افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
0

صدور 2،923 مجوز کار برای مهندسان گلستانی

  • کد خبر : 173367
صدور 2،923 مجوز کار برای مهندسان گلستانی

به گفته روزنامه نگار بازر ، به نقل از روابط عمومی جاده ها و توسعه شهری استان گلستان ، مهدی ملک اظهار داشت: به دلیل راه اندازی سیستم سپهاک توسط وزارت راه و توسعه شهری ، مجوز اشتغال برای همه متقاضیان از آزمون ورودی عبور می کند برای حرفه مهندسان، کاردانی، معماران تجربی و … […]

به گفته روزنامه نگار بازر ، به نقل از روابط عمومی جاده ها و توسعه شهری استان گلستان ، مهدی ملک اظهار داشت: به دلیل راه اندازی سیستم سپهاک توسط وزارت راه و توسعه شهری ، مجوز اشتغال برای همه متقاضیان از آزمون ورودی عبور می کند برای حرفه مهندسان، کاردانی، معماران تجربی و … پذیرفته شده اند، به صورت الکترونیکی صادر شده اند.

مدیر کل جاده ها و توسعه شهری ادامه داد: به دنبال دستورالعمل های وزارت راه و توسعه شهری ، تصمیم گرفته شد که این مجوزها به طور پیش فرض از طریق سیستم Sepamak متصل به پورتال مجوز ملی کشور صادر شود.

وی گفت: در این رابطه ، با توجه به تأیید هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط زیست مشاغل وزارت امور اقتصادی و ثروت ، 14 مجوز در زمینه بزرگراه ها و توسعه شهری اعلام شده است تا مجوزهای کار را صادر کند. .

ملک همچنین اظهار داشت: تاکنون 2،923 مجوز کار از طریق پورتال مجوز ملی کشور و سیستم الکترونیکی برای مهندسان ، همکاران و معماران آزمایشی وزارت بزرگراه ها و توسعه شهری (SPAMAK) به مهندسان گلستانی صادر شده است.

مدیر کل جاده ها و توسعه شهری گلستان ادامه داد: از این تعداد ، 2،385 مجوز اشتغال مربوط به اشخاص طبیعی است و 388 مجوز اشتغال مربوط به شرکت های حقوقی ، خدمات آزمایشگاهی ، سازندگان واقعی و سازندگان انبوه است.

وی گفت: در حال حاضر 52 مجوز برای تکنسین های ساختمانی و 98 مجوز برای معماران آزمایشی صادر شده است.

ملک همچنین گفت: لازم به ذکر است که طبق دستورالعمل های وزارت جاده ها و توسعه شهری ، روند تجدید ، گسترش یا انحلال مجوزهای تجاری از کانال دیگری غیر از پورتال مجوز ملی انجام می شود و بر اساس موارد قبلی روش.

برای نتیجه گیری ، مدیر کل جاده ها و توسعه شهری Golestán یادآوری کرد: ایجاد سکوی لازم در سیستم Sepamac برای شروع روند تجدید ، نوسازی و ورود مجوز کار جدید به صورت الکترونیکی در دستور کار وزارتخانه است. جاده ها و شهری توسعه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.