افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

ساده ترین راه مقابله با گرد و غبار در خانه / دلیل اینکه خانه بعضی ها از تمیزی می درخشد این است

  • کد خبر : 242239
ساده ترین راه مقابله با گرد و غبار در خانه / دلیل اینکه خانه بعضی ها از تمیزی می درخشد این است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانه دار بودن یک سری وظایف دارد که می تواند برای شما به عنوان یک زن استرس بی حد و حصری ایجاد کند، مثلا خیلی ها دکوراسیون خانه را هر چه که باشد می نویسند روی پای خانم خانه، حالا می خواهد به نظر برسد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانه دار بودن یک سری وظایف دارد که می تواند برای شما به عنوان یک زن استرس بی حد و حصری ایجاد کند، مثلا خیلی ها دکوراسیون خانه را هر چه که باشد می نویسند روی پای خانم خانه، حالا می خواهد به نظر برسد. بد . یا برای خانم ها چیدمان خانه به این زیبایی یکی از دغدغه ها و مسائلی است که می تواند ذهن را بسیار به خود مشغول کند و اگر شما هم این وضعیت را دارید باید به شما بگوییم که جای نگرانی نیست زیرا امروز شما به اینترنت و منابع مختلف دسترسی دارید و با دو سرچ به راحتی می توانید دریابید که برای زیبا و به روز شدن دکوراسیون خون خود چه کاری انجام دهید.

بنابراین هر سوالی در زمینه دکوراسیون دارید می توانید از گوگل بپرسید و البته با وجود گسترش شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می توانید صفحاتی که در زمینه دکوراسیون فعال هستند و مشاوره وجود دارد را نیز دنبال کنید. در این فضاها یاد می گیرید که فضا را در طراحی خود پیاده کنید تا در نهایت به آنچه می خواهید برسید. اما یک نکته میانی وجود دارد: یک دکوراسیون خوب قبل از اینکه عتیقه ای در آن باشد باید تمیز باشد، یعنی اگر خانه شما کثیف و مورد بی توجهی قرار گرفته باشد، هر چقدر هم نگران دکوراسیون آن باشید، زیبا به نظر نمی رسد و در. در این میان یکی از مواردی که زیبایی دکوراسیون را از بین می برد گرد و غبار است که احتمالا ذهن بسیاری از خانم ها را به خود مشغول کرده است، بنابراین در ادامه این مقاله می خواهیم نکاتی کاربردی برای از بین بردن آن به شما بگوییم. در این زمینه با ما همراه باشید.

پدر داری یا نه؟

هر بار که از بیرون از خانه وارد می شوید، گرد و غبار و آلودگی را از بیرون خانه وارد خانه می کنید، بنابراین برای جلوگیری از این امر، بهتر است از گردگیر جلوی درب ورودی خانه خود استفاده کنید، بنابراین قبل از ورود، پاهای شما به خوبی تمیز می شود فراموش نکنید که برای جلوگیری از ورود گرد و غبار تا حد امکان به داخل خانه بهتر است از فرش هایی با پرزهای بلند استفاده کنید و البته باید در اسرع وقت فرش را بشویید.

روشی ساده برای مقابله با گرد و غبار در خانه.

درزهای خانه را بگیرید.

باید مراقب باشید که تمامی راه های ورود گرد و غبار به خانه را بیابید و آنها را بپوشانید و آب بندی کنید تا از ورود گرد و غبار به خانه تان جلوگیری کنید. برای مثال یکی از مهمترین جاهایی که گرد و غبار وارد خانه می شود، شیر یخچال است. برای اطمینان باید آن را ببندید و یک کاغذ یا مقوا جلوی آن بچسبانید. البته این برای فصول سرد خوب است و حالا که فصول گرمی در پیش داریم برای جلوگیری از ورود گرد و غبار از شیر بهتر است آن را تمیز کنید. در اسرع وقت، برای این کار می توانید هر بار که خانه را جارو می کنید، گرد و غبار این قسمت را با سر برس جاروبرقی پاک کنید.

روشی ساده برای مقابله با گرد و غبار در خانه.

برای پاک کردن گرد و غبار از یک پارچه مرطوب استفاده کنید.

بسیاری از افراد ابتدا از پارچه خشک برای پاک کردن گرد و غبار استفاده می کنند و سپس از پارچه مرطوب برای تمیز کردن لباس استفاده می کنند که این اشتباه است زیرا اولاً با یک پارچه خشک گرد و غبار را جابجا می کنید و باعث پخش شدن آن می شوید. از آنها در خانه در حالی که اگر از ابتدا از دستمال مرطوب برای تمیز کردن گرد و غبار استفاده کنید به پارچه می چسبند و به این ترتیب می توانید آنها را کاملا جدا کنید و سپس قسمت مرطوب را با یک دستمال بدون پرز خشک کنید. به طوری که هیچ علامت و جاروبرقی وجود ندارد.

روشی ساده برای مقابله با گرد و غبار در خانه.

پرده ها را سریع بشویید

بسیاری از مردم فکر می کنند که وقتی جلوی پنجره های خود را با پرده می پوشانند، گرد و غبار را کاملاً مسدود می کنند، اما این گرد و غبار توسط پرده ها جذب می شود و سپس وقتی پرده ها را جابجا می کنید، در واقع گرد و غبار را به داخل خانه دعوت می کنید. برای جلوگیری از این مشکل ابتدا باید پنجره ها را آب بندی کنید و سپس پرده ها را در اسرع وقت بشویید.

روشی ساده برای مقابله با گرد و غبار در خانه.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.