افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

شادی مختاری با دمپایی کلاسیک و هنرمندانه در چارسو; سبک او با ساکنان هیچ کجا مطابقت داشت!

  • کد خبر : 32178
شادی مختاری با دمپایی کلاسیک و هنرمندانه در چارسو;  سبک او با ساکنان هیچ کجا مطابقت داشت!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شادی مختاری متولد 28 فروردین 1373 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی، فعالیت هنری خود را با کلاس های بازیگری آغاز کرد و اکنون در سینما و تلویزیون می درخشد. شاید برایتان جالب باشد که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شادی مختاری متولد 28 فروردین 1373 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی، فعالیت هنری خود را با کلاس های بازیگری آغاز کرد و اکنون در سینما و تلویزیون می درخشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شادی مختاری اولین تجربه خود را در قاب فیلم هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی در سال 1379 در سن 24 سالگی پس از تست بازیگری تجربه کرد و پس از آن خانم مختاری نیز در دومین همکاری خود با برادران محمودی در ماه مبارک رمضان در سریال دل 139 بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد. البته همه ما او را با بازی در سریال «جزیره» به همراه امیر مقاره (خواننده و بازیگر محبوب کشورمان) می شناسیم که می توان گفت با این سریال به اوج شهرت رسید. حالا که با این بازیگر جوان خوش تیپ و فعالیت های او آشنا شدید، خوب است بدانید که شادی مختاری یکی از افراد کلاسیک و هنری به حساب می آمد که در انتخاب لباس خود ریسک زیادی نمی کند.

فراموش نکنید که دانستن سبک های مختلف در دنیای مد و دنیای مد به شما این امکان را می دهد که ضمن آشنایی با فرهنگ ها و سلایق مختلف، سلیقه خود را بهتر بشناسید و سبک های جذاب تری داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین سبک های شادی مختاری آشنا شوید.

سبک شادی مختاری

شادی مختاری با دمپایی در اکران خصوصی موقیان ناکجا

شادی مختاری از جمله بازیگرانی است که معمولا لباس هایش را به سبک کلاسیک اما هنری انتخاب می کند، بنابراین نمی توان او را کاملا هنری یا کاملا کلاسیک دانست. در صنعت مد، سبک هنری به سبکی از لباس اطلاق می شود که در آن عناصر، رنگ ها و سایر عناصر سبک تحت تأثیر اصول اساسی هنرهای تجسمی قرار می گیرند. اصول اولیه هنرهای تجسمی شامل قوانین، ابزارها یا دستورالعمل هایی است که هنرمندان برای چیدمان زیبایی شناختی عناصر هنری در یک اثر هنری و ترکیب آنها برای خلق اثری دلپذیر و معنادار استفاده می کنند. درست مانند کاری که شادی مختاری انجام داده است، انتخاب کاپشن کتان به همراه شلوار کتان گشاد و صندل های چسبناک نشان دهنده این استعداد هنری در سبک اوست.

سبک شادی مختاری

سبک شادی مختاری

سبک تاریک شادی مختاری در اکران خصوصی جیران

شادی مختاری برای شرکت در اکران خصوصی جیران سبکی تاریک و کاملا هنرمندانه را انتخاب کرد که می توان گفت تا حدودی با دیگر سبک های او متفاوت است. استایل های تیره معمولاً ظاهر کلی تیره و تیره دارند و از آنجایی که این بازیگر خوش تیپ سر تا پا سیاه پوش است، می توان گفت در استایل خود از استایل تیره کمک گرفته است. البته فراموش نکنید که این سبک یک سبک ترکیبی است، زیرا کت سایز بزرگ، شلوار راه راه و چکمه های چلسی یادآور سبک هنری است. پس می توان نتیجه گرفت که شادی مختاری برای شرکت در مراسم اکران خصوصی جیران از سبک هنری و تاریک همزمان استفاده کرده است.

سبک شادی مختاری

سبک شادی مختاری

شادی مختاری و استایل شخصی اش در دنیای مد و استایل!

اگر به صفحه شادی مختاری سر زده باشید، در یک نگاه متوجه می شوید که او یکی از بازیگران جوان و لباس شخصی سینماست که اغلب کژوال و یا حتی کژوال هوشمند به سبک شخصی خود می پوشد. البته اگر برای شناخت سبک او دقت کنید، متوجه می شوید که او در همه سبک هایش تلفیقی از سبک هنری دارد، همانطور که قبلا هم اشاره کردیم. برای مثال شادی مختاری فرقی نمی‌کند لباس‌های کلاسیک بپوشد یا غیررسمی، همیشه برای ایجاد جذابیت و تکمیل تیپ خود کمی ذوق هنری به آن می‌افزاید و می‌توان گفت تا حدودی در این زمینه موفق بوده است.

سبک شادی مختاری

چه نکات دیگری در تیپ و سبک شادی مختاری از نظر شما کاربران شایانوز قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.