افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
1

سبک سحر قریشی قبل و بعد از تتلو; نه با آقا لباس پوشیدن، نه به این عبای کفتان و عبایی

  • کد خبر : 31305
سبک سحر قریشی قبل و بعد از تتلو;  نه با آقا لباس پوشیدن، نه به این عبای کفتان و عبایی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سحر قریشی بازیگر و مدل سینما و تلویزیون ایران در 15 دی ماه 1366 در تهران به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1387 درست زمانی که با بازی در فیلم لژ و لژ بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی ازدواج کرد آغاز کرد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز- سحر قریشی بازیگر و مدل سینما و تلویزیون ایران در 15 دی ماه 1366 در تهران به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1387 درست زمانی که با بازی در فیلم لژ و لژ بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی ازدواج کرد آغاز کرد و پس از بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. او سابقه بازی در فیلم های موفقی مانند ماشین ها، پنج ستاره، راز تهران، آبنبات چوبی، درب آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زنان فرشته هستند، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد. البته شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما سحر قریشی بیش از آنکه به خاطر بازیگری یا کارهایش به خاطر زندگی خصوصی جنجالی و جنجالی اش و در عین حال سبک های عجیب و غریب و متفاوتش شناخته شود. مثلا چند سال پیش از ایران به ترکیه مهاجرت کرد و در آنجا با خواننده ایرانی تتلو رابطه برقرار کرد. به طور کلی می توان گفت که سحر قریشی مانند آلیس در سرزمین عجایب مدام در حال تغییر سبک است.

شاید برای شما کمی عجیب باشد اما سحر قریشی مانند الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری در لیست پر فالوورترین اینستاگرامرهای ایرانی قرار دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین سبک های سحر قریشی در دبی آشنا شوید.

سحر + قریشی + تتلو

سحر قریشی آوانگارد قبل از مهاجرت

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سحر قریشی حتی قبل از مهاجرت هم تا حدودی آوانگارد بود و در زندگی خصوصی اش حاشیه های زیادی ایجاد کرد و این ویژگی مهمی است که او را از دیگر بازیگران زن متمایز کرده است. پیشتاز به افراد یا آثاری اطلاق می شود که خلاق و مبتکر هستند و برای هنر، فرهنگ، مد و ترکیب آن با سبک زندگی احترام خاصی قائل هستند. در صنعت مد، هر چیزی که مرزهای عادی را در پیش می‌گیرد و یک قدم فراتر از موقعیت خود می‌رود، برچسب آوانگارد می‌گیرد. دقیقا شبیه استایل پایین سحر قریشی که با دامن مشکی عجیب و عمامه به او برچسب آوانگارد می دهد.

سحر + قریشی + تتلو

سحر + قریشی + تتلو

مدل سحر قریشی، زن تتلو با تی شرت و پانچو

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، سحر قریشی در دنیای استایل و مد دقیقا مانند آلیس در سرزمین عجایب است که هر لحظه یک سبک و روش برای انتخاب لباس و استایل به او کمک می کند. به عنوان مثال، سحر قریشی پس از ازدواج با خواننده ایرانی تتلو، عموماً لباس‌های غیررسمی، غیر معمول و تند می‌پوشید. او برای لباس هایش در این استایل ها از پانچو، تی شرت یا در نهایت شلوار، اسلش و شلوارهای عجیب و غریب استفاده می کند که همگی در این سه سبک کاربرد زیادی دارند و یا حتی می توان گفت لباس اصلی یا اصلی این استایل ها هستند. .

سحر + قریشی + تتلو

سحر + قریشی + تتلو

سحر قریشی پس از جدایی از تتلو در یک کافه

سحر قریشی بعد از جدایی از تتلو به سراغ استایل های عربی با کفتان یا دشتش رفت که البته فراموش نکنید که این استایل ها به شکل کلی و سبک زندگی او نمی خورد، حتی خالکوبی روی صورتش. کافتان یک پیراهن سنتی با آستین های بلند و روان است که معمولاً تا مچ پا می رسد. این عبا مانند ردای بلندی است که در دوران باستان بیشتر مورد استفاده مردان قرار می گرفت. برخی از انواع کافتان کمربندهای بسیار زیبایی دارند که جلوه این لباس را دو چندان می کند. مانند سبک های ملکه جردن به طور کلی می توان گفت که ملکه رانیا نیز این کتانی ها را در کنار کمربند زیاد می پوشد.

سحر + قریشی + تتلو

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.