افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

زیباترین رنگ مو برای دختر مجرد / سنی ندارید که موهایتان را بسوزانید، این بدون دکلره است

  • کد خبر : 244956
زیباترین رنگ مو برای دختر مجرد / سنی ندارید که موهایتان را بسوزانید، این بدون دکلره است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی در هر دوره ای تعریف خاص خود را دارد، مثلاً قبل از اینکه لب های کوچک مد بودند، در حالی که امروزه لب های بزرگ و برجسته مد شده اند، بنابراین هرکسی برای ترکیب این مد روش خاص خود را دارد، مثلاً یک فرد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی در هر دوره ای تعریف خاص خود را دارد، مثلاً قبل از اینکه لب های کوچک مد بودند، در حالی که امروزه لب های بزرگ و برجسته مد شده اند، بنابراین هرکسی برای ترکیب این مد روش خاص خود را دارد، مثلاً یک فرد. این هدف این است که با استفاده از ژل به دست می آید و شخصی سعی می کند لب ها را با آرایش برجسته کند تا آنها را مدرن و مد روز جلوه دهد و به این ترتیب همه به خواسته خود می رسند و شاید شما تبدیل به یک نقطه انگشت شوید. پیروی از آن مد، که برای برخی افراد خوشایند نیست.

اما با پیروی از روتین های زیبایی که همیشه مد بوده است، به آن فرد شیک و زیبایی معروف خواهید شد، برای مثال داشتن پوست و موی خوب همیشه ملاک زیبایی محسوب می شود، به همین دلیل است که همه باید پوستی مقرون به صرفه داشته باشند. روال برای خودشان، تا او بتواند پوستی صاف و شفاف ایجاد کند، البته در این بین باید برای موهایتان هم روتینی داشته باشید تا سالم و زیبا بمانند، زیرا در پایان روز، این قفل های زیبا فریم می شوند. صورت خود را پس باید به آن ها برسید که یکی از راه های زیباسازی آن ها رنگ آمیزی است، البته باید رنگ های بدون انعکاس را انتخاب کنید، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم شما را با برخی از آن ها آشنا کنیم. رنگ موی دخترانه که سن را کاهش می دهد و نیازی به رفلکس ندارد پس با ما همراه باشید.

کوکی رنگ مو دخترانه بدون هایلایت.

این رنگ برای علاقه مندان به تن کوکی است که چهره آنها را جوان و شاداب نشان می دهد و برای کسانی که پوست روشن و گندمگونی دارند فوق العاده است و جالب است که می توانید این رنگ مو را بدون هایلایت داشته باشید. برای رسیدن به این رنگ مو باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • رنگ موی بلوند طلایی شماره 8.3
  • رنگ مو بلوند دودی متوسط ​​شماره 7.1
  • اکسیدان 9%

مواد ذکر شده را در ظرف پلاستیکی مخصوص ترکیب کنید، دقت کنید مقدار رنگ موی بلوند دودی نسبت به طلایی دو سوم باشد و اکسیدان آن یک و نیم برابر رنگ موی مصرفی باشد. برای مشاهده بیشتر تاثیر رنگ، چهل تا چهل و پنج دقیقه صبر کنید و سپس موهای خود را بشویید.

رنگ مو برای دختر مجرد.

رنگ موی دخترانه فندقی بدون هایلایت.

یکی دیگر از رنگ های تیره اما جذاب که در بین افراد در هر سنی محبوبیت دارد، رنگ موی فندقی است که به راحتی روی موهای طبیعی و بدون نیاز به دکلره زده می شود و در نهایت می توانید رنگی زیبا و جوان کننده در موهای خود داشته باشید. وقتی شما را ببینند از شما تعریف خواهند کرد. فراموش نکنید که رنگ های تیره همیشه شما را جوانتر از آنچه هستید نشان می دهند. برای داشتن این رنگ مو باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • رنگ مو شکلاتی شماره 6.65
  • رنگ موی فندقی شماره 6.42
  • اکسیدان 9%

رنگ موی فندقی بیشتر از رنگ موی شکلاتی در این ترکیب استفاده می شود. با توجه به بلندی و حجم موهایتان این دو رنگ را در ظرف بریزید و حدود یک و نیم برابر اکسیدان به آن اضافه کنید تا غلظت رنگ مو مناسب شود. حالا در این مرحله باید موهایتان را به چهار قسمت تقسیم کنید و با گیره ثابت کنید و رنگ را از پشت یا جلوی سر به طور یکنواخت روی موهایتان بزنید و سپس یک پلاستیک روی سرتان بگذارید تا رنگ جذب شود. بیشتر و بعد از نیم ساعت آن را به مدت چهل دقیقه بشویید و از رنگ موهای زیبای خود لذت ببرید.

رنگ مو برای دختر مجرد.

رنگ موی دخترانه نسکافه ای بدون محو شدن

بریم سراغ یک رنگ موی معروف در بین خانم های سراسر دنیا، خانم های ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند، یعنی رنگ موی نسکافه ای که البته بیشتر در تکنیک های هایلایت و بالیاژ استفاده می شود تا فول رنگ، اما در کل می توانید این کار را انجام دهید. آی تی. یک چهره شیک و مدرن برای خود بسازید که برای هر سنی مناسب است اما برای دختر خانم ها واقعاً معجزه آسا است و تغییر اساسی در چهره آنها ایجاد می کند. برای داشتن این رنگ باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • رنگ موی پایه دودی شماره 7
  • رنگ موی بلوند نسکافه ای شماره 6
  • رنگ موی بلوند کاپوچینویی شماره 8
  • اکسیدان 9%
  • تنوع نقره ای و بنفش.

مواد را مخلوط کرده و یک و نیم بار تاکسیدان به آنها اضافه کنید و سپس اجازه دهید رنگ مو نیم ساعت روی سرتان بماند و سپس بشویید.

رنگ مو برای دختر مجرد.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.