افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

شستن فرش در خانه را به گونه ای تجربه کنید که انگار آب آشامیدنی است / البته بعد از اینکه این روش ها را امتحان کردید

  • کد خبر : 204775
شستن فرش در خانه را به گونه ای تجربه کنید که انگار آب آشامیدنی است / البته بعد از اینکه این روش ها را امتحان کردید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب ما خیلی خیلی نزدیک عید هستیم و خیلی از مادران شروع به نظافت و نظافت خانه کرده اند. می دانی، از قضا عادت داریم با لباس نو، ظاهری تمیز و خانه ای تمیز به استقبال بهار و سال جدید برویم. اما چیزی که مشخصه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب ما خیلی خیلی نزدیک عید هستیم و خیلی از مادران شروع به نظافت و نظافت خانه کرده اند. می دانی، از قضا عادت داریم با لباس نو، ظاهری تمیز و خانه ای تمیز به استقبال بهار و سال جدید برویم.

اما چیزی که مشخصه و همیشه به چشم میاد و معمولا در ایام عید انجام میشه شستن قالی هاست به همین دلیل قالیشویی ها مشغول شستن فرش پشت قالی هستند! اما چیزی که وجود دارد این است که مواد شیمیایی می توانند به فرش آسیب بزنند و کمتر کسی آن را می شناسد یا به آن توجه می کند. از طرفی هزینه ای که باید برای شستن فرش خرج شود قابل توجه است و مبلغی نیست که بتوانیم بگوییم بابا بی خیال چهارتا فرش میشویم!

اما خبر خوب این است که نگران نباشید زیرا با استفاده از مواد شوینده دستی می توانید فرش های خود را بسیار زیبا و راحت بشویید. به خصوص قالیچه ها و فرش های کوچک.

مواد شوینده خانگی برای فرش ماشینی.

از قبل می دانیم که امروزه فرش ماشینی در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در بین فرش های موجود در بازار بیشترین استفاده را دارد که خانواده ها به دلیل استحکام، دوام و البته ضد لک بودن و مقرون به صرفه بودن از آن استفاده می کنند. . . می توان گفت نگهداری فرش ماشینی ساده است و به همین دلیل این دستور خانگی بهترین شوینده برای فرش ماشینی است.

حالا چی میخوای؟

9 فنجان سرکه سفید

9 فنجان آب

مواد را در یک سطل بزرگ بریزید و خوب مخلوط کنید سپس محلول آماده شده را به قالیشویی خود اضافه کنید و طبق دستور سازنده دستگاه شروع به تمیز کردن فرش کنید. فراموش نکنید که نباید فرش ها را خیلی خیس کنید زیرا به آن آسیب می رسانید و باعث جمع شدن آن می شوید.

06646f3703e3a988d89a6d94168aa505

شوینده خون برای فرش های رنگ روشن.

در این روش باید پراکسید هیدروژن را به عنوان ماده اصلی قرار داده و با آب گرم استفاده کنید. پراکسید هیدروژن خاصیت سفید کنندگی دارد و می تواند لکه های سرسخت و سرسخت را از بین ببرد.

فراموش نکنید که از این روش برای شستن فرش های تیره استفاده نکنید زیرا به رنگ فرش آسیب می رساند و باعث سفید شدن آن می شود. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که مانند بقیه روش ها در این آموزش ابتدا باید گوشه کوچکی از فرش را تست کنید تا به کل فرش آسیبی وارد نشود.

این شوینده چی میخواد؟

4 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن 3٪

یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی

یک و نیم لیوان آب داغ

5 قطره روغن نباتی به انتخاب شما

پراکسید هیدروژن، مایع ظرفشویی و روغن را در ظرفی با هم مخلوط کرده و به همراه آب داغ در قسمت مواد شوینده قالیشویی بریزید.

5504097

چگونه اسپری قالیشویی درست کنم؟

احتمالاً اگر بچه دار شوید، فرش هایتان به زودی لکه می شوند و در این شرایط نمی توانید هر دقیقه کل فرش را بشویید، بنابراین باید راه حل کوتاه تری انتخاب کنید. شامپوهای فرش تجاری موجود در بازار، مواد شیمیایی سمی را وارد دستگاه تنفسی اعضای خانواده کرده و به سلامت افراد آسیب جدی وارد می کند.

کمک گرفتن از این اسپری خون آسان است و به راحتی کثیفی و لکه را از روی فرش پاک می کند. در واقع می توانید از این محلول برای شستشوی فرش و تشک سفید استفاده کنید.

و در مورد مواد لازم:

یک فنجان سرکه سفید مقطر

2 فنجان آب گرم

2 قاشق چایخوری نمک

15 قطره روغن نباتی به انتخاب شما

آب و سرکه را در یک بطری مخلوط کنید و نمک و روغن را اضافه کنید. درب ظرف خود را ببندید و خوب تکان دهید تا مواد کاملا مخلوط شوند.

بگذارید فرش کاملا خشک شود تا مواد موثر باشد. فرش را جاروبرقی بکشید تا هرگونه گرد و غبار یا آلودگی پاک شود. می توانید از این مواد برای شستن پرده و مبلمان استفاده کنید.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.