افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

شریفی نیا و آزیتا حاجیان بعد از سال ها طلاق با هم ازدواج کردند! + عکس و بیوگرافی پر حاشیه!

  • کد خبر : 207377
شریفی نیا و آزیتا حاجیان بعد از سال ها طلاق با هم ازدواج کردند!  + عکس و بیوگرافی پر حاشیه!

همزمان با اعلام اسامی دیگر اعضای گروه تولید فیلم «معجزه پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی، نقش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان در کنار هم در نقش زن و شوهر اعلام شد. در داستان این فیلم بر اساس این گزارش، فیلم «معجزه پروین» که امسال در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر […]

همزمان با اعلام اسامی دیگر اعضای گروه تولید فیلم «معجزه پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی، نقش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان در کنار هم در نقش زن و شوهر اعلام شد. در داستان این فیلم

بر اساس این گزارش، فیلم «معجزه پروین» که امسال در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا حضور دارد، پرتره ای از تاریخ زندگی است. . اثر پروین اعتصامی شاعر معاصر ایرانی.

مارال بنی آدم، آزیتا حاجیان، محمدرضا شریفی نیا، حسین پاکدل، محمدعلی نجفی، امیرحسین صدیقه، رامین نصیر نصیر، رضا فیاضی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، حسام نواب صفوی، ملیکا شریفی نیا، محمد شعبان هاپو شهبانی. نوری، مریم ورزی، محمد ساربان، مجید جعفری، شهراد بانکی، عباسعلی محمدی و امیررضا انوریان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

گروه تولید معجزه پروین نیز شامل: مدیر تصویربرداری: فرشاد خالقی، مهدی حسینی وند، تدوین: مهدی حسینی وند، آهنگساز: بهزاد عبدی، صدابردار: ارسلان کیان آرثی، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: مسعود اودازی، صداگذاری صحنه : صوفیا شکری، طراح صحنه و لباس: رویا ابراهیمی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، مدیر برنامه ریزی: حسین آتید، منشی صحنه: سحرناز ضیایی، عکاس: احمدرضا شجاعی، تصحیح رنگ و نور: نیما دبیرزاده، صداگذاری: مهرداد جلوخانی، ویژه میدان جلوه : آرش آقا بیک، مستند پشت صحنه: مریم ورزی، گروه تولید و خرید: امیر فیاض، علیرضا حق شناس، سعید هرانوف، حمید نخعی، تولید: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و بنیاد صنایع دستی و فیلم فارابی.

ازدواج و همسر آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان در سال ۱۳۵۸ در سن ۲۲ سالگی با محمدرضا شریفی نیا ازدواج کرد و این زوج هنرمند صاحب دو دختر به نام های مهراوه شریفی نیا و ملیکا شریفی نیا شدند. این زوج پس از سی سال زندگی مشترک در سال 2008 به دلایل نامعلومی از هم جدا شدند.

ازدواج دوم

حاجیان در سال 1388 برای دومین بار با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. آزیتا حاجیان می گوید: همسرم آقای هراتی در سال 56 در دانشکده هنرهای دراماتیک با من همکلاسی بود، وی طراح صحنه تئاتر و طراح صحنه گروهی در یکی از نمایش هایی که در آن شرکت کردم. ژاندارک بازی کرد. او با یکی از دوستان خوبم که از دانشگاه ما بود و به خارج از کشور مهاجرت کرده بود ازدواج کرد، اما متاسفانه همسرش به دلیل بیماری از دنیا رفت و چند سال پیش دوباره به ایران بازگشت. آقای هراتی علاوه بر تحصیل در رشته طراحی داخلی در کانادا، در رشته معماری و نقاشی نیز به صورت حرفه ای فارغ التحصیل شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.