افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

شلوار جین با همه سازها می رقصد، چه ژاکت یا شلوار. استایل تابستانی با مانتو لی چیز دیگری است.

  • کد خبر : 32334
شلوار جین با همه سازها می رقصد، چه ژاکت یا شلوار.  استایل تابستانی با مانتو لی چیز دیگری است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: 1 به شایانوز یکی از پایه های اصلی دنیای مد و استایل را می توان شلوار جین دانست، شلوار جین یا مانتو لباس هایی هستند که همیشه شما را جذاب و زیبا جلوه می دهند، بنابراین فرقی نمی کند چه زمانی و کجا آن ها را بپوشید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:
1

به

شایانوز یکی از پایه های اصلی دنیای مد و استایل را می توان شلوار جین دانست، شلوار جین یا مانتو لباس هایی هستند که همیشه شما را جذاب و زیبا جلوه می دهند، بنابراین فرقی نمی کند چه زمانی و کجا آن ها را بپوشید زیرا هیچ محدودیتی در دنیای مد ندارند. ست مانتو جین یا لی یکی از نوستالژیک ترین استایل های زنانه است که هنوز هم از گذشته تا کنون در بین خانم ها بسیار محبوب است. این مدل های مانتو راحت و ضخیم هستند و در مناسبت های مختلف قابل استفاده هستند و از همه مهمتر نیاز به اتو زیاد ندارند و به راحتی صاف می شوند. البته مطمئن شوید که شلوار جینی که برای تابستان می پوشید از مواد نازک تری مانند جین کاغذی ساخته شده باشد تا بتوانید تناسب راحت تری را در آن تجربه کنید. پس فراموش نکنید که استفاده از مانتوهای لی محدود به فصل و زمان خاصی نیست و با تغییر جنس و ضخامت پارچه می توان آن ها را در تمام طول سال پوشید; این مانتوها از مد نمی افتند.

ست شدن کت لی را فراموش نکنید، هر چه مانتو جین روشن تر باشد، بهتر است شلوارهای رنگ روشن را انتخاب کنید و هر چه کت جین تیره تر باشد، شلوارهای تیره تری برای آن مناسب است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های مانتو لی آشنا شوید.

شنل می خواند

چگونه مانتو را با شلوار ترکیب کنیم؟ شلوار جین تک رنگ بپوشید

تقریباً همه ما می دانیم که شنل از پارچه جین ساخته شده است و یک نوع پوشش نیمه رسمی یا غیر رسمی محسوب می شود. بنابراین برای مهمانی ها و مجالس رسمی، مهمانی های عصرانه، جلسات کاری و … مناسب نیست. به همین دلیل پیشنهاد ما برای تکمیل استایل کژوال خود با مانتو لی این است که یک شلوار جین انتخاب کنید، بله بهترین گزینه شلوار همجنس مانتو شماست. می‌توانید برای استایل کردن مامان یا کیف یا حتی شلوار جین تنگ و متناسب با کتتان کمک بگیرید، انتخاب شلوار نه تنها به کت بلکه به فرم اندام و قد شما نیز بستگی دارد. برای انتخاب رنگ پیشنهاد می کنیم هر چه ژاکت جین روشن تر باشد، شلوار کمی روشن تر باشد.

شنل می خواند

شنل می خواند

شلوار جین غربی بپوشید؛ تابستان جالب و متفاوتی داشته باشید.

اصولاً می توان از این نوع روپوش برای مجالس دوستانه، پیاده روی، عصرها و مراسم غیررسمی استفاده کرد. بنابراین نمی توان آنها را با شلوار، کفش، کیف و جواهرات گران قیمت رسمی ترکیب کرد. همچنین برای ست لی یا مانتو جین باید به رنگ پارچه توجه کنید. البته پیشنهاد ما به شما این است که یک تی شرت سفید زیر جلیقه و چند ون سفید برای تکمیل این لباس انتخاب کنید، زیرا در این صورت استایلی جذاب و مطمئن خواهید داشت. البته می توانید از رنگ های خنثی نیز برای انتخاب کاغذ دیواری خود استفاده کنید، برای مثال رنگ های بژ، سفید، مشکی و خاکستری به خوبی با کت های کتان ست می شوند و جزو ساده ترین و بی دردسرترین مجموعه های رنگی هستند.

شنل می خواند

شنل می خواند

کافتان لی را فراموش نکنید. جین را برای ترند تابستانی انتخاب کنید

کافتان یکی از مانتوهای تابستانی پرطرفدار و مد روز است که می توان آن را از هر نوع پارچه ای که سبک و مناسب فصل تابستان باشد درست کرد. پس اگر به دنبال استایلی جذاب و متفاوت هستید، می توانید یک کتانی جین را برای تابستان خود انتخاب کنید و در نهایت آن را با لباس هایی ساده و کوتاه ترکیب کنید. انتخاب شلوار برای کتانی های بلند ضروری نیست، بنابراین می توانید با انتخاب صندل و شال ظاهر را کامل کنید. البته جای نگرانی نیست زیرا برای کتانی های کوتاهتر می توانید شلوارهای شلوار لی یا شلوار جین شیک بپوشید.

شنل می خواند

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.