افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

زیرساخت های قانونی برای رفاه مردم فراهم شده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 34012
زیرساخت های قانونی برای رفاه مردم فراهم شده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی یکشنبه شب در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به تصویب قانون انتخابات در شورای اسلامی استان قزوین، گفت: مهمترین ویژگی قانون جدید انتخابات که اصلاح و تدوین شد تقویت اختیارات شورای نگهبان است. وی افزود: تمام تلاش برخی جریان های سیاسی در کشور این است […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی یکشنبه شب در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به تصویب قانون انتخابات در شورای اسلامی استان قزوین، گفت: مهمترین ویژگی قانون جدید انتخابات که اصلاح و تدوین شد تقویت اختیارات شورای نگهبان است.

وی افزود: تمام تلاش برخی جریان های سیاسی در کشور این است که به قانون انتخابات ضربه بزنند و به افزایش اختیارات شورای نظارت بسنده نکنند.

مشاور سخنگوی شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید به دنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات آتی باشند، تصریح کرد: تفاوت شورای ائتلاف با حزب سیاسی این است که شورای ائتلاف برخلاف احزاب به دنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید به این نتیجه برسند که رای آنها برای کشور موثر و مفید است، افزود: ججام، اینترنت و حجاب سه موضوعی است که دشمن برای پیشنهاد در انتخابات پیش رو طراحی کرده است.

محمدی با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما امید دادن به مردم است، گفت: باید دشمن را به مردم نشان دهیم و مردم دشمن و رفتار او را درست ببینند.

مشاور سخنگوی شورای اسلامی ادامه داد: امروز در دوران انقلاب هیچ خیانتی بزرگتر از منکر وجود دشمن نیست.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف ایجاد شد تا بدنه جنبش انقلابی در رأس حرکت انقلاب به وحدت برسد، تصریح کرد: جریان انقلابی باید بفهمد که رقیب ما در جریان درونی نیست و باید بتوانیم الگویی ایجاد کنیم تا نامزدها در لیست نهایی به تفاهم و توافق برسند.

محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد مجلس و دولت خاطرنشان کرد: باید ادبیاتی برای فهم و شعور مردم برای عملکرد قابل دفاع مجلس و دولت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه به عنوان یک تشکل سیاسی باید یاد بگیریم کارنامه خود را بشناسیم و از آن دفاع کنیم، تصریح کرد: کارهایی که این مجلس انجام داده بی سابقه بوده و هیچ مجلسی بعد از انقلاب نمی تواند حتی به این اعداد و عملکرد نزدیک شود.

مشاور سخنگوی شورای اسلامی گفت: تصویب قانون راهبردی انرژی هسته ای، تصویب قانون دانش بنیان، تصویب اصلاح نظام بانکی، تصویب قانون شفافیت، قانون مسکن به عنوان تنها قانون زیرساخت در حوزه مسکن، قانون کالابرگ و قانون انتخابات تنها بخشی از فعالیت های این مجلس بود.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در قوانین بودجه کشور در سال گذشته درصد بالایی از جامعه مشمول بیمه رایگان شدند، تصریح کرد: تبدیل قوانین برای بهبود اقتصاد روزانه از دیگر فعالیت هایی است که باید برای آن برنامه انجام شود. کوچک انجام داد

محمدی تاکید کرد: امروز مجلس زیرساخت های قانونی را برای رفاه مردم فراهم کرده و قوانین لازم برای بهزیستی تدوین شده است و اکنون چالش تبدیل قانون به برنامه عملیاتی در روستاها باید برطرف شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نظر دشمن این است که به واسطه فعالیت در شبکه های اجتماعی از نفوذ پنهان و جادویی بی سابقه ای در کشور برخوردار است، یادآور شد: امروز نیاز داریم که فعالیت سیاسی خود را در شبکه انجام دهیم و محتوای لازم را برای ارتباط با مردم فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.