افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

ست کردن فرش آشپزخانه با مبلمان قهوه ای / چشمان خود را ببندید و این فرش ها را در کنار آن تصور کنید

  • کد خبر : 228445
ست کردن فرش آشپزخانه با مبلمان قهوه ای / چشمان خود را ببندید و این فرش ها را در کنار آن تصور کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه دوست دارند آشپزخانه خود را به زیبایی هر چه بیشتر تزیین کنند به طوری که وقتی کسی آن را می بیند از این همه سلیقه ای که در دکوراسیون به کار رفته تعجب می کند، عوامل دیگری نیز در این بین مهم هستند، مثلا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه دوست دارند آشپزخانه خود را به زیبایی هر چه بیشتر تزیین کنند به طوری که وقتی کسی آن را می بیند از این همه سلیقه ای که در دکوراسیون به کار رفته تعجب می کند، عوامل دیگری نیز در این بین مهم هستند، مثلا یکی از آنها. دانش مدهای روز است، مثلاً از نظر دکوراسیون و فرش باید شکل و ظاهر جدیدترین فرش ها را بشناسید تا دکوراسیونی که می خواهید داشته باشید به روز باشد. حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که مد را دنبال نمی کنید، حداقل باید آن را در زمینه های مختلف بشناسید تا بتوانید وسایلی را با چیدمانی که به مد روز نزدیک است خریداری کنید تا دکوراسیون به چشم نیاید. محل

حال در این مقاله می خواهیم در مورد فرش صحبت کنیم زیرا تزئین و چیدمان آن در خانه بسیار مهم است و حتی می توان آن را نقطه کانونی هر دکوراسیونی دانست چرا که فرش ها به دلیل طرح ها و رنگ های متنوع و خاص خود. باید خیلی به چشم بیایند و خوب باشند، فضای زیادی هم اشغال می کنند، البته به غیر از فرش پذیرایی، در بسیاری از قسمت های خانه فرش داریم، مثلا فرش راهرو، حتی فرش جلو. سینک و غیره در دکوراسیون دلیل دیگری وجود دارد که در این مقاله با شما در مورد فرش صحبت می کنیم و اکنون می خواهیم نکاتی را برای ترکیب فرش آشپزخانه با مبلمان قهوه ای و چند نمونه از آخرین پیشرفت ها به شما بگوییم. فرش هایی که می توان آنها را در کنار کابینت قرار داد. اجازه دهید یک رنگ زیبا را به شما نشان دهیم، پس با ما همراه باشید.

دقت کنید که فرش و کابینت از نظر رنگ با هم هماهنگ باشند.

یکی از مهم ترین نکاتی که در ترکیب فرش با کابینت باید به آن توجه کنید رنگ این دو عنصر است که اگر کابینت شما سفید باشد راحت تر می شود اما برای کابینت های قهوه ای باید دقت کنید که می توانید انواع مختلفی را انتخاب کنید. روش‌های ترکیب، برای مثال، بسته به رنگ مبلمان، رنگ قهوه‌ای روشن‌تر یا رنگ تیره‌تر برای فرش یا مثلاً رنگ‌های مکمل مانند خاکستری و آبی را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید فضا را زیبا جلوه دهید. به طور کلی رنگ های کرم، نسکافه ای، طوسی و قرمز برای فرش می توانند به خوبی با کابینت های قهوه ای هماهنگ شوند.

در این بین فقط مواظب باشید رنگ فرش زیاد روشن نشود زیرا در قسمت آشپزخانه خیلی زود کثیف می شود و اگر خیلی روشن باشد کثیفی روی آن ظاهر می شود و باید آن را بشویید. . آن را به سرعت انجام دهید، که بدون شک کار دشواری است.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

هماهنگ کردن برنامه ها

هماهنگی طرح ها از نظر ترکیب فرش و کابینت بسیار مهم است تا دکوراسیون شما در نهایت خوب به نظر برسد.

برای مثال اگر آشپزخانه شما کوچک است و کابینت ها قهوه ای و طرح چوب دارند، از فرش های طرح دار ساده با طرح های ساده استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر برسد.

یا اگر رنگ کابینت‌ها قهوه‌ای ساده و فضا بزرگ است، می‌توانید قالی‌هایی با طرح‌های برجسته و خاص انتخاب کنید تا چیدمان را پیچیده‌تر کند.

اگر می خواهید فضا تمیز و آرام به نظر برسد، بهتر است فرش هایی را انتخاب کنید که دارای طرح های هندسی مانند لوزی، چک و راه راه هستند.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

به جنس فرش خود توجه کنید.

می‌گفتیم فرش آشپزخانه در معرض آلودگی و کثیفی است و می‌تواند به سرعت کثیف شود، بنابراین باید سریع جارو شود و سه تا شش ماه شسته شود، پس در این صورت باید فرش شما باشد. باید طوری باشد که به خاطر این ماده ماندگاری داشته باشد و بافت آن همچنان در این فرآیندها استحکام خود را حفظ کند و از طرفی نمی توان فرش های بسیار مجلل با این کیفیت ها را انتخاب کرد، مثلاً هیچکس دستی به آن نمی دهد. فرش بافته شده در آشپزخانه، بنابراین می توانید فرش های نایلونی برش خورده را انتخاب کنید که برای آشپزخانه های شلوغ ایده آل هستند.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

    فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.