افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

سرلشکر سلامی: طوفان الاقصی بازتاب جنایت علیه ملت فلسطین بود

  • کد خبر : 130718
سرلشکر سلامی: طوفان الاقصی بازتاب جنایت علیه ملت فلسطین بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (شنبه 6 آبان) در جمع معترضان حاضر در تظاهرات ضد صهیونیستی انقلاب از تهران گفت: . میدان: امروز سراسر ایران اسلامی مملو از عشق، محبت، احساس عمیق، غیرت دینی و تعصب الهی است که با حمایت فرزندان […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (شنبه 6 آبان) در جمع معترضان حاضر در تظاهرات ضد صهیونیستی انقلاب از تهران گفت: . میدان: امروز سراسر ایران اسلامی مملو از عشق، محبت، احساس عمیق، غیرت دینی و تعصب الهی است که با حمایت فرزندان نجیب‌ترین مردم روی زمین، فلسطین گرامی داشته می‌شود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی ترین و غافلگیرکننده ترین عملیات تاریخ نبردهای بشری رخ داد، بازتاب جنایات و جنایات بود. جنایات دولت های انگلیس، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای یک ملت در صد سال اخیر، آنها را به مدت 75 سال از سرزمین خود بیرون کرده، آواره کرده و عزت، آرامش، امنیت و پیشرفت را از آنها گرفته است.

وی افزود: پس از جنگ جهانی اول که سرپرستی منطقه مدیترانه شرقی و شامات به انگلیس و فرانسه واگذار شد، دولت انگلیس با بیانیه بالفور وزیر امور خارجه زمینه را برای انتقال صهیونیست ها از سراسر جهان به فلسطین فراهم کرد. در آن زمان، و اجازه داد ارتش مخفی هاگانا اسرائیل در فلسطین تشکیل شود و جوخه های مخفی آن برای کشتار خانواده های فلسطینی با عملیات ترور.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در فاصله سال های 1920 تا 1948 به تدریج سلطه نظامی صهیونیست ها بر فلسطینیان ظهور کرد، اظهار داشت: دولت انگلیس سرزمین فلسطین را از ملت فلسطین غصب کرد و در اختیار صهیونیست ها قرار داد. ماجرای کشتار مسلمانان در دیر یاسین در سال 1948، زمانی که صهیونیست ها دیر یاسین را کشتند و بیش از 100 مسلمان فلسطینی را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: در سال 56 کشتار کفن قاسم اتفاق افتاد. وقتی روستاییان از سر کار به خانه برگشتند، قتل عام شدند. جوانان فلسطینی را به میادین شهرها و شهرها بردند و در مقابل چشمان مردم فلسطین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به کشته شدن صبرا و شتیلا گفت: این ماجرا ادامه داشت تا اینکه در سال 1982 آریل شارون با حمله رژیم صهیونیستی به لبنان در خارج از بیروت در کشتار دو روزه مردم فلسطین در داخل، صبرا و شتیلا را قتل عام کرد. زمینه های. صبرا و شتیلا شهید شدند. کشتار هولناکی که طی دو روز نزدیک به 4000 فلسطینی در این مزارع به شهادت رسیدند.

وی افزود: پس از این جنایت، فلسطینی ها آواره شدند و به تونس، اردن، لبنان، سوریه رفتند و به ملتی بی خاک و آب و خاک و بدون حق حاکمیت تبدیل شدند و همه اینها توسط اربابان جنایت جهانی انجام شد. که سال ها منطقه جهان اسلام بوده، تحت تاثیر سیاست های استعماری غاصبانه و ظالمانه آن قرار گرفته و ثروت معنوی، هویت دینی و تمامی ثروت های مادی جهان اسلام را به قدرت جهانی تبدیل کرده است.

در حال تکمیل…




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.