افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

زیباترین قالیچه برای ورودی خانه / فکر نکنید در ورودی زیباست اگر این مدل را ببینید پشیمان می شوید

  • کد خبر : 223490
زیباترین قالیچه برای ورودی خانه / فکر نکنید در ورودی زیباست اگر این مدل را ببینید پشیمان می شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چیکار کردی که دکوراسیون خوبی داشته باشی؟ مثلاً آیا مدهای تزئینی و اصول و قواعد آن را مطالعه می کنید یا فقط با اتکا به سلیقه شخصی خود سعی می کنید خانه را درست کنید که ممکن است خوب از آب در بیاید اما برخی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چیکار کردی که دکوراسیون خوبی داشته باشی؟ مثلاً آیا مدهای تزئینی و اصول و قواعد آن را مطالعه می کنید یا فقط با اتکا به سلیقه شخصی خود سعی می کنید خانه را درست کنید که ممکن است خوب از آب در بیاید اما برخی از اصول رعایت نمی شود که خب در این در شرایطی که شما دکوراسیون خوبی خواهید داشت، اما نه قوانین و مقررات، به همین دلیل توصیه ما به شما این است که برای داشتن دکوراسیون بهتر اصول را رعایت کنید و مثلا برای چیدمان فرش، اصول کاربردی ترکیب را بدانید. فرش با مبلمان، زیرا این دو ابزار هستند. عناصر بسیار بزرگی در خانه وجود دارد که بسیار نمایان هستند.

به خصوص اینکه فرش شما حتی از مبل هم مهمتر است زیرا فضای زیادی را اشغال می کند و وقتی وارد هر مکانی که فرش دارد، ناخودآگاه به زمین نگاه می کنید و سپس بقیه مبلمان را تجزیه و تحلیل می کنید و اینکه آیا این فرش است یا خیر. یک مجموعه یا نه شما چک کنید در واقع انتخاب و چیدن فرش مناسب آنقدر مهم است که ممکن است باورتان نشود. حتی می‌توانید با یادگیری نحوه قرار دادن فرش برای بزرگ‌تر نشان دادن خانه، خانه‌تان را بزرگ‌تر و جادارتر جلوه دهید. فقط با خطای دیدی که ایجاد کردید. حال در این مطلب برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، می خواهیم نمونه هایی از فرش های ورودی خانه را که در حال مد شدن هستند به شما نشان دهیم و نکاتی را در مورد آن به شما بگوییم پس با ما همراه باشید.

هنگام خرید فرش برای منزل خود به پرز آن توجه کنید.

در نظر داشته باشید که اکثر کشوهای جلوی درب ورودی مخصوص کفش و کمد هستند و باید دقت کنید که پرز فرشی که برای این فضا انتخاب می کنید زیاد بلند نباشد زیرا در این حالت درب هر بار که بخواهید باز و بسته می شود، به فرش چسبیده می ماند و حتی اگر بخواهید جاکفشی یا کمد سالن را باز کنید، باید فرش را کنار بزنید که بدون شک وقت و انرژی شما را می گیرد. . و برای شما هزینه دارد، پس با این حساب انتخاب کنید. فرش پرز کوتاه برای این فضا بسیار بهتر است زیرا علاوه بر نداشتن این مشکلات، نظافت و جارو کردن آن نیز بسیار راحت تر خواهد بود.

زیرا ورودی خانه به گونه ای است که احتمال آلودگی زیاد است و به سرعت کثیف می شود و اگر فرش پرز بلند باشد زباله ها در انبوه ها گیر کرده و جاروکردن آنها مشکل می شود. فرش پرز کوتاه این مشکل را ایجاد نمی کند.

فرش خانه

فرش خانه

هنگام خرید فرش ورودی منزل به جنس آن توجه کنید.

فرشی که برای ورودی خود انتخاب می‌کنید باید باکیفیت، بادوام و به راحتی تمیز و شستشو شود، از جمله فرش‌هایی که از الیاف طبیعی ساخته شده‌اند و به دوام خود معروف هستند و همچنین فرش‌های قابل شستشو با ماشین لباسشویی می‌توانند بهترین گزینه‌ها باشند. برای فضای ورودی گزینه های دیگر کمی ماندگارتر می توانند فرش های نخی و ابریشمی باشند که بهتر است رنگ تیره داشته باشند زیرا در کل انتخاب رنگ روشن برای فضای ورودی به صلاح نیست زیرا احتمال آن زیاد است. آلودگی در این فضا و اگر فرش شما رنگی است اگر شفاف باشد زودتر کثیف می شود و این کثیفی ها روی آن زیاد دیده می شود و نمای بدی ایجاد می کند.

فرش خانه

فرش خانه

هنگام خرید فرش برای خانه خود، سبک دکوراسیون خود را در نظر بگیرید.

ما ایرانی ها همه جور فرش در خانه داریم از فرش جلوی سینک گرفته تا فرش راهرو و …. نکته این است که باید بین این فرش ها و محیط و فضایی که در آن زندگی می کنیم هماهنگی وجود داشته باشد. آنها را پخش کنید، داشته باشید و با هم هماهنگ باشید، مثلاً نمی توانید اتاق نشیمن خانه را مدرن کنید و حتی یک فرش مدرن برای آن بخرید، سپس برای آن قسمت از راهرو که به اتاق خواب ها منتهی می شود، دکوراسیون کلاسیک و سنتی نصب کنید. شرط بندی برای فرش های کلاسیک حالا فرش می آید، ورودی هم صدق می کند، باید با توجه به سبک کلی دکوراسیون خود آن را انتخاب کنید و همچنین در نظر بگیرید که ست جاکفشی یا هر عنصری از ورودی است.

فرش خانه

فرش خانه

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.