افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
0

زیباترین فرش های آشپزخانه / آنهایی که نقاشی های سیر و سماق دارند، فعلا نخرید.

  • کد خبر : 241913
زیباترین فرش های آشپزخانه / آنهایی که نقاشی های سیر و سماق دارند، فعلا نخرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن دکوراسیون خاص و زیبا امروز دیگر یک رویا نیست و هرکسی می تواند به آن برسد و جالب است که شاید حتی هزینه این نسخه برای شما کمتر از گذشته باشد زیرا دیگر نیازی به داشتن خیلی گران نیست. اقلام و وسایل تزئینی چیزهای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن دکوراسیون خاص و زیبا امروز دیگر یک رویا نیست و هرکسی می تواند به آن برسد و جالب است که شاید حتی هزینه این نسخه برای شما کمتر از گذشته باشد زیرا دیگر نیازی به داشتن خیلی گران نیست. اقلام و وسایل تزئینی چیزهای خاص بخرید تا چیدمان شما جلوه ای مجلل داشته باشد. در واقع امروزه دکوراسیون به طور فزاینده ای کنار گذاشته شده و البته مثلاً چیزهای قدیمی و قدیمی در آن جایگاه برجسته ای دارند. به نظر ما فرش مدرن یا کلاسیک برای دکوراسیون مدرن بهتر است. در پاسخ باید هر دو را بگوییم زیرا دکوراسیون مدرن می تواند تلفیقی از سنت و مدرنیته باشد.

اکنون این سری از مقالات خود را به فرش که یکی از عناصر مهم در دکوراسیون است اختصاص داده ایم و می توانید از آن برای ایجاد نقطه کانونی در دکوراسیون خود استفاده کنید و به عنوان مثال در هنگام انتخاب توجه خود را به این عنصر جلب کنید. آخرین قالیچه عروس در میان فرش های طلایی که طرح ها و نقش های جذاب و چشم نوازی دارند، ناخودآگاه نقطه کانونی ایجاد می کنید که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. حال در این بین در مورد انتخاب فرش یک موضوع وجود دارد که باید بدانید آن را برای کدام قسمت از خانه انتخاب کنید زیرا هر کدام از آنها تفاوت هایی دارند مثلاً فرش آشپزخانه و فرش اتاق خواب قطعاً از نظر ویژگی های آن ها یکی نیستند، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم در مورد ویژگی های فرش آشپزخانه با شما صحبت کنیم و تعدادی از زیباترین نمونه ها را به شما نشان دهیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ فرش برای آشپزخانه مناسب است.

خوب، هر بار که برای خرید یک دستگاه می روید، حالا می خواهد هر چیزی باشد، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد احتمالاً رنگ آن است و اینکه آیا رنگ عنصری که انتخاب می کنید با سایر عناصر موجود در فضا سازگار است یا خیر، زیرا پس از همه، کوچکترین اشیا نیز می توانند تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون شما داشته باشند، بنابراین توجه به هماهنگی آنها با دکوراسیون بسیار مهم است.

اما در این بین یک سری عناصر به دلیل بزرگ بودن نقش تعیین کننده ای دارند زیرا بیشتر جلب توجه می کنند مانند مبلمان، پرده و فرش. کاریکاتور باید در پیکربندی بسیار دقیق باشد و شما باید رنگ را انتخاب کنید. فرش آشپزخانه با توجه به رنگ کابینت ها، روکش ها و کف سرامیک و سایر عناصر موجود.

اما نکته اینجاست که باید از هر دو نوع فرش تیره و روشن به سراغ فرش های تیره بروید زیرا در این فضا به دلیل فعالیت هایی مانند شستن ظرف و لباس، آشپزی و … امکان کثیف شدن فرش بسیار زیاد است. . و خب لکه های روی فرش های روشن بیشتر از تیره ها به چشم می خورد و برای از بین بردن آنها باید هر چه زودتر فرش را بشویید زیرا کیفیت آن کاهش می یابد در حالی که برای شستن فرش های تیره چون لکه ها کمتر دیده می شوند. ، طول می کشد. بیشتر خواهید داشت.

زیباترین فرش آشپزخانه.

زیباترین فرش آشپزخانه.

زیباترین فرش آشپزخانه.

ابعاد فرش برای آشپزخانه مناسب است.

در مورد رنگ صحبت کردیم، حالا نوبت ابعاد است، در مورد فرش آشپزخانه یک سری قوانین خاص باید رعایت شود، مثلاً بهتر است این فرش از کابینت ها و دیوارها روی همه فاصله مشخصی داشته باشد. طرفین . و باید در مرکز آشپزخانه عریض تر باشد، زیرا در این صورت فضا شیک تر و حتی بزرگتر به نظر می رسد.

نکته دیگر این است که اگر میز ناهارخوری شما در قسمت آشپزخانه قرار دارد، باید دقت کنید که مدل فرش متناسب با شکل هندسی میز باشد و اندازه آن کمی بزرگتر از میز باشد تا در هنگام برداشتن صندلی ها بنشینید. ، هر چهار پا روی فرش باشد و پاهای شما به کف فرش نشده برخورد نکند.

به طور کلی گفته می شود که بهتر است فرش حدود 60 سانتی متر بزرگتر از روی میز باشد و همچنین برای جلوگیری از کثیف شدن بهتر است یک کفپوش در جلوی اجاق گاز و ماشین ظرفشویی قرار دهید. و رطوبت از بین می رود و خاک تبدیل به سپر می شود.

زیباترین فرش آشپزخانه.

زیباترین فرش آشپزخانه.

زیباترین فرش آشپزخانه.

فرش آشپزخانه پرز بلند یا کوتاه خوب است

خب امروزه طرفداران زیادی به فرش های پرز بلند و فرش های پرز کوتاه دارند، اما نکته ای که در مورد آن ها وجود دارد این است که باید پرز را با توجه به محل قرارگیری فرش انتخاب کنیم، یعنی اگر فرش شما قرار است در یک قرار گیرد. منطقه کم تردد مانند اتاق خواب، می توانید یک فرش شگ انتخاب کنید، اما اگر فضا پر از ترافیک باشد، توده های بلند محلی برای تجمع زباله و میکروب ها خواهد بود، بنابراین فرش های شگ برای این کار کوتاه هستند. محیط ها و در مورد آشپزخانه با توجه به احتمال کثیف شدن و ریختن چیزهایی مثل پودر سوخاری و ادویه و … بهتر است. روی فرش بهتر است این عنصر کوتاه باشد.

زیباترین فرش آشپزخانه.

زیباترین فرش آشپزخانه.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.