجه عموم قرار گرفته است. داروی گیاهی لاغری صورت بدون تحریک پوست، بدون آسیب به سلامتی، می تواند پوست را تغذیه کند، چربی اضافی صورت را از بین ببرد و برای انواع پوست مناسب است.

ترفند گیاهی برای کاهش وزن

  • رزماری

داروی گیاهی حاوی رزماری، اگرچه به دلیل خاصیت ضد قند خون و ضد التهابی خود علائم کمی ایجاد می کند، اما می تواند چربی اضافی روی صورت را با حل کردن ذرات چربی و افزایش گردش خون به طور موثر کاهش دهد. سفت شدن پوست و بازگرداندن حالت ارتجاعی، تغییر شکل خطوط صورت از اثرات رزماری به عنوان داروی گیاهی برای لاغری صورت است. رزماری همچنین می تواند جذب مواد گیاهی را هنگام پاکسازی پوست بهبود بخشد. به این ترتیب باعث مصرف و سوزاندن چربی زیر پوست و رسیدن به هدف کاهش وزن می شود. رزماری به روش های مختلفی برای کاهش وزن استفاده می شود. می توان از روغن رزماری، عصاره گیاهی یا پودر استفاده کرد. روزانه 400 میلی گرم عصاره رزماری را به صورت قرص، مکمل یا چای مصرف کنید.

سر

  • جینسینگ

جینسینگ یک داروی گیاهی شناخته شده است که بیشتر به دلیل اثر جوانی و انرژی زا محبوبیت دارد. جینسینگ با داشتن نوعی چربی و سوزاندن این چربی، سطح چربی صورت را کنترل می کند و همچنین باکتری های روده را تحریک می کند و این باعث از بین رفتن چربی می شود. با این حال، قرص های حاوی جینسینگ از بهترین قرص های لاغری صورت هستند. جینسینگ با کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و ​​خواص چربی سوزی تاثیرات مثبتی بر کاهش وزن دارد. عملکرد قرص های لاغری صورت این است که با افزایش سرعت متابولیسم بدن، گردش خون را بهبود می بخشد، سیستم غدد درون ریز بدن را برای تسریع سوزاندن چربی ها، کربوهیدرات ها و قندها تقویت می کند و به بهبود عملکرد روده کمک می کند. سموم بدن انسان باعث کاهش وزن می شود.

  • چای سبز

فواید بسیاری برای سلامتی دارد و به بهبود هضم، کاهش وزن، سلامت مو و سلامت پوست کمک می کند. اگر می‌خواهید از شر گونه‌های چاق خلاص شوید، می‌توانید از چای سبز به عنوان تونر صورت، ماسک صورت، پاک‌کننده صورت و پک صورت استفاده کنید.

2

  • اسپینو

توت زالزالک دارای خواص آنتی اکسیدانی غنی است. آنها 90 درصد از ترکیبات سمی را از پوست حذف می کنند. عصاره زالزالک به دلیل وجود ویتامین C و ویتامین B باعث کاهش وزن و تجمع چربی در بدن می شود. از گیاهان دیگر مانند دارچین، دانه کاسیا، مرکبات و هتروفیل نیلوفر آبی نیز می توان به تنهایی یا به صورت ترکیبی برای لاغری استفاده کرد. صورت.

  • ماساژ صورت با روغن آرگان

ماساژ هر روز گونه ها به آب شدن چربی های انباشته شده در این ناحیه کمک می کند. اگر این کار را به یک برنامه روزمره تبدیل کنید، رسیدن به هدف کاهش وزن برای شما دشوار نخواهد بود. از یک روغن سالم مانند روغن آرگان برای ماساژ صورت خود استفاده کنید. با مالش آرام صورت خود با حرکات دایره ای با کف دست شروع کنید. این تمرینات که چربی های صورت را می سوزاند، بافت پوست را شکل می دهد. می توانید این کار را بیست بار تکرار کنید.

آرگان

  • چای گل رز عناب

5 عدد گل رز را با 5 عدد عناب در 500 میلی لیتر آب بجوشانید و گرم بنوشید. گل رز سرشار از ویتامین C، ویتامین B2، اسید فولیک و آهن است و عملکردهای کاهش دهنده چربی و گوارشی دارد. نوشیدن چای عناب صورتی در حد اعتدال می تواند به دفع مدفوع، سوزاندن چربی انباشته شده در بدن و سپس دستیابی به اثر کنترل وزن کمک کند.

  • آب سبزیجات

اگر می خواهید سم زدایی بدن و چربی سوزی صورت را ترویج دهید، آب سبزیجات گزینه خوبی در تابستان است. آب سبزیجات رایجی که به سم زدایی و کاهش وزن کمک می کنند عبارتند از آب هویج، آب کرفس، آب کلم، آب خیار، آب گوجه فرنگی، آب هندوانه، موز، آب تمشک و سیب و آب هویج و سیب.

یازده

  • روغن نارگیل

روغن نارگیل یک پاک کننده و مرطوب کننده عالی برای پوست است. همچنین سرشار از ویتامین E است که به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. این روغن رطوبت را در پوست حفظ می کند که عامل مهمی در حفظ انعطاف و خاصیت ارتجاعی پوست است. می توانید این روغن را به صورت موضعی روی صورت خود بمالید تا نتیجه را ببینید. برای نتایج سریعتر، این روغن را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

  • کره کاکائو

آبرسانی مناسب، خاصیت ارتجاعی، شادابی و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند. کره کاکائو پوست را مرطوب می کند و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می بخشد. چند قاشق غذاخوری کره کاکائو را در فر یا روی اجاق گاز گرم کنید. وقتی به اندازه کافی داغ شد، صورت، گردن و چانه خود را با آن ماساژ دهید. این کار باید دو بار انجام شود: قبل از دوش صبح و قبل از رفتن به رختخواب.

نارگیل

برای زندگی بهتر صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.