افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

شخصیت حاج قاسم مدرسه شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182155
شخصیت حاج قاسم مدرسه شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر سردار غلامحسین غیب پرورش دهنده وی بعد از ظهر پنجشنبه در یادواره 640 شهید شهرستان لنگرود گفت: موفقیت اسلام بدون مجاهدت در راه خدا امکان پذیر نیست، گواه این سخن، کلام نورانی است، نزول خداوند متعال. گفتار، مسیر». و سیره انبیاء و اهل بیت عصمت و طهارت. وی با اشاره به […]

به گزارش خبرنگار مهر سردار غلامحسین غیب پرورش دهنده وی بعد از ظهر پنجشنبه در یادواره 640 شهید شهرستان لنگرود گفت: موفقیت اسلام بدون مجاهدت در راه خدا امکان پذیر نیست، گواه این سخن، کلام نورانی است، نزول خداوند متعال. گفتار، مسیر». و سیره انبیاء و اهل بیت عصمت و طهارت.

وی با اشاره به اینکه پیامبر تمام عمر خود را صرف مبارزه کرد، افزود: کسانی که برای جنگ با پیامبر آمده بودند نه مشرک بودند و نه کافر و ادعای اسلام نداشتند، اما افرادی که بر پیشانی خود جایگاه سجده داشتند در مقابل حضرت علی می ایستادند. . .

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع)به) وی ادامه داد: شهادت هدفی است که در پایان راه مبارزه به آن می رسد و هر کدام از این شهدا با مجاهدت در راه خدا آغاز شهادت خود بودند.

رهبر نامرئی پرورش دهنده و افزود: مهمترین، عمیق ترین و مؤثرترین مضمونی که از مکتب شهدا می گیریم، فهم و درک دین است.

وی با بیان اینکه این انقلاب آغاز یک آغاز است، گفت: از خداوند می خواهیم که بر این اصل استوار باشد زیرا مبارزه باید در همه عرصه های انقلاب اسلامی حضور داشته باشد.

نامرئی پرورش دهنده وی پس از اشاره به اینکه همه دشمنان در فتنه سال گذشته از منافقین گرفته تا سلطنت طلبان حضور داشتند، اما انقلاب به فضل الهی، خون شهدا و هوشیاری مردم پابرجا ماند، افزود: دشمن نمی کند. خواهان انقلاب، این تقابل خیر و شر، و این درگیری بین دشمن و دشمن است». تا صاحب زمان ظهور نکند انقلاب تمام نمی شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در محل امام علیبه) با تاکید بر اینکه خون شهدا عادلانه است مردم وی تصریح کرد: حاج قاسم این شخصیت برجسته تا امروز بر حیات انقلاب اسلامی سایه افکنده است. پابار ساکن بمان

وی با بیان اینکه یکی از مولودهای انقلاب اسلامی حاج قاسم بود که شخصیتش به مکتب تبدیل شده است و دشمن از این بیم دارد، افزود: خون شهید عادلانه است و پاسخ منطقی پاسداری از خون شهید است. شهید برای دفاع از انقلاب اسلامی است.»

وی با بیان اینکه هر انتخابات یک رفراندوم در کشور است، گفت: دشمن بر همه عرصه ها و مشارکت مردم در انتخابات نظارت دارد تا بر اساس آن بر علیه کشور و مردم این سرزمین برنامه ریزی کند.

رهبر نامرئی پرورش دهنده وی با تاکید بر اینکه باید مبارزه خود را در راه خدا و انقلاب با مشارکت بالا در انتخابات ثبت کنیم، افزود: انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد و با روش های مختلف و ایجاد فتنه در کشور درصدد نابودی انقلاب اسلامی هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.