افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 15 May , 2024
1

سنگفرش عجیب خیابان های شهر ری / خطر در کمین ساختمان های محله است

  • کد خبر : 136503
سنگفرش عجیب خیابان های شهر ری / خطر در کمین ساختمان های محله است

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شهروندان مقیم شهرری از یک موقعیت عجیب آسفالت آنها از کوچه های خود انتقاد می کنند و به رکنا می گویند: بعد از تعمیر آسفالت کوچه ها دیدیم که پایه ساختمان ها بالاتر از آسفالت کوچه است. اهالی منطقه همچنین عنوان کردند که وقتی از مسئول پروژه علت سنگفرش را […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شهروندان مقیم شهرری از یک موقعیت عجیب آسفالت آنها از کوچه های خود انتقاد می کنند و به رکنا می گویند: بعد از تعمیر آسفالت کوچه ها دیدیم که پایه ساختمان ها بالاتر از آسفالت کوچه است.

اهالی منطقه همچنین عنوان کردند که وقتی از مسئول پروژه علت سنگفرش را به این شکل جویا شده اند، شنیده اند که سطح کوچه بالاست و به همین دلیل سنگ فرش شده است.

وقتی از شکل آسفالت و شفافیت پی ساختمان ها انتقاد کرده اید، به شما گفته شده است که آن فاصله سطح را خودتان درست کنید.

اکنون مشخص نیست که چگونه این تفاوت در سطح باید اصلاح شود.

لازم به ذکر است که وجود این مشکل می تواند باعث ریزش آب به فونداسیون ساختمان و در نتیجه تضعیف ساختمان و خطر ریزش شود. برای جلوگیری از این خطرات باید کوچه ها را به درستی و با رعایت مقررات آسفالت کرد.

مشکلات زیرساختی کوچه می تواند خطرات جدی برای ساختمان های آن منطقه ایجاد کند. به عنوان مثال وجود آب در فونداسیون ساختمان می تواند ساختار ساختمان را ضعیف کرده و آن را در معرض خطر ریزش قرار دهد. علاوه بر این، سر خوردن در کوچه می تواند خطر تصادفات رانندگی را افزایش دهد. همچنین اگر زیرسازی کوچه به درستی و مطابق با مقررات ساختمانی ساخته نشود، ممکن است ساختمان های اطراف کوچه تحت تاثیر عدم استحکام و استحکام قرار گرفته و خطر ریزش آنها نیز افزایش یابد.

روش صحیح سنگفرش خیابانها

روش صحیح سنگفرش خیابان های شهر شامل مراحل زیر می باشد:

1- ابتدا باید سطح خیابان را آماده کنید. این شامل تمیز کردن سطح از زباله و کثیفی، تراشیدن نواحی ناهموار و تسطیح سطح با دستگاه های تسطیح است.

2- پس از آماده سازی سطح، تابلوهای کنترل جانبی باید نصب شوند. از این تخته ها به عنوان مرز بین آسفالت و سایر سازه های مجاور استفاده می شود.

3- پس از نصب تابلوهای کنترل جانبی، لایه پایه از مصالح مختلف مانند سنگریزه، ماسه و سیمان بر روی سطح خیابان نصب می شود. این لایه به عنوان پایه برای لایه های بعدی استفاده می شود.

4- پس از نصب لایه پایه، لایه آسفالت بر روی سطح جاده نصب می شود. این لایه شامل مصالحی مانند آسفالت و سنگدانه است که توسط دستگاه آسفالت کنترل شده و بر روی سطح جاده نصب می شود.

5- پس از نصب لایه آسفالت باید از دستگاه پرس برای تثبیت و پرس لایه استفاده شود. این کار گام مهمی در روند آسفالت خیابان است.

6- در نهایت لایه پوششی مصالحی مانند سیمان یا آسفالت برای بهبود پایداری و مقاومت سطح روی لایه آسفالت نصب می شود.

آسفالت عجیب خیابان های شهر ری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.